eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie badania potrzeb przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-06

Warszawa: Przeprowadzenie badania potrzeb przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej.
Numer ogłoszenia: 329708 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117402 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 22 3349999.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie badania potrzeb przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) 1. INFORMACJE OGÓLNE Makroregion Polska Wschodnia to obszar obejmujący pięć województw: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie i podkarpackie. Obszar ten zajmuje 31,6% powierzchni całego kraju. Według Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową (IBnGR), który regularnie przeprowadza badania na temat atrakcyjności inwestycyjnej polskich regionów, województwa Polski Wschodniej to regiony o niskiej atrakcyjności w większości analizowanych czynników atrakcyjności. Ponadto w przytoczonych wcześniej badaniach wykazano, iż Polska Wschodnia jest Makroregionem o niskim poziomie rozwoju przemysłu, nieefektywnej strukturze gospodarki, niskiej innowacyjności oraz o małych zasobach wykwalifikowanych pracowników. Na sytuację Makroregionu negatywnie wpływa również jego peryferyjne położenie w stosunku do krajowych i europejskich centrów gospodarczych. Makroregion cechuje wciąż m.in.: niska stopa inwestycji i niewielki napływ inwestycji zagranicznych. Jest to spowodowane przede wszystkim słabą infrastrukturą gospodarczą i społeczną, niewielką chłonnością rynku oraz niewystarczającą aktywnością województw w przyciąganiu inwestorów oraz promocji eksportu. Jednak ostatnie lata, to również czas wzmożonych działań, mających na celu zmniejszenie występujących zapóźnień i barier w rozwoju makroregionu. Jednym z dedykowanych instrumentów, które mają temu służyć jest Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, realizowany w pierwszej I osi priorytetowej Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej (działania I.4 Promocja i współpraca, poddziałanie 1.4.1 promocja gospodarcza). Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej jest pierwszym projektem, który swym zasięgiem obejmuje jednocześnie wszystkie województwa Makroregionu oraz w sposób przemyślany i spójny prezentuje potencjał gospodarczy całego obszaru. Projekt realizowany jest od 2009 roku a jego zakończenie zaplanowano w połowie 2015 r. Głównym celem Programu, realizowanego przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. we współpracy z pięcioma województwami Polski Wschodnie jest wzrost zainteresowania ofertą gospodarczą Polski Wschodniej. Główne założenia Programu obejmują: - zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Makroregionu, - zainteresowanie polskich firm inwestycjami w Polsce Wschodniej, - pobudzenie eksportu produktów oraz usług z Polski Wschodniej, - rozwój turystyki biznesowej w Makroregionie. Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej składa się z dwóch komponentów: 1) promocji wizerunkowej Makroregionu Polski Wschodniej oraz poszczególnych województw pod kątem biznesowym (Eastern Poland - Macroregion - Macrofuture). Głównym założeniem promocji wizerunkowej jest wypromowanie Makroregionu Polski Wschodniej jako dobrego miejsca do inwestycji oraz atrakcyjnego partnera handlowego. Zadania promocji wizerunkowej służą wsparciu promocji bezpośredniej. Promocja wizerunkowa obejmie działania o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym: - opracowano system identyfikacji wizualnej, - opracowano materiały promocyjne i informacyjne oraz publikacje, - zrealizowano kampanię medialną w mediach krajowych i zagranicznych, obecnie trwa realizacja dodatkowej kampanii w mediach zagranicznych, - prowadzone są działania Public Relations: wizyty studyjne dziennikarzy zagranicznych, których celem jest obiektywna prezentacja Polski Wschodniej w mediach zagranicznych, przeprowadzono cykl konferencji prasowych w trakcie wydarzeń z zakresu badań bezpośrednich, seminaria oraz fora ekonomiczne, których zadaniem jest przedstawienie Programu, efektów jego realizacji oraz przekazanie informacji o możliwościach współpracy gospodarczej z Makroregionem Polska Wschodnia. 