eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - Etap I - Bulwar Ks. A. Zienkiewicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Wrocław: Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - Etap I - Bulwar Ks. A. Zienkiewicza
Numer ogłoszenia: 329856 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221860 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zieleni przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - Etap I - Bulwar Ks. A. Zienkiewicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest realizacja I Etapu inwestycji dotyczącej Zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu, który będzie realizowany w dwóch częściach: Część I: wykonanie robót budowlanych, w tym: budowa ciągu pieszego wzdłuż korony muru oporowego nabrzeża z balustradami wraz z budową muru oporowego w formie donicy z kwiatami, prowadzącego do tarasu dolnego bulwaru, budowa pochylni przy Moście Tumskim, przebudowa schodów terenowych i muru oporowego przy pomniku papieża Jana XXIII, przebudowa dolnego tarasu bulwaru i stworzenie wyrazistej kompozycji zieleni i nawierzchni z płyt kamiennych w formie geometrycznego wzoru przedstawiającego labirynt, przebudowa placu przy pomniku papieża Jana XXIII i stworzenie miejsca wypoczynku, zagospodarowanie terenu elementami małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, założenie zieleni, przebudowa oświetlenia oraz budowa nawodnienia zieleni. Część II: pielęgnacja zieleni wraz z obsługą nawodnienia w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych), na zrealizowanym etapie zadania, od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Część I: a)przeprowadzenie ratowniczych wyprzedzających badań archeologiczno-architektonicznych, zgodnie z Decyzją nr 940/2015 z dn. 12.05.2015r., wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, podczas których: -zachowane warstwy archeologiczne i obiekty nieruchome - po odsłonięciu zostaną okazane Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, celem ustalenia dalszego postępowania z zabytkiem, -relikty architektury zostaną zinwentaryzowane i rozwarstwione chronologicznie, -przeprowadzone zostaną niezbędne analizy specjalistyczne, -rezultaty prac badawczych zostaną opublikowane. b)przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: korytowanie, wywiezienie odpadów, gruzu, c)tyczenie układu przestrzennego, d)roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, e)wykonanie żelbetowych murków oporowych z zabezpieczeniem ich przeciwwilgociową izolacją powłokową, f)wykonanie nawierzchni w obrzeżach z krawężników granitowych: -tłuczniowych - ścieżki wokół labiryntu, -z płyt kamiennych granitowych - pochylnie, teren przed schodami i pomnikiem oraz wzdłuż ulicy, -z kostki kamiennej granitowej, łupanej - plac przed pomnikiem papieża Jana XXIII, g)wykonanie ciągu pieszego w formie pochylni, wzdłuż korony istniejącego muru oporowego nabrzeża z montażem stalowych balustrad i krawężników granitowych groszkowych z fazowaną krawędzią oraz wykonaniem fragmentu muru zakończonego granitową czapą w nawiązaniu do istniejącego, h)wykonanie muru oporowego w formie donicy z kwietnikiem, prowadzonego wzdłuż ciągu pieszego (pochylni) do schodów terenowych, składającego się z dwóch ścian żelbetowych łączonych poprzecznie i schodkowo tworząc prostokątne kwietniki ze spodem wypełnionym materiałem kamiennym w formie komory chłonnej i otworami zapewniającymi odpływ nadmiaru wody. Ściany żelbetowe wyłożone płytami granitowymi na wzór istniejącego muru oraz zwieńczone granitową nakrywą z profilem i kapinosem, i)przebudowa schodów terenowych, które zostały ukształtowane w formie litery L. Stopnie wykonane z granitu groszkowanego z krawędziami fazowanymi z podcięciem klinującym kolejne stopnie z balustradami oraz zjazdem dla wózków zamontowanym wzdłuż muru, j)zagospodarowanie terenu poniżej pochylni i schodów terenowych, poprzez budowę labiryntu składającego się z płyt kamiennych granitowych, w tym płyt przedstawiających znaki zodiaku na wejściach do labiryntu i wykonanie trawnika oddzielonego od nawierzchni żwirowych za pomocą bednarki stalowej mocowanej do ławy fundamentowej, k)rozbiórki fragmentu muru przy ul. Katedralnej i wykonanie murowanych zakończeń z cegły rozbiórkowej w formie pilastrów wzorowanych na istniejących, zwieńczonych dachówką, l)budowa ogrodzenia w postaci ściany żelbetowej, tynkowej, zwieńczonej cegłą klinkierową w nawiązaniu do wystroju istniejącego, na którym montowane będzie ogrodzenie wraz z furtką, m)budowa pochylni przy Moście Tumskim ze spocznikiem na wysokości furty, ze stalową balustradą, krawędzią pochylni z granitu szarego groszkowanego i boczną ścianą oporową pochylni wyłożoną kamieniem surowo-łupanym, n)wykonanie ław z płyt granitowych polerowanych, mocowanych na granitowym cokole z fakturą (z granitu ciemnego nawiązującego do cokołu pomnika), z fundamentem w postaci żelbetowych ław monolitycznych o gr. 35 cm, na podłożu z chudego betonu z zabezpieczeniem betonów stykających się z gruntem przeciwwilgociową izolacją powłokową, z wysypaniem powierzchni pod ławami grubym tłuczniem w kolorze czarnym, o)zakup i montaż ławek parkowych stalowych malowanych proszkowo i poszyciem z drewna, koszy na śmieci stalowych z listwami drewnianymi o pojemności - 75 l, stojaków rowerowych stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo montowanych na kracie trawnikowej oraz systemowych słupków stalowych, p)wykonanie przestawienia istniejącej tablicy systemu informacji miejskiej (SIM) oraz istniejącego parkomatu, q)wykonanie prac