To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-24
Przemków: Wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego związanych z budową hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 328875 - 2008; data zamieszczenia: 24.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230001 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, plac Wolności 25, Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego związanych z budową hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wykonywane będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane. Szczegółowe obowiązki inwestora zastępczego: 1) Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji. 2) Nadzorowanie prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. 3) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, zgłaszanych przez wykonawcę lub inwestora i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień. 4) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót. 5) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji robót harmonogramem. 6) Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inwestor zastępczy zobowiązany jest do: - stwierdzenia gotowości odbioru, - dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz - przekazania przedmiotu odbioru inwestorowi, - przekazywania inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, - dokonanie odbioru końcowego oraz ostatecznego po upływie terminu rękojmi i gwarancji jakości ustalonego w umowie z wykonawcą. 5) Uzyskanie wszelkich koniecznych decyzji, postanowień, zezwoleń, uzgodnień, opinii, ekspertyz i innych aktów koniecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego. 6) Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 7) Rozliczenia częściowe i końcowe zadania inwestycyjnego w zakresie rzeczowo- finansowym z podziałem na elementy robót. Rozliczenie zadania, przygotowanie sprawozdań zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących. Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji. 8) Przygotowanie dla zamawiającego odpowiednich dokumentów do ewentualnego egzekwowania od wykonawcy kar umownych i odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 9) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 10) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta, dostawców i wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania albo nieterminowego wykonania zobowiązań umownych. 11) Przekazywanie Zamawiającemu wszelkich żądanych przez niego informacji i danych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności, co do postępu robót budowlanych i stanu realizacji dostaw. 12) Występowanie w imieniu zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji. 13) Niezwłocznego udzielania wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamiania zamawiającego o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach. 14) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. Szacunkowa wartość zamówienia zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie, w ramach programu: Utworzenie Przemkowskiego Centrum Edukacyjno - Sportowego poprzez przebudowę i rozbudowę Zespołu Szkół wynosi: netto: 7.856.547,01 zł. Opis techniczny inwestycji: Powierzchnia zabudowy budynkami istniejącymi 1.575,5 m2. Powierzchnia zabudowy projektowanego obiektu w części dotyczącej zakresu robót do wykonania - 2.446,73 m2. Przedmiotem inwestycji jest: budowa hali sportowej. Budynek zespołu sportowo - rekreacyjnego, niepodpiwniczony, w części pomocniczej o dwóch kondygnacjach przekryty dachem płaskim. Budynek o powierzchni zabudowy 2446,73 m2 w układzie: sala sportowa, zaplecze socjalno-sanitarno-szatniowe, aula w zakresie: ławy fundamentowe, ściany fundamentowe do poziomu zerowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 117011.03 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych INWESTOR Sp. z o.o., ul. Stawna 4f, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 117011.03
- Oferta z najniższą ceną: 117011.03 oferta z najwyższą ceną: 312690.57
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Modernizacja kotłowni i instalacji c.o. w budynku oświatowym nr 97 w Wysowej-Zdroju wraz z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.