eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witonia › ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKA TRANSPORTU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY KLUBU SAMOPOMOCOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I BEZROBOTNYCH WCHODZĄCEGO W SKŁAD GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WITONI, UL. SZKOLNA 5, 99-335 WITONIA



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Witonia: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKA TRANSPORTU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY KLUBU SAMOPOMOCOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I BEZROBOTNYCH WCHODZĄCEGO W SKŁAD GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WITONI, UL. SZKOLNA 5, 99-335 WITONIA
Numer ogłoszenia: 330078 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Witoni , ul. Szkolna 5, 99-335 Witonia, woj. łódzkie, tel. 24 3564079, faks 24 3564079.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKA TRANSPORTU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY KLUBU SAMOPOMOCOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I BEZROBOTNYCH WCHODZĄCEGO W SKŁAD GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WITONI, UL. SZKOLNA 5, 99-335 WITONIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKA TRANSPORTU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY KLUBU SAMOPOMOCOWEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I BEZROBOTNYCH WCHODZĄCEGO W SKŁAD GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W WITONI, UL. SZKOLNA 5, 99-335 WITONIA. Wymagane warunki techniczne pojazdu.Wymogi ekologiczno - energetyczne. Zużycie paliwa w cyklu łączonym (wartość uśredniona w l/km) nie więcej niż 8,5 l/km. Zużycie energii nie więcej niż 306 MJ/km. Wartość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym (wartość uśredniona) nie więcej niż 250 g/km. Wartość emisji zanieczyszczeń:tlenków azotu (Nox) nie więcej niż 225,5 mg/km, węglowodorów (THC) nie więcej niż 248,4 mg/km, tlenku węgla (CO) nie więcej niż 185,0 mg/km. Silnik: wysokoprężny turbo diesel, pojemność skokowa silnika powyżej 1950 cm3, moc minimalna 110 KM, spełniający wymagania EURO 5 Napęd:napęd kół przednich, skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana 5 lub 6- biegowa,elektroniczny układ stabilizacji jazdy ESP lub równoważny. Układ hamulcowy:ABS, ASR, EBV, BAS lub systemy równoważne, dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, hamulce tarczowe przednie i tylne Układ kierowniczy:przekładnia z blokadą koła kierownicy, wspomaganie układu kierowniczego, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach Podwozie:wzmocnione, obręcze kół jezdnych 15 lub 16 - stalowe wraz z kołpakami w pełni zakrywającymi felgę, dodatkowy komplet opon zimowych, długość 4800 - 5300 mm, wysokość 1850- 1980 mm, rozstaw osi minimum 3000 mm, zawieszenie przednie niezależne, zawieszenie tylne niezależne ze sprężynami Nadwozie: Elektrycznie sterowane szyby z przodu, Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, Lusterko wsteczne wewnętrzne,Trzecie światło stop, Światła przeciwmgielne, Drzwi boczne - prawe przesuwane z jednej strony, przeszklone, Przesuwane szyby boczne drugiego rzędu siedzeń wraz z przeszklonymi drzwiami przesuwanymi, Drzwi tylne przeszklone z wycieraczką-spryskiwaczem i ogrzewaniem , Wszystkie szyby termoizolacyjne, Uchwyty holownicze: z przodu demontowane, z tyłu mocowane na stałe, Klimatyzacja z półautomatyczną regulacją z nawiewem w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej, Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej , Siedzenie kierowcy z regulacją i zagłówkiem + dwumiejscowa ławka pasażera z poduszką powietrzną i zagłówkiem, Siedzenia drugiego rzędu z oddzielną regulacją pochylenia każdego oparcia, składane, wyjmowane z zagłówkiem, Siedzenia trzeciego rzędu bez oddzielnej regulacji pochylenia każdego oparcia, składane i wyjmowane z zagłówkiem, Bezwładnościowe 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przy wszystkich fotelach, Poduszka powietrzna kierowcy, Centralny zamek z pilotem, Autoalarm, radio CD fabryczne + głośniki min 2 w przedziale kierowcy i 2 w przedziale pasażerskim, lub:przygotowanie do montażu radia, antena w lusterkach zewnętrznych, dwa głośniki szerokopasmowe, Dopuszczenie jako pojazd osobowy UE, Podłoga gumowa, Dywaniki gumowe w całej przestrzeni pasażerskiej, Oświetlenie w przedziale pasażerskim, Część pasażerska, tapicerka z materiału nieplamiącego się, łatwego w utrzymaniu czystości, ściany z materiału łatwo zmywalnego. Wymagane zabezpieczenie pojazdu: Immobiliser w kluczyku, Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, Świadczenie pomocy Assistance na terenie całego kraju polegające na próbie naprawy pojazdu na drodze, bezpłatnym holowaniu samochodu w przypadku, gdy naprawa w miejscu awarii nie jest możliwa, do najbliższego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, a także możliwie jak najszybsze usunięcie usterki w autoryzowanym serwisie gwarancyjnym, Autoryzowany serwis gwarancyjny w odległości 80 km od gminy Witonia. Automatycznie włączane światła do jazdy dziennej. Wyposażenie dodatkowe samochodu zgodne z wymogami przepisów kodeksu ruchu drogowego w tym m. in.: koło zapasowe pełnowymiarowe, apteczka, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, zestaw narzędzi i podnośnik, dodatkowa gaśnica o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu, Gwarancja fabryczna: minimum 2 lata na części i podzespoły mechaniczne, minimum 5 lat na perforację nadwozia, minimum 5 lat gwarancji na powłokę lakierniczą, minimum 5 lat gwarancji perforacyjnej na perforacje blach, wykonawca zapewni gwarancje Assistance Kolor pojazdu: Preferowane kolory samochodu w kolejności: Granatowy, Odcienie niebieskiego, Biały Zamawiający wymaga: Zamawiający wymaga by Wykonawca powiadomił go o terminie dostarczenia pojazdu na 3 dni przed planowanym terminem dostawy pod adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 5, 99-335 Witonia oraz przekazał jednocześnie fakturę VAT, Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z pojazdem dostarczył świadectwa homologacji, kartę pojazdu i inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z pojazdem przekazał książkę gwarancyjną pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, wykaz wyposażenia dodatkowego, opłacony pakiet ubezpieczeń na okres jednego roku oraz inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia , bez limitu kilometrów - na okres nie krótszy niż 24 miesięcy. Wykonawca przed wydaniem Zamawiającemu pojazdu, wykona przeglądy przed sprzedażowe, tzw. zerowe, a ich wykonanie odnotuje w książce przeglądów serwisowych. Wykonawca musi posiadać na terenie kraju autoryzowaną stację obsługi pojazdów, które są przedmiotem jego oferty. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelki podatki, opłaty, cła oraz koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni pakiet ubezpieczeń na okres 12 miesięcy, składający się z: obowiązującego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC, autocasco AC, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów NNW oraz na okres 24 miesięcy - Assistance 24H . Dostarczenia samochodu wraz z wystarczającą ilością paliwa pozwalającą na pokonanie, co najmniej 20 km, olejem silnikowym, płynem chłodniczym, płynem hamulcowym i innymi niezbędnymi do jazdy płynami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34.11.50.00 - Inne samochody pasażerskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witonia.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Witoni, ul, Szkolna 6, 99-335 Witonia, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Witoni, ul, Szkolna 6, 99-335 Witonia, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projektu System 08-13 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.1. rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.