w zieleni: -wycinka drzewa i usuwanie karpin, wywóz gałęzi i karpin, -przygotowanie terenu do nasadzeń oraz wykonania trawników poprzez oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci i ich wywóz na zorganizowane wysypisko odpadów, spulchnienie ziemi glebogryzarką, ręczne profilowanie terenu do rzędnych projektowanych, dostawa i rozścielenie ziemi urodzajnej, -wykonanie trawników z siewu z nawożeniem i przykryciem nasion 2 cm warstwą torfu, a następnie agrowłókniną, -sadzenie drzew, wraz kompletnym kotwieniem bryły korzeniowej, krzewów, pnączy, półkrzewów, bylin, traw rabatowych oraz roślin cebulowych wraz z dostawą materiału roślinnego, -rozścielenie kory ogrodniczej, -dostawa i montaż kompletnego systemu nawadniająco-napowietrzającego drzewa, -dostawa i montaż kompletnych domków dla owadów, r)wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmuje w szczególności: -przygotowanie terenu - wykonanie prac rozbiórkowych, prac ziemnych: demontaż latarni i kabli, rozebranie podbudowy betonowej, kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, plantowanie gruntu oraz zasypanie rowów dla kabli, -wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, -podłączenie obiektu do sieci energetycznej, -układanie w wykopie rur ochronnych DVR, -układanie kabli w rurach kablowych, -demontaż i montaż istniejących latarni z dołączaniem i rozłączaniem kabli i przewodów, -dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych analogicznych do istniejących, -dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych LED, -dostawa i montaż oprawy liniowej LED do podświetlenia napisów na pomniku oraz opraw oświetleniowych LED instalowanych w skrzynce do iluminacji pomnika, -dostawa i montaż opraw oświetleniowych LED montowanych w terenie do podświetlenia drzew, -podłączenie zasilania oświetlenia tablicy (SIM), -nanoszenie oznakowania słupów poprzez malowanie, -montaż skrzynki rozgałęźnej dla przewodów i zabezpieczenie opraw, -wciąganie przewodów w słup, -montaż tabliczek bezpiecznikowych, -wykonanie uziemienia, -układanie bednarki w rowach kablowych, -badanie linii kablowej oraz pomiar natężenia oświetlenia, -pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych, s)wykonanie instalacji nawadniającej obejmuje w szczególności: -opracowanie dokumentacji projektowej nawodnienia zgodnie z warunkami technicznymi z dnia 19.08.2015r. wydanymi przez MPWiK oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji, -roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, -przygotowanie terenu - wykonanie prac ziemnych: ręczne i mechaniczne kopanie rowów dla kabli, ręczne i mechaniczne zasypywanie rowów dla kabli, -montaż instalacji nawadniającej: montaż rurociągów z rur polietylenowych, połączenia rurociągów z rur polietylenowych, montaż obejm skręcanych z nawierceniem rurociągów z rur polietylenowych, montaż zraszaczy rotacyjnych, zraszaczy wynurzalnych statycznych z dyszami rotacyjnymi, -inne prace montażowe w tym, montaż: nawodnienia dokorzennego, linii kroplujących, studzienki poboru wody, skrzynki zaworowej z rozdzieleniem na sekcje, czujnika opadu, -układanie kabli oraz przepustów, -podłączenie instalacji do sieci, -regulacja zraszaczy i programowanie, -próba szczelności sekcji instalacji nawadniającej i rurociągu rozprowadzającego. Część II: pielęgnacja zieleni wraz z obsługą nawodnienia w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. a)dla trawników: -ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, -nawożenie trawników, -renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b)dla drzew i krzewów: -cięcia kształtujące pokrój krzewów i drzew, -przycinanie żywopłotów trzy razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, wrzesień, termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów), w trzech płaszczyznach, -cięcia pielęgnacyjne pnączy, półkrzewów, -pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami i roślinami cebulowymi oraz pielęgnacja traw rabatowych, -zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), -dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego, c)w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: -ochronę przed szkodnikami i chorobami, -bieżące odchwaszczanie, -nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), -utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie liści, gałęzi, suchej trawy), -bieżące wywożenie urobku (biomasy). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac związanych z Zagospodarowaniem terenu zieleni przy ul. Św. Marcina we Wrocławiu - Etap I - Bulwar Ks. A. Zienkiewicza, zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Tomasza Myczkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: Tomasz Myczkowski Pracownia Projektowa - Myczkowski z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Micińskiego 6a, zwanym dalej: projektantem obejmująca: projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i wyrobów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, znakiem towarowym, patentem bądź pochodzeniem, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) równoważnych o parametrach techniczno/ eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych od przyjętych w dokumentacji projektowej. 5.Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym oferowanych urządzeń, tj. ławki drewnianej, kosza na śmieci, systemowych słupków stalowych, stojaka rowerowego, latarni - 2 rodzaje, aby Zamawiający mógł ocenić równoważność tych urządzeń. 6.Obiekty i urządzenia budowlane oraz budowle zlokalizowane w pasie drogowym winny spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 z późn. zm). 