eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP/SO/22/2011.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Koszalin: Wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP/SO/22/2011.
Numer ogłoszenia: 328973 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315101 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 428 742, faks 943 423 755.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Znak sprawy ZP/SO/22/2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli sądowych, boazerii i drzwi do sali rozpraw (karnej) w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, montaż i dostawę: stołu sędziowskiego zintegrowanego z biurkiem protokolanta - 1 szt. (dł. 480 cm x szer. 90 cm x wys. 80 cm), stołu dla stron - 2 szt. (dł. 210 cm x szer. 60 cm x 75 cm), stołu dla stron - 1 szt. (dł. 230 cm x szer. 60 cm x wys. 75 cm), ławy dla stron- 4 szt. (dł. 230 cm x szer. 50 cm x wys. 85 cm), ławy dla stron - 2 szt. (dł. 210 cm x szer. 50 cm x wys. 85 cm), ławy dla oskarżonych - 2 szt. (dł. 210 cm x 50 cm szer. x wys. 95 cm), pulpit dla świadka - 1 szt. (gł. 40 cm x szer. 70 cm x wys. 90 cm), fotel sędziowski wysoki - 1 szt. (wys. 147cm, szer. 61,50cm, gł.59,50cm), fotel sędziowski niski - 4 szt. (wys. 128cm, szer. 61,50cm, gł. 59,50cm), krzesło obrotowe dla protokolanta - 1 szt., godło - 1 szt., zegar - 1 szt., krzesła obrotowe - 25 szt., wykonanie dostawy i montażu boazerii ściennej w Sali rozpraw (szacunkowa ilość 90,00 m2) oraz osłony grzejników (szacunkowa ilość 8,86 m2); drzwi wejściowe do Sali rozpraw dwuskrzydłowe (szer. 123 cm, wys. 224 cm); drzwi jednoskrzydłowe - 1 szt. (szer. 80 cm, wys. 200 cm) i 1 szt. (szer. 90 cm, wys. 200 cm); fotel gabinetowy skórzany - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Do oferty należy dołączyć rysunki, prospekty proponowanych mebli. Przed opracowaniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną Sali rozpraw w celu zdobycia niezbędnych informacji koniecznych do opracowania oferty. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien pobrać dokładne pomiary mebli, boazerii oraz drzwi. Ilość boazerii ściennej na Sali rozpraw oraz ilość osłony grzejników podana przez Zamawiającego ma charakter szacunkowy, służący do porównania złożonych ofert. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamontowaną ilość boazerii, zgodnie z przedstawionym wyliczeniem po wykonaniu zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EFEKT Meble biurowe i szkolne, ul. Galileusza 18, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146433,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248962,82

  • Oferta z najniższą ceną: 248962,82 / Oferta z najwyższą ceną: 248962,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.