2) promocji bezpośredniej wiodących sektorów Polski Wschodnie wśród potencjalnych inwestorów (polskich i zagranicznych) oraz firm zainteresowanych intensyfikacją współpracy handlowej (promocja typu Business to Business). Działania promocji bezpośredniej polegają na organizacji udziału przedsiębiorców z Polski Wschodniej w handlowych misjach gospodarczych, targach i wystawach międzynarodowych, natomiast w przypadku jednostek samorządu terytorialnego - misjach inwestycyjnych oraz wizytach studyjnych. Bezpośrednie działania marketingowe są istotnym element Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, ze względu na: - możliwość dokładnego dopasowania oferty inwestycyjnej i eksportowej do poszczególnych odbiorców, - potencjalnie większe zainteresowanie ofertą, która jest adresowana do pojedynczych odbiorców lub małej ich grupy, - możliwość dopasowania narzędzi marketingu pod kątem potrzeb poszczególnych województw (udział w określonych targach, misjach itp.). Działania promocji bezpośredniej wspierane są narzędziem elektronicznym - portalem gospodarczym www.whyeasternpoland.eu zawierającym zarówno aktualne dane makroekonomiczne, bieżące informacje z Makroregionu, bazę ofert inwestycyjnych oraz aktualną listę planowanych wydarzeń z zakresu działań promocji bezpośredniej (misje, targi). 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie badania potrzeb przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej. 3. UZASADNIENIE, CEL ORAZ ZAKRES BADANIA Realizacja badania wynika z potrzeby weryfikacji trafności, skuteczności oraz efektywności narzędzi promocji bezpośredniej wykorzystywanych w obecnym Projekcie w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej przy realizacji podobnego programu w nowej perspektywie 2014-2020. Bezpośredni wpływ działań promocyjnych na liczbę lokowanych inwestycji w Makroregionie, jest siłą rzeczy ograniczony przez wiele czynników zewnętrznych. Inicjatywy o charakterze promocyjnym stanowią zazwyczaj element wspomagający, nie będąc prawdopodobnie ani warunkiem koniecznym, ani wystarczającym do podjęcia przez inwestorów decyzji o lokacji konkretnej inwestycji na danym obszarze. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia z realizacji Projektu oraz pierwsze efekty interwencji, należy zbadać czy zastosowane formy promocji bezpośredniej w aktualnej postaci są wystarczające i czy odpowiadają potrzebom przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej. Udzielenie odpowiedzi w tym zakresie powinno pomóc w kształtowaniu ram i założeń podobnych interwencji w przyszłości. Zakres badania koncentrować się będzie na zweryfikowaniu czy zastosowane działania promocji bezpośredniej w Projekcie odpowiadają potrzebom przedsiębiorstw w kontekście internacjonalizacji produktów i/lub usług. W ocenie badania będą brane pod uwagę trzy kryteria: 1) Trafność - kryterium trafności ma na celu zbadanie czy cele Projektu, w kontekście samej konstrukcji, są możliwe do osiągnięcia przy pomocy realizowanych działań. Rolą Wykonawcy będzie konfrontacja realizacji celów Projektu za pomocą przyjętych działań, przede wszystkim promocji bezpośredniej, z uwzględnieniem czynników zewnętrznych, które warunkują osiągnięcie założonych celów, z realnymi potrzebami przedsiębiorców w kontekście internacjonalizacji. Z uwagi na fakt, iż Projekt jest w trakcie realizacji, zadaniem badania będzie propozycja modyfikacji zaplanowanych działań pod kątem osiągnięcia założonych celów oraz pomoc w kształtowaniu ram i założeń podobnych interwencji w przyszłości. W przypadku zaistnienia ostatniej z okoliczności, Wykonawca przedstawi własną, przykładową propozycję modyfikacji celów Projektu na potrzeby analogicznych działań realizowanych w kolejnym okresie programowania. 