7.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 8.Do obowiązku Wykonawcy należy: 1)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z: pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu zieleni przy ul. Św. Marcina Bulwar Ks. Aleksandra Zienkiewicza we Wrocławiu (Decyzja Prezydenta Wrocławia nr 4264/2015 z dnia 12.08.2015r.), obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2)uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 3)opracowanie dokumentacji projektowej instalacji nawodnienia wraz z wszelkimi niezbędnymi pozwoleniami i decyzjami, 4)przeprowadzenie ratowniczych wyprzedzających badań archeologiczno-architektonicznych, zgodnie z Decyzją nr 940/2015 z dn. 12.05.2015r., wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, podczas których: -zachowane warstwy archeologiczne i obiekty nieruchome - po odsłonięciu zostaną okazane Dolnośląskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków, celem ustalenia dalszego postępowania z zabytkiem, -relikty architektury zostaną zinwentaryzowane i rozwarstwione chronologicznie, -przeprowadzone zostaną niezbędne analizy specjalistyczne, -rezultaty prac badawczych zostaną opublikowane, wraz z zapewnieniem nadzoru archeologicznego, 5)wykonywanie robót budowlano-montażowych zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną. Wszelkie odstępstwa od projektu należy konsultować z projektantem, 6)niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 7)wykonanie zamówienia z dołożeniem należytej staranności, 8)stosowanie materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy, 9)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 10)przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), 11)zapewnienie na własny koszt materiału roślinnego, 12)zapewnienie materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, oraz zgodnie z dokumentacją. Wbudowane materiały muszą odpowiadać normom oraz posiadać stosowne atesty, 13)okazanie na każde żądanie Zamawiającego, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 14)współpraca z projektantem i prowadzenie robót pod jego nadzorem autorskim, 15)oznakowanie terenu budowy tablicą informacyjną oraz wykonanie i utrzymanie w należytej sprawności oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 16)zabezpieczenie miejsc wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 17)przestrzeganie przepisów BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, 18)przestrzeganie w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 19)wykonywanie badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenie wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 20)protokolarne przejęcie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 21)urządzenie terenu budowy i zaplecza budowy, 22)zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, 23)prowadzenie dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 24)opracowanie harmonogramu finansowo - rzeczowego z podziałem na etapy oraz przekazania Zamawiającemu ww. harmonogramu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 25)zapewnienie na koszt własny bieżącej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej, łącznie z geodezyjną inwentaryzacją wszelkich robót, zatwierdzoną przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, a także dokonanie aktualizacji geodezyjnej mapy zasadniczej powykonawczej, sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych i po zatwierdzeniu przez Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu przekazanie Zamawiającemu 3 egzemplarzy powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500, 26)naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 27)zawiadomienie inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru inwestorskiego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 28)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, 29)powiadomienie właścicieli poszczególnych sieci o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz poprowadzenie robót pod ich nadzorem, 30)opracowanie i uzgodnienie z odpowiednimi jednostkami projektu organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji robót drogowych (przed rozpoczęciem prac należy wystąpić do Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta o zgodę na zajęcie pasa drogowego), 31)poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 32)przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: -oryginał dziennika budowy, -inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, -protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, -dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego i projektanta, a w razie zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dokonanych podczas wykonywania robót, należy dołączyć rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, -oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, -oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także zajętego pasa drogowego, po zakończeniu robót budowlanych, -protokoły badań i sprawdzeń. 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 10.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz dziennika budowy w dniu podpisania umowy 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Park-M Poland Sp. z o. o., ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2121574,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2187707,60

  • Oferta z najniższą ceną: 1989852,75 / Oferta z najwyższą ceną: 2372253,61

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.