eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego związanych z budową hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-22

Przemków: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego związanych z budową hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 230001 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków inwestora zastępczego związanych z budową hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego wykonywane będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane. Szczegółowe obowiązki inwestora zastępczego: 1) Reprezentowanie interesów zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji. 2) Nadzorowanie prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo - wykonawcza. 3) Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do projektu, zgłaszanych przez wykonawcę lub inwestora i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień. 4) Współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót. 5) Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji robót harmonogramem. 6) Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inwestor zastępczy zobowiązany jest do: - stwierdzenia gotowości odbioru, - dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz - przekazania przedmiotu odbioru inwestorowi, - przekazywania inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, - dokonanie odbioru końcowego oraz ostatecznego po upływie terminu rękojmi i gwarancji jakości ustalonego w umowie z wykonawcą. 5) Uzyskanie wszelkich koniecznych decyzji, postanowień, zezwoleń, uzgodnień, opinii, ekspertyz i innych aktów koniecznych dla realizacji zadania inwestycyjnego. 6) Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót. 7) Rozliczenia częściowe i końcowe zadania inwestycyjnego w zakresie rzeczowo- finansowym z podziałem na elementy robót. Rozliczenie zadania, przygotowanie sprawozdań zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących. Przygotowanie dokumentów do przyjęcia na stan majątkowy składników wykonanej inwestycji. 8) Przygotowanie dla zamawiającego odpowiednich dokumentów do ewentualnego egzekwowania od wykonawcy kar umownych i odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 9) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 10) Dochodzenie oraz egzekwowanie od projektanta, dostawców i wykonawców należnych odszkodowań lub kar umownych z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania albo nieterminowego wykonania zobowiązań umownych. 11) Przekazywanie Zamawiającemu wszelkich żądanych przez niego informacji i danych dotyczących realizacji zadania inwestycyjnego, w szczególności, co do postępu robót budowlanych i stanu realizacji dostaw. 12) Występowanie w imieniu zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji inwestycji. 13) Niezwłocznego udzielania wszelkich koniecznych wyjaśnień oraz zawiadamiania zamawiającego o zajętym stanowisku względnie podjętych działaniach. 14) Uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. Szacunkowa wartość zamówienia zadania inwestycyjnego pn. Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Przemkowie w ramach programu: Utworzenie Przemkowskiego Centrum Edukacyjno - Sportowego poprzez przebudowę i rozbudowę Zespołu Szkół wynosi: netto: 7.856.547,01 zł. Opis techniczny inwestycji: Powierzchnia zabudowy budynkami istniejącymi 1.575,5 m2. Powierzchnia zabudowy projektowanego obiektu w części dotyczącej zakresu robót do wykonania - 2.446,73 m2. Przedmiotem inwestycji jest: budowa hali sportowej. Budynek zespołu sportowo - rekreacyjnego, niepodpiwniczony, w części pomocniczej o dwóch kondygnacjach przekryty dachem płaskim. Budynek o powierzchni zabudowy 2446,73 m2 w układzie: sala sportowa, zaplecze socjalno-sanitarno-szatniowe, aula w zakresie: ławy fundamentowe, ściany fundamentowe do poziomu zerowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 8.000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). Wykonawca spełnia warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli 1) w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji budowy/modernizacji hali sportowej - w tym branże: konstrukcyjno-budowlana, sanitarna, elektryczna - o wartości co najmniej 5.000 000 zł każda. 2) dysponują wykwalifikowaną kadrą inspektorów nadzoru budowlanego z minimum 5-letnim stażem w pełnieniu tej funkcji oraz uprawnieniami w branżach konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz gazowej bez ograniczeń, posiadają aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ww. dokument musi dotyczyć każdego z wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wraz z wnioskiem muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykaz wykonanych usług w zakresie pełnienia funkcji inżyniera kontraktu/inwestora zastępczego związanego z realizacją budowy/modernizacji hali sportowej, której koszt wyniósł min. 5.000.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz musi zawierać: nazwę i adres zamawiającego oraz wykonawcy, nazwę zadania inwestycyjnego, termin wykonania, wartość robót nadzorowanych w tym zadaniu. Do wykazu muszą być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy łącznie). 4) Wykaz osób do pełnienia funkcji inwestora zastępczego wraz z opisem posiadania doświadczenia z podaniem dat rozpoczęcia i zakończenia prac, dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6) Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zostanie wysłana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: w Urzędzie Gminy i Miasta w Przemkowie, 59-170 Przemków, ul. Plac Wolności 25 - punkt informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.