eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-05

Ciechanów: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 32884 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ciechanowie, ul. Warszawska 58, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723538, 6724439 w. 221, faks 023 6723538.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Skarbowego w Ciechanowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Materiały biurowe: Papier ksero A4, gramatura 80g/m2, białość min. CIE 160 - 400 ryz, Koperta biała, samoprzylepna B4 - 250szt. Koperta biała, samoprzylepna B5 - 500szt. Koperta biała, samoprzylepna C6 - 4000 szt. Koperta biała, samoprzylepna C6 z oknem prawy dół - 2000 szt. Koperta biała, samoprzylepna 110x220 z oknem prawy dół - 4000 szt. Teczka wiązana A4, z kartonu 275 g/m2 - 3000 szt. Skoroszyt zwykły biały A4, z kartonu 275 g/m2 -1000 szt. Tusz do stempli gumowych, czerwony, buteleczka 25 ml - 40 szt. Okładki do bindownicy z przezroczystej twardej folii -200 szt Zeszyt A5 60K, kratka- 10 szt. Wkład niebieski do pióra kulkowego typu Parker -10 szt. Zeszyt A5 32K, kratka - 10 szt. Blok z makulatury, wydzierany w kratkę, A5 (96-kartkowy) -50 szt. Segregator A4, szer. 75mm, z metalowymi okuciami na krawędziach dolnych- 40 szt. Wkład krótki, kolor niebieski - 40 szt. Spinacz okrągły R28 - 40 op. Zszywki 24/6 -60 op. Zszywacz zszywający min.15 kartek - 24/6 -5 szt. Zakreślacz żółty -20 szt. Skoroszyt z zawieszką biały A4, z kartonu 275 g/m2 - 300 op. Mazak czarny - 20 szt. Mazak niebieski - 20 szt. Farba do Risographu FR 3950 EP - 1 szt. Toner do kserokopiarki Sharp AR-M236 - 1 szt. Kieszeń bezbarwna, przezroczysta A4, pakowana po 100 szt. - 20 op. Wkład do długopisu typu PENTEL BK 101 lub odpowiadające, kolor niebieski -100 szt. Długopis na sprężynce- możliwość przymocowania długopisu do podłoża, samoprzylepny, sprężynka rozciągliwa, wymienny wkład, ustawienie długopisu w przylepcu w pozycji pionowej - 50 szt. Długopis typu Pentel BK- 101 lub mu odpowiadający, gumowy uchwyt, wymienny wkład,kolor niebieski - 150 szt. Taśma pakowa szara o wymiarach 48mm x 50m -1 szt. Dziennik korespondencyjny - 15 szt. Toner do kserokopiarki Panasonic FP -7713 - odpowiadający oryginalnemu tonerowi - 2 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PREMIUM SALATA SAWCZAK I S - KA SPÓŁKA JAWNA, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7036,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7036,30 / Oferta z najwyższą ceną: 15696,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są towary powszechnie dostępne, o ustalonych stndardach jakoścoiwych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż 125000 euro - art 70 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.