To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Kraków: Sukcesywna dostawa filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz odbiór i utylizacja zużytych filtrów. Nr sprawy: DZP/CM/242/2-2/ZP/14
Numer ogłoszenia: 328806 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289074 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz odbiór i utylizacja zużytych filtrów. Nr sprawy: DZP/CM/242/2-2/ZP/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa filtrów do bieżącej eksploatacji systemów wentylacji w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum oraz odbiór i utylizacja zużytych filtrów. Wykaz filtrów objętych przedmiotem zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji: - Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie sukcesywna, realizowana partiami dostawa filtrów stanowiących przedmiot zamówienia oraz odbiór i utylizacja zużytych filtrów. Rozładunek, wniesienie towaru do miejsca przeznaczenia oraz załadunek i wywóz do utylizacji zużytych filtrów odbywa się na koszt Wykonawcy i przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę. - Dostawy filtrów (max. 4 partie) odbywać się będą na podstawie pisemnych zamówień określających szczegółowo ilość i asortyment zamawianych filtrów składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić odbiór zamówienia i prawidłową transmisję. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie dostaw lub mniejsze ilościowo dostawy, niż podane w zamówieniu. - Każda dostawa musi być zrealizowana w terminie do 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w sposób niegenerujący dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, warunkujący prawidłowe i bezpieczne dostarczenie zamawianego przedmiotu zamówienia. - Dostawy należy realizować w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. - Miejsce dostawy: wskazane każdorazowo na zamówieniu, tj.: Magazyn I - Działu Eksploatacji Technicznej, ul. Kopernika 19 E - Kraków; Magazyn II - CDK WL, ul. Łazarza 16 - Kraków; Magazyn III - Wydziału Farmaceutycznego, ul. Medyczna 9 - Kraków. - Udzielenie gwarancji jakości równej gwarancji jakości udzielonej przez producenta filtrów, nie krótszej jednak niż 12-miesiecy. - Wymagane jest dostarczenie filtrów w opakowaniach zabezpieczających przed wpływem warunków atmosferycznych oraz przed uszkodzeniami mechanicznymi. - Odbiory zużytych filtrów (max. 4 partie) odbywać się będą na podstawie pisemnych zgłoszeń, składanych (faksem lub drogą elektroniczną) przez upoważnionego pracownika Działu Eksploatacji Technicznej CM, terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza odbiór zużytych filtrów podczas dostawy. - Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywozu i utylizacji zużytych filtrów w sposób gwarantujący przestrzeganie przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby filtry objęte przedmiotem zamówienia były zgodne z normami i świadectwami dopuszczenia do obrotu handlowego na terenie RP, spełniały wymogi określone w normach: PN-EN 1822: 2009 (lub równoważnej), PN-EN 779: 2012E (lub równoważnej), ponadto zastosowana w zaoferowanych filtrach powietrza tkanina filtracyjna posiadała pozytywną Opinię (atest higieniczny) np. PZH (lub równoważny). Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu na każde jego pisemne żądanie. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych (zmniejszenia lub zwiększenia) przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych pozycji wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ, do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty zamówienia brutto, a Wykonawcy nie będą z tego tytułu przysługiwać żadne roszczenia, jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 30% wartości umowy brutto.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klimafil Tomasz Badowski, ul. Sołtysowska 12F/66, 31-589 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105312,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57700,00
Oferta z najniższą ceną: 57700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104624,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Doposażenie wentylacji mechanicznej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPW ZOZ w Stargardzie
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.