eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia, wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo (Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010); Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-17

Kielce: Wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia, wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo (Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010); Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 327199 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 281751 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia, wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo (Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010); Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia, wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo - Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010, wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części. Część I przedmiotu zamówienia - Wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie biuletynu informacyjnego z okazji jubileuszu publicznych służb zatrudnienia obejmujące: druk i oprawę zgodnie z przekazanym wzorem, o następujących parametrach: - Druk dwustronny w pełnym kolorze (4+4), na papierze 150g na m2. - Format publikacji A4 (210mm na 297mm) po obcięciu. - Ilość stron 48 z możliwością redukcji do 40stron. - Rodzaj papieru: kredowy. - Okładka drukowana w pełnym kolorze (4+4) na papierze 250 g na m2 uszlachetniona folią błyszczącą. - Projekt przygotowany w pliku PDF wraz ze spadami szerokości 3mm (216mm na 303mm). - Oprawa zeszytowa (zszyta zszywkami). - Nakład 1500szt. W związku z tym, że wskazana ilość stron stanowi górną granicę zamówienia, oferenci zobowiązani są do podania także ceny za 1 stronę druku w pełnym kolorze, która będzie stanowić podstawę do wyliczenia wartości zlecenia odbiegającego parametrami, w zakresie szacowanej ilości stron. Zamawiający udostępni treść publikacji oraz wzory okładek w plikach PDF. Wykonawca będzie wykonywał próbne wydruki do zaakceptowania przez Zamawiającego. Część II przedmiotu zamówienia - Wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo - Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wkładek aktualizujących wydawnictwo - Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010, obejmujące druk i insertowanie do wyżej wymienionego wydawnictwa. Ilość egzemplarzy: 27.000 szt.Przewidywany termin realizacji: listopad/grudzień 2010. Specyfikacja techniczna - - Druk dwustronny w pełnym kolorze, na papierze 150g na m2, - Rodzaj papieru-kredowy. - Druk CMYK (4+4), - Wymiar wkładki 98mm na 210mm (obciętej), - Wymiar zadruku ze spadami (3mm) 104mm na 216mm, - Projekt przygotowany w pliku PDF wraz ze spadami i zaznaczeniem linii cięcia, Oferenci zobowiązani są do podania ceny za 1 egzemplarz druku z insertowaniem, która będzie stanowić podstawę do wyliczenia wartości zlecenia. Zamawiający udostępni treść ulotki w plikach PDF wraz ze spadami i zaznaczeniem linii cięcia oraz komplet 27.000 sztuk wydawnictwa - Rynek pracy województwa świętokrzyskiego w latach 2006-2010. Wykonawca wykona próbny wydruk do zaakceptowania przez Zamawiającego. Część III przedmiotu zamówienia - Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych. Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno-promocyjnych: ilość - 30.000 szt. Opis przedmiotu zamówienia: - Druk dwustronny w pełnym kolorze, na papierze 150g na m2, - Druk CMYK (4+4), - Rozdaj papieru-kredowy,- Wymiar ulotki przed złożeniem 595mm na 210mm (obciętej), - Wymiar zadruku ze spadami (3mm) 601mm na 216mm, - Projekt przygotowany w pliku PDF wraz ze spadami i zaznaczeniem linii bigowania, - Falcowanie ulotki na 6 w formie harmonijki (wymiary ulotki po złożeniu 99 mm x 210 mm). Przykładowa wizualizacja składania ulotki znajduje się w Rozdziale II SIWZ (Część III opisu przedmiotu zamówienia). Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 22.14.00.00 - Ulotki 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część III przedmiotu zamówienia - Wydruk i falcowanie ulotek informacyjno - promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna, ul. Brzeska 4, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6588,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6588,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8418,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.