Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-17
Żnin: Wybór koordynatorów szkolnych Projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne szansą na sukces WND-POKL.09.01.02-04-024/10,, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 326769 - 2010; data zamieszczenia: 17.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żninie , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór koordynatorów szkolnych Projektu pn. Zajęcia pozalekcyjne szansą na sukces WND-POKL.09.01.02-04-024/10,, realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora szkolnego : Część 1 - Koordynator szkolny w Szkole Podstawowej w Janowcu Wlkp., Część 2 - Koordynator szkolny w szkole podstawowej w Sarbinowie Drugim, Część 3 - Koordynator szkolny w szkole Podstawowej w Świątkowie, Część 4 - Koordynator szkolny w szkole Podstawowej w Żernikach, Część 5 - Koordynator szkolny w Publicznym Gimnazjum im. Powstańców Wlkp. w Janowcu Wlkp., Część 6 - Koordynator szkolny w Zespole Publicznych Szkół w Gąsawie, Część 7 - Koordynator szkolny w szkole podstawowej w Laskach Wielkich, Część 8 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Specjalnych w Żninie, Część 9 - Koordynator szkolny w II LO w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Żninie, Część 10 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Piechcinie, Część 11 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Janowcu Wlkp., Część 12 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Ekonomiczno - Handlowych w Żninie, Część 13 - Koordynator szkolny w I LO w Żninie, Część 14 - Koordynator szkolny w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Gorzycach, Część 15 - Koordynator szkolny w Zespole Niepublicznych Szkół w Bożejewicach, Część 16 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Społecznych im. Armii Krajowej w Żninie, Część 17 - Koordynator szkolny w Niepublicznej Szkole Podstawowej w Brzyskorzystwi, Część 18 - Koordynator szkolny w szkole podstawowej w Słębowie, Część 19 - Koordynator szkolny w Zespole Szkół Publicznych nr 1w Żninie, Część 20 - Koordynator szkolny w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Żninie, Część 21 - Koordynator szkolny w Publicznym Gimnazjum nr 2 w Żninie, Część 22 - Koordynator szkolny w szkole podstawowej w Januszkowie, Część 23 - Koordynator szkolny w szkole podstawowej nr 2 w Żninie. Do obowiązków koordynatora szkolnego będzie należało: 1. Przeprowadzenie rekrutacji uczestników: - zebranie i sprawdzenie dokumentacji rekrutacyjnej /zał. nr 1 do regulaminu rekrutacji, zał. nr 1 do deklaracji uczestnictwa/ - wykonanie wykazu uczestników / wg otrzymanego wzoru/ - przekazanie kompletnej dokumentacji rekrutacyjnej do biura projektu. 2. Zebranie dokumentacji nauczycieli, 3. Przygotowanie umów zlec. dla nauczycieli, 4. Sporządzanie okresowych rozliczeń i sprawozdań z realizacji projektu na poziomie szkoły: - pisemne sprawozdanie z przebiegu realizacji projektu /kwartalnie/ - wypełnienie formularza PEFS /kwartalnie/, 5. Uszczegółowienie zakupów w oparciu o przyznany budżet w konsultacji z koordynatorami gminnymi /tzn. podanie nazwy towaru, producