eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH Z TERENU AKADEMII OBRONY NARODOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH Z TERENU AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Numer ogłoszenia: 327084 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267668 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej, al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU ORAZ UTYLIZACJI ODPADÓW KUCHENNYCH Z TERENU AKADEMII OBRONY NARODOWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i utylizację odpadów w ilościach szacunkowych na czas trwania całego zamówienia: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 13 000 kg Oleje i tłuszcze jadalne 20 kg Podane w powyższej tabeli ilości są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do oszacowania przedmiotu zamówienia. Oznacza to że, wielkości te nie stanowią autentycznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanego zamówienia albo podstawy do odmowy jej realizacji. 2)Odbiór odpadów odbywać się będzie: a)3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek z wyłączeniem dni świątecznych w godzinach od 06:00 - 20:00; b)w szczególnych przypadkach (np. w czasie ćwiczeń) na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego; c)w przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, należy usługę wykonać w terminie najbardziej zbliżonym do wyznaczonego dnia, tak aby nie dochodziło do przepełnienia pojemników. 3)Wykonawca będzie odbierał odpady własnymi środkami transportu do zbierania oraz przewozu odpadów wymienionych w pkt. 1 (środki transportu muszą spełniać wszystkie normy weterynaryjne). 4)Wykonawca dostarczy i użyczy bezpłatnie niezbędną ilość pojemników szczelnie zamykanych na kółkach dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów: a)pojemniki w ilości 6 szt. o pojemności 90 L - 120 L na odpady kuchenne; b)pojemniki w ilości 3 szt. o pojemności 60 L - 80 L na oleje i tłuszcze jadalne. 5)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć czyste i wydezynfekowane pojemniki przeznaczone na gromadzenie odpadów. 6)Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany pojemników w przypadku ich zniszczenia, wynikającego z intensywnego użytkowania. 7)Wykonawca usunie zanieczyszczenia powstałe podczas opróżniania pojemników. 8)Wykonawca będzie przeprowadzał mycie i dezynfekcję pojemników oraz pomieszczenia, w którym się znajdują we własnym zakresie. 9)Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z odebranymi odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz z planami gospodarki odpadami. 10)Odbiór odpadów będzie rozliczany w systemie ilości faktycznie odebranych kg, a nie ilości odebranych pojemników. 11)Rozliczenie finansowe będzie dokonywane raz na miesiąc na podstawie dokumentacji odbioru (potwierdzonych kart przekazania odpadu podpisanych przez wykonawcę oraz osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego) zgodnie z faktyczną ilości odebranych odpadów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTAL BUD EKO KRIS Krzysztof Lewoca Wólka Plebańska 2, 26-220 Stąporków, Wólka Plebańska 2,, Stąporków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13644,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10546,20

  • Oferta z najniższą ceną: 10546,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16873,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.