2) Skuteczność - kryterium skuteczności wymaga sporządzenia bilansu zamierzonych i osiągniętych efektów Projektu oraz sprawdzenia czy prowadzone działania promocji bezpośredniej (przede wszystkim ich forma i kierunki promocji) spełniają oczekiwania przedsiębiorców Polski Wschodniej. Ważne będzie ustalenie związków pomiędzy przyjętymi działaniami i ich konstrukcją, a powodzeniami i niepowodzeniami w zakresie zaplanowanych rezultatów i oddziaływania w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw. 3) Efektywność - w ramach tego kryterium istotne będzie ustalenie jak efektywnie nakłady zostały przekształcone w poszczególne produkty, rezultaty i oddziaływanie. Analizą efektywności objęte będą działania z obszaru promocji bezpośredniej, tj. misje wyjazdowe i przyjazdowe, targi, wystawy oraz wizyty studyjne. 4. PROBLEMY I OBSZARY BADAWCZE W związku z tym, iż zakres badania koncentrować się będzie na zweryfikowaniu czy zastosowane działania promocji bezpośredniej w Projekcie odpowiadają potrzebom przedsiębiorstw w kontekście internacjonalizacji przedsiębiorstw Polski Wschodniej, koniecznym będzie znalezienie odpowiedzi na pytania sformułowane w dwóch obszarach badawczych. Poniższe pytania mają charakter poglądowy, w celu ukierunkowania Wykonawcy przy przygotowaniu szczegółowych pytań, które zostaną przedstawione do akceptacji Zamawiającego po podpisaniu umowy. Przykłady zagadnień: 1) Ocena działań z zakresu promocji bezpośredniej oraz dotychczasowych efektów realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, w tym oceny jakości jego realizacji oraz osiągniętych wskaźników w kontekście realizacji podobnego Programu w nowej perspektywie 2014-2020: - czy promocja Programu dociera do potencjalnych i faktycznych przedsiębiorców? - w jakim stopniu promocja bezpośrednia Projektu jest skuteczna, tj. w jakim stopniu zachęca potencjalnych przedsiębiorców (w tym inwestorów krajowych i zagranicznych) do: a. ulokowania swojej inwestycji na terenie Polski Wschodniej? b. zwiększenia udziału eksportu w ogólnej wartości sprzedaży? - które elementy realizowanego Programu są najbardziej skuteczne z punktu widzenia przedsiębiorców? Jak oceniana i postrzegana jest skuteczność poszczególnych rodzajów przedsięwzięć promocji bezpośredniej (z listy zawartej w tabeli 1, stanowiącej załącznik nr 1 do SOPZ) w zakresie nawiązania i realizacji kontaktów handlowych? - jaka jest ocena najbardziej efektywnych kierunków (rynków) współpracy gospodarczej z punktu widzenia przedsiębiorców z poszczególnych branż wiodących z Polski Wschodniej? - jak oceniana jest skuteczność prowadzonych działań promocyjnych pod kątem rozwoju przedsiębiorczości i wymiany handlowej wśród przedsiębiorców Polski Wschodniej? - jaki jest deklaratywny poziom zainteresowania handlem z rynkiem Polski Wschodniej? - jakie są opinie dotyczące kanałów i narzędzi promocji Polski Wschodniej? 2) Ocena trafności oraz skuteczności zastosowanych działań promocji bezpośredniej Projektu w stosunku do potrzeb przedsiębiorców Polski Wschodniej, w szczególności w kontekście internacjonalizacji: - które z poszczególnych rodzajów przedsięwzięć promocji bezpośredniej Projektu są najbardziej, a które najmniej trafne z punktu widzenia potrzeb przedsiębiorców Polski Wschodniej? - w jakim stopniu działania promocji bezpośredniej Projektu (misje/targi/wizyty studyjne) odpowiadają potrzebom przedsiębiorców Polski Wschodniej? - czy można porównać skuteczność i efektywność (koszty do efektów) misji/targów/ wizyt studyjnych organizowanych w ramach Projektu z analogicznymi przedsięwzięciami, organizowanymi w ramach innych inicjatyw? - czy zastosowane formy promocji (misje/targi/wizyty) są wystarczające z punktu widzenia przedsiębiorców, w szczególności w kontekście internacjonalizacji? Jeżeli nie, to które formy promocji powinny być uwzględnione w nowej perspektywie 2014-2020? - czy dobór kierunków (rynków) współpracy gospodarczej odpowiada potrzebom przedsiębiorców z poszczególnych branż wiodących z Polski Wschodniej? Jeżeli nie, to które kierunki współpracy gospodarczej powinny być uwzględnione w nowej perspektywie 2014-2020? - czy zastosowane formy wsparcia są wystarczające i odpowiadają potrzebom przedsiębiorców? Jeżeli nie, to jakie formy wsparcia powinny być uwzględnione w nowej perspektywie 2014-2020? 