eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont koryta cieku Granicznego w m. Trzebina w km 0+000 ÷ 1+800 gmina Lubrza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-11

Opole: Remont koryta cieku Granicznego w m. Trzebina w km 0+000 ÷ 1+800 gmina Lubrza
Numer ogłoszenia: 328286 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303346 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont koryta cieku Granicznego w m. Trzebina w km 0+000 ÷ 1+800 gmina Lubrza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. Remont koryta cieku Granicznego w m. Trzebina w km 0+000 ÷ 1+800 gmina Lubrza I. Projekt w 5 egzemplarzach powinien zawierać: 1. Opis stanu istniejącego cieku i zagrożeń wynikających z obecnego stanu oraz wskazania możliwych rozwiązań poprawy, 2. Opis i uzasadnienie przyjętych rozwiązań projektowych , hydraulika cieku dla uzasadnienia przekroju regulacyjnego oraz tabelaryczne zestawienie podstawowych danych charakteryzujących inwestycję, 3. Ocena wpływu wykonania remontu na istniejące wartości i znaczenie przyrodnicze cieku i zdolności retencyjne doliny cieku, 4. Obliczenie objętości robót ziemnych, 5. Inwentaryzację i wykaz drzew i krzewów do wycięcia wraz z wnioskiem (wnioskami) o wydanie zezwolenia na usunięcie - sporządzonym wg wymogów prawa ochrony przyrody, 6. Wypis z ewidencji gruntów dla obszaru inwestycji, 7. Profile cieków: podłużny w skali i poprzeczne w skali 1 : 100, o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym, wraz z inwentaryzacją i szkicami budowli istniejących, 8. Przedmiar robót, sporządzony wg wymogów § 6 - § 11 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. (Dz. U. Nr 202 poz. 2072), przy czym spis działów powinien przedstawiać podział robót budowlanych wg CPV, 9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, uproszczone jako załącznik do opisu 10. Zestawienie materiałów, 11. Rozwiązania projektowe na mapach zasadniczych (szczególnie dla terenów zabudowanych), a w razie braku - na mapach sytuacyjnych bądź ewidencyjnych, 12. Wszelkie uzgodnienia niezbędne dla realizacji inwestycji ustalone z Zamawiającym, w tym uzgodnienia liniowe 13. Kosztorys inwestorski sporządzony wg wymogów Rozporządzenia http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=30... 1 z 6 2011-09-23 13:21 Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 14. Załączyć projekt w formie elektronicznej na płycie CD w formatach ogólnodostępnych: a) rysunki, plany sytuacyjne, profile - w formacie PDF , b) przedmiary i kosztorysy w NORMIE, i w EKSELU lub Wordzie 15. Projekt musi zawierać opinię właściwego terenowego Oddziału WZMiUW dot. przyjętych rozwiązań projektowych, uzyskaną poprzez okazanie projektu, o którego terminie należy powiadomić Zamawiającego 16. Umowy użyczenia terenu na czas prowadzenia robót. Wykonawca musi uwzględnić w ofercie wykonanie uzgodnień z wszystkimi instytucjami, jeśli takie uzgodnienia są wymagane i niezbędne do wykonania przedmiotowej dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia oraz robót budowlanych wykonanych na jej podstawie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Specjalne Adam Kukułka, ul. Podzamcze sc, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.