eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, części zamiennych i tśm do sprzętu polowego, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Wrocław: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, części zamiennych i tśm do sprzętu polowego, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego
Numer ogłoszenia: 328916 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, faks 071 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6rbm.sow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, części zamiennych i tśm do sprzętu polowego, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów, części zamiennych i tśm do sprzętu polowego, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. Wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:376.555,76 zł..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4, 44.81.00.00-1, 39.22.40.00-8, 14.81.00.00-2, 44.83.12.00-6, 44.80.00.00-8, 44.16.30.00-0, 44.21.25.00-4, 14.62.20.00-7, 31.50.00.00-1, 24.11.11.00-5, 34.32.20.00-0, 42.12.00.00-6, 42.51.43.20-1, 44.51.00.00-8, 34.35.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 11.293,67 zł. (słownie: jedenaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt trzy złote, 67/100), przy czym wysokość wadium na poszczególne części wynosi: część 1 - 132,12 zł. część 2 - 57,63 zł., część 3 - 546,42 zł., część 4 - 785,53 zł., część 5 - 48,46 zl., część 6 - 255,80 zł., część 7 - 3.209,11 zł., część 8 - 6,64 zł., część 9 - 780,05 zł., część 10 - 236,94 zł., część 11 - 688,52 zł., część 12 - 206,68 zł., część 13 - 2.654,43 zł., część 14 -1.406,74 zł., część 15 - 100,53 zł., część 16 -66,60 zł., część 17 - 27,00 zł., część 18 - 84,47 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: - wykażą trzy należycie wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiednio: - dla części nr 1 na dostawę o wartości minimum 4.000,00 zł. - dla części nr 2 na dostawę o wartości minimum 1.000,00 zł. - dla części nr 3 na dostawę o wartości minimum 15.000,00 zł. - dla części nr 4 na dostawę o wartości minimum 20.000,00 zł. - dla części nr 5 na dostawę o wartości minimum 1.000,00 zł. - dla części nr 6 na dostawę o wartości minimum 8.000,00 zł. - dla części nr 7 na dostawę o wartości minimum 100.000,00 zł. - dla części nr 8 na dostawę o wartości minimum 150,00 zł. - dla części nr 9 na dostawę o wartości minimum 25.000,00 zł. - dla części nr 10 na dostawę o wartości minimum 8.000,00 zł. - dla części nr 11 na dostawę o wartości minimum 25.000,00 zł. - dla części nr 12 na dostawę o wartości minimum 7.000,00 zł. - dla części nr 13 na dostawę o wartości minimum100.000,00 zł. - dla części nr 14 na dostawę o wartości minimum 50.000,00 zł. - dla części nr 15 na dostawę o wartości minimum 3.000,00 zł. - dla części nr 16 na dostawę o wartości minimum 1.500,00 zł. - dla części nr 17 na dostawę o wartości minimum 800,00 zł. - dla części nr 18 na dostawę o wartości minimum 2.000,00 zł. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż na jedną część, to zobowiązany jest wykazać się łącznym doświadczeniem dla tych części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6rbm.sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1946, ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław bud.24, pok.7. Opłata za siwz 21,00zł., pocztą - 27,50 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do 21.10.2010r. do godz. 9.00 pocztą na adres jednostki lub osobiście w siedzibie zamawiającego bud. 13 pok. 113.Otwarcie ofert 21.10.2010r. godz.11,00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, komponentów do konserwacji kontenerów wartyość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 4.504,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 1.921,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 14.81.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 18.213,84 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.12.00-6, 44.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 26.184,45 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00-0, 44.21.25.00-4, 14.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 1.615,57 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi8.526,53 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 106970,50 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.20.00-2, 42.12.00.00-6, 42.51.43.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 221,31 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 26001,65 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 7898,12 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.66.20.00-4, 31.32.12.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 22950,820 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 6889,35 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa części zamiennych i tśm do sprzętu polowego wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 88480,56 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.31.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 46892,86 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 46892,86 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 2219,96 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.35.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 900,00 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa farb, rozpuszczalników, ogumienia, wentylatorów, miernika do akumulatorów z drukarką, osprzętu elektrycznego. wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 2815,61 zł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.48.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.