5. WYMAGANIA DOTYCZĄCE METODOLOGII BADANIA Wykonawca przeprowadzi wszystkie niezbędne czynności związane z powierzonym mu zadaniem zgodnie z powszechnie respektowanymi regułami metodologicznymi obowiązującymi w naukach społecznych. Wielowymiarowość celów badania oraz wielość zagadnień sugeruje zastosowanie hybrydowej metodologii badań społecznych, bazującej na integracji metod kwantyfikacyjnych z treściowymi. Zamawiający przewidział następujące elementy badania: I. DESK RESEARCH Pierwszym etapem badań będzie analiza źródeł zastanych. Istotne będzie zapoznanie się Wykonawcy z dokumentacją programową oraz materiałami wypracowanymi do tej pory w postaci analizy gospodarczej, raportów oraz badań ewaluacyjnych. Na tym etapie Wykonawca powinien również przeprowadzić szereg rozmów z osobami zaangażowanymi w realizację Projektu, w tym z przedstawicielami Zamawiającego, MRR i PARP. Celem przeprowadzonych rozmów powinno być poszerzenie wiedzy na temat analizowanej interwencji oraz identyfikacja danych, które mogą okazać się użyteczne z punktu widzenia postawionych pytań badawczych. Konsekwencją realizacji tego etapu, będzie opracowanie i zaakceptowanie raportu metodologicznego, w tym przygotowanie narzędzi badawczych w postaci kwestionariuszy wywiadu dla badań ilościowych oraz scenariuszy wywiadu na potrzeby badań jakościowych. II. BADANIA TERENOWE ILOŚCIOWE I JAKOŚCIOWE Badanie będzie miało na celu umożliwić udzielenie odpowiedzi przede wszystkim na pytania wskazane powyżej, w ramach pierwszego i drugiego obszaru badawczego. 1) Pierwszy obszar badawczy - główne założenia: - Wykonawca zrealizuje badanie z wykorzystaniem jednej z wybranych technik badawczych: CAPI, PAPI lub CATI. Istotne jest, iż Zamawiający dysponuje bazą adresową do podmiotów gospodarczych (w bazie znajdują się dodatkowo numery NIP/REGON, które w razie potrzeby pozwolą na zintegrowanie wykazu z innymi bazami danych kontaktowych, w szczególności z bazą telefoniczną). - Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy wykaz podmiotów do badania liczący 3 000 jednostek, z których Wykonawca wylosuje próbę badawczą nie mniejszą niż 1 000 respondentów. - Wymagany, minimalny poziom zwrotu (respose rate) w badaniu wynosi 50% (500 podmiotów, z którymi zrealizowany został pełen wywiad). Każde odstępstwo od tej wielkości będzie skutkowało naliczeniem kar umownych, o których mowa w par. 16 umowy). - Realizacja badania będzie miała charakter badania wyczerpującego - tzn. Zamawiający wymaga podjęcia kontaktu i próbę realizacji wywiadu z każdym respondentem w przekazanej próbie badawczej. - Wszystkie wywiady zostaną przeprowadzone z przedstawicielem Zarządu przedsiębiorstwa lub osobą na stanowisku kierowniczym, posiadającym niezbędną wiedzę w zakresie prowadzonego badania. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli poprawności zrealizowanych wywiadów w ramach kontroli własnej PAIiIZ S.A. 2) Drugi obszar badawczy - główne założenia: - Wykonawca przeprowadzi wywiady jakościowe w formule Indywidualnych Wywiadów Pogłębionych (IDI) oraz 3 wywiady grupowe (grupy fokusowe) z krajowymi podmiotami prowadzącymi działalność gospodarczą, zarejestrowanymi na terenie województw Polski Wschodniej (411 podmiotów), uczestniczącymi w dotychczasowych wydarzeniach z zakresu promocji bezpośredniej. Istotne jest, iż Zamawiający posiada jedynie bazę adresową podmiotów gospodarczych (w bazie znajdują się dodatkowo numery NIP/REGON, które w razie potrzeby pozwolą na zintegrowanie wykazu z innymi bazami danych kontaktowych, w szczególności z bazą telefoniczną). - Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy wykaz podmiotów do badania liczący 411 jednostek. - Wymagany, minimalny poziom zwrotu (respose rate) dla IDI wynosi 25% (103 podmioty, z którymi zrealizowany został pełen wywiad). Natomiast próba badawcza dla grup fokusowych to nie mniej niż 8 uczestników wylosowanych z wykazu podmiotów do badania liczącego 411 jednostek. Każde odstępstwo od tej wielkości będzie skutkowało naliczeniem kar umownych, o których mowa w par. 16 umowy). - Na potrzeby wywiadów Wykonawca opracuje odpowiednie kwestionariusze/scenariusze. - Wszystkie wywiady zostaną przeprowadzone z przedstawicielem Zarządu przedsiębiorstwa lub osobą na stanowisku kierowniczym, posiadającym niezbędną wiedzę w zakresie udziału podmiotu w danym wydarzeniu. - Z każdego wywiadu sporządzone zostanie szczegółowe sprawozdanie, zawierające zestawienie pytań zawartych w scenariuszu wywiadu i uzyskanych na nie odpowiedzi. