To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-06
Lublin: Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych w ramach modułu: Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne pn. Odrębne postępowania cywilne z zakresu prawa handlowego i zwalczania nieuczciwej konkurencji z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego dla studentów V roku kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Numer ogłoszenia: 329700 - 2014; data zamieszczenia: 06.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323634 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie ponadprogramowych zajęć specjalistycznych w ramach modułu: Kazusy i orzecznictwo - postępowanie cywilne pn. Odrębne postępowania cywilne z zakresu prawa handlowego i zwalczania nieuczciwej konkurencji z punktu widzenia sędziego Sądu Apelacyjnego dla studentów V roku kierunku prawo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -przeprowadzenie zajęć; -opracowanie i utrwalenie programu ponadprogramowych zajęć specjalistycznych mających charakter praktyczny dla studentów V roku; -opracowanie, utrwalenie i udostępnienie określonym przez Zamawiającego osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; -zrealizowanie indywidualnych ćwiczeń i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod opracowanych przez Wykonawcę; -opracowanie i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń i egzaminów, oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Zamawiającego; -dokonanie oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Zamawiającego w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: -przeprowadzenia zajęć, opracowania i utrwalenia programu zajęć zgodnie z przedstawionym planem i harmonogramem przez Zamawiającego (plan zajęć); -bieżącego nadzorowania prowadzenia dziennika zajęć i listy obecności słuchaczy; -odbieranie z wyznaczonego miejsca dziennika zajęć listy obecności słuchaczy przed zajęciami; -składanie w wyznaczonym miejscu dziennika zajęć i listy obecności słuchaczy po zakończonych zajęciach; Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć w taki sposób, by ich poziom i stopień zaawansowania był dostosowany do potrzeb słuchaczy. Zajęcia obejmują cztery grupy szkoleniowe (jedna grupa obejmuje 15 osób), liczba godzin przypadająca na 1 grupę to 15 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Szczególne aspekty prawa handlowego z uwzględnieniem procesu tworzenia spółek, zasad odpowiedzialności, rozstrzygania sporów ze stosunku spółki i zaskarżania uchwał 5 godz., Podstawy prawa upadłościowego i naprawczego - ogłoszenie upadłości i czynności postępowania upadłościowego 5 godz., Krajowy Rejestr Sądowy - procedura rejestracji, wybrane zagadnienia z zakresu ochrony własności przemysłowej i zwalczania nieuczciwej konkurencji - dochodzenie ochrony przed sądem 5 godz., RAZEM: 15 godz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Walentyna Łukomska-Drzymała, ul. Sielankowa, 20-802 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9216,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty (postępowanie nr AZP-240/PN-p30/031/2014, AZP-240/PN-p30/047/2014), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Dostawa masek nadciśnieniowych powietrznych dla KM PSP w Lublinie
- Przebudowa kotłowni gazowej w budynku wielofunkcyjnym w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu multi EEG dla potrzeb Oddziału Neurologii
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- Organizacja szkoleń w formie stacjonarnej i szkoleń realizowanych w formie online dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
- Organizacja i realizacja usług szkoleniowych oraz prowadzenie zajęć z coachingu, doradztwa zawodowego oraz psychologicznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.