eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Goleniowska Szkoła Myślenia realizowanym w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Brzechwy w Goleniowie w ramach PO KL 9.1.2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-02

Goleniów: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Goleniowska Szkoła Myślenia realizowanym w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Brzechwy w Goleniowie w ramach PO KL 9.1.2
Numer ogłoszenia: 32719 - 2013; data zamieszczenia: 02.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Paderewskiego 2 A, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 418 24 24, 784921742, faks 91 418 24 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.goleniow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu Goleniowska Szkoła Myślenia realizowanym w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Brzechwy w Goleniowie w ramach PO KL 9.1.2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pn.: Goleniowska Szkoła Myślenia. Poszczególne pomoce dydaktyczne zostały podzielone na zadania. W skład niniejszego postępowania wchodzą następujące pomoce: Zadanie 1 - odzież sportowa (koszulki sportowe, spodenki sportowe, dresy sportowe, obuwie sportowe) Zadanie 2 - podręczniki i słowniki językowe (podręczniki Project 1 wydanie egzaminacyjne, podręczniki Treetops 3 kurs dla klas młodszych szkoły podstawowej, pakiet nauczyciela - komplet książek dla nauczycieli dostoswany do podręczników dla uczniów, słownik Oxford guide to British and American Culture, słowniki kieszonkowe Oxford poczet dictionary, słowniki Oxford Picture dictionary for kids) Zadanie 3 - kurtyna teatralna wraz z karniszami Zadanie 4 - sprzęt komputerowy (zestawy komputerowe, projektor multimedialny) Zadanie 5 - zestaw do logopedii - laptop wraz z oprogramowaniem (komputer przenośny, program do prowadzenia zajęć z logopedii) Zadanie 6 - sprzęt RTV (dyktafon, aparat fotograficzny, kamera, drukarka, nośniki pamięci, słuchawki, słuchawki z mikrofonem i okablowaniem, radiomagnetofon) Zadanie 7 - zestaw oświetlenia sceny i akcesoria do wywoływania efektów dźwiękowych (oświetlenie sceny, akcesoria do wywoływania efektów w tym dźwiękowych) Zadanie 8 - akcesoria do zajęć artystycznych z gliny (materiały do zajęć artystycznych ceramika- zestaw, drobne narzędzia do zajęć artystycznych z ceramiki- zestaw) Zadanie 9 - akcesoria do zajęć artystycznych ze szkła (materiały do zajęć artystycznych -zestaw, drobne narzędzia do zajęć artystycznych - zestaw, szlifierka do szkła, lutownica) Zadanie 10 - pozostałe pomoce dydaktyczne (literatura dotycząca organizacji inscenizacji teatralnych - 1 komplet składający się z 5 pozycji książkowych; zestaw matematyczny (klinometr, miara kołowa, krzywomierz, miara zwijana, waga, oś upływu czasu, mata - zegar); układanka czas, puzzle, miary długości i wagowe, układanki ułamki - zestaw logika; maszyny proste, doświadczenia, elektryczna burza mózgów, elektryczność, magnesy, mały elektryk - zestaw elektryczności- zestaw; podstawa magnetyczna do eksperymentów; warsztat filtrowania; stacja pogody - aktywny przyrodnik; układ słoneczny - model ruchu, kompas do map; szkło powiększające powiększane; mikroskop LED z kamerą USB; zestaw szkieł laboratoryjnych; akcesoria teatralne składające się z materiałów niezbędnych przy charakteryzacji - zestaw; program komputerowy Bolek i Lolek - angielski dla dzieci; flagi krajów anglojęzycznych - zestaw; zestaw 5 map tematycznych; kamizelka odblaskowa; znaczki odblaskowe; rowerowy tor przeszkód; sygnalizator świetlny wraz z okablowaniem; pomoce dydaktyczne do ćwiczeń logopedycznych - zestaw) Zadanie 11 - sprzęt i pomoce do gimnastyki korekcyjnej (przyrząd do kształtowania mięśni grzbietu; krzesełko korekcyjne; elongator; wyciąg grawitacyjny; wózek z wyposażeniem wraz z drobnym sprzętem rehabilitacyjnym; twister; ławeczka symetryzująca; klocki piankowe zestaw; poduszki sensoryczne; maty masujące- jeżyk rzeka; talerz równoważnia; piłki z kolcami; materace korekcyjne; drabinka korekcyjna; drążek do ćwiczeń na drabinkach) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (powyższego asortymentu) został określony w załączniku nr 1a do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia/cenniku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.20.00 - Odzież sportowa 18.41.22.00 - Koszulki sportowe 18.82.00.00 - Obuwie sportowe 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.42.00.00 - Sprzęt gimnastyczny 22.11.10.00 - Podręczniki szkolne 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 22.11.41.00 - Słowniki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.33.32.00 - Kamery wideo 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 32.33.21.00 - Dyktafony 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: 6.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.1.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6.1.3. oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej a jeżeli wykonawca należy do grupy kapitałowej również listy podmiotów należących do tej samej grupy. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ (w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy) ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik; 6.2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć: 6.2.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie może być złożony przedmiotowy dokument podpisany przez pełnomocnika składającego w imieniu Wykonawców ofertę). 6.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, w jaki sposób czynny (faktyczny) będą przekazywane te zasoby w szczególności przy poleganiu na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, tj.: w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów- Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione (sporządzone według załącznika nr 5 do SIWZ).

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, takich jak np. niemożliwość udostępnienia pomieszczeń niezbędnych do dostawy pomocy dydaktycznych, itd. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: 1) braku dostępności zaoferowanych pomocy dydaktycznych w trakcie realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W powyższej sytuacji, na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanych pomocy z zastrzeżeniem, iż brzegowe parametry pomocy, ich funkcjonalność, wymagane funkcje i zawartość merytoryczna będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność;

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.goleniow.edu.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Brzechwy w Goleniowie Adres Ul. Jodłowa , 72-100 Goleniów Telefon/fax: +48 91 418 24 25 e-mail: sp3goleniow@onet.pl..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Brzechwy w Goleniowie Adres Ul. Jodłowa , 72-100 Goleniów - sekretariat. Telefon/fax: +48 91 418 24 25 e-mail: sp3goleniow@onet.pl..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Goleniowska Szkoła Myślenia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Człowiek - najlepsza inwestycja..

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.