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli poprawności zrealizowanych wywiadów w ramach kontroli własnej PAIiIZ S.A. 6. ZAKRES RAPORTU METODOLOGICZNEGO Raport metodologiczny powinien zawierać następujące elementy: 1) szczegółowy opis koncepcji i metodologii (metod, technik, narzędzi) realizacji badania, 2) kwestionariusze wywiadu do badań ilościowych; 3) scenariusze wywiadów - zgodnie ze wskazanymi założeniami; 4) listę osób, z którymi zostaną przeprowadzone wywiady IDI i grupy fokusowe; 5) szczegółowy harmonogram realizacji badań i analiz; 6) propozycję spisu treści raportu końcowego; 7) zakresy odpowiedzialności poszczególnych ekspertów, w ramach zespołu badawczego. 7. ZAKRES RAPORTU KOŃCOWEGO 1) Wykonawca przygotuje raport końcowy prezentujący wyniki badań. Otrzymane wyniki powinny zostać omówione w sposób syntetyczny i przekrojowy. Raport nie może sprowadzać się do zreferowania (streszczenia) uzyskanych danych i odpowiedzi pochodzących z badań, lecz powinien być syntezą wyników uzyskanych na różnych etapach realizacji badania. 2) Do zaprezentowania materiału empirycznego Wykonawca powinien wybrać takie przekroje analityczne (typologie), które będą zapewniały prawidłowe wnioskowanie (będą istotne z punktu widzenia zaobserwowanych prawidłowości). 3) Raport końcowy będzie zawierał co najmniej następujące elementy: - streszczenie, - kontekst realizacji badania, - opis metodologii badania, - wnioski z badania i rekomendacje, - syntetyczne odpowiedzi na wszystkie postawione pytania ewaluacyjne. 4) Do raportu końcowego będą dołączone aneksy, tworzone przez Wykonawcę na bieżąco w toku realizacji niniejszego Zamówienia, w szczególności: - szczegółowy opis metodologii zastosowanej w badaniu, - lista jednostek, z którymi przeprowadzono wywiady, - lista dokumentów, publikacji i innych materiałów źródłowych, wykorzystanych przy ewaluacji, - Aneks statystyczny zawierający tabelaryczną prezentację wyników badań ilościowych, w wyznaczonych po konsultacji z Zamawiającym przekrojach analitycznych, - narzędzia badawcze zastosowane w wywiadach, - informacja dla prasy streszczająca najważniejsze wnioski i wyniki badania (maksymalnie dwie strony maszynopisu, około 1 800 znaków na stronę). 5) Raport powinien zawierać nie więcej niż 100 stron maszynopisu, w tym streszczenie (nie więcej 5-10 str.), około 1 800 znaków na stronę. Oba raporty (metodologiczny i końcowy) będą przygotowane w języku polskim. W raporcie końcowym Wykonawca powinien zamieścić logo Projektu, Unii Europejskiej i PO RPW oraz informację, że raport powstał w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 6) Prezentowane w raporcie informacje powinny zachować spójny wygląd i treść (w szczególności tabele i wykresy). Ponadto, szata graficzna obu raportów powinna być zgodna z Poradnikiem Beneficjenta - Zasady promocji projektów dla Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 oraz Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności na lata 2007-2013. Ponadto, raporty oraz prezentacje przygotowane w ramach zamówienia będą zgodne z zasadami wizualizacji Projektu. 7) Wykonawca dostarczy oba raporty (końcowy i metodologiczny) w wersji elektronicznej (CD/DVD/pendrive oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej; formaty: .doc, docx oraz PDF) oraz papierowej (zbindowane, wydruk w kolorze) w liczbie pięciu egzemplarzy (dotyczy wersji finalnej). Wersja robocza raportu końcowego zostanie dostarczona w wersji elektronicznej (CD/DVD/pendrive oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej; formaty: doc, docx oraz PDF) oraz papierowej (zbindowane, wydruk w kolorze) w liczbie trzech egzemplarzy. 8) Załącznikiem do raportu będą bazy danych pochodzące z badań ilościowych zapisane w programie Excel. 9) Wykonawca przedstawi dodatkowo do raportu prezentację w programie Power Point, w której w sposób obrazowy i atrakcyjny pokaże wyniki badania. Prezentacja od 25 do 30 slajdów w wersji polskiej i angielskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EU-CONSULT Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87330,00

  • Oferta z najniższą ceną: 87330,00 / Oferta z najwyższą ceną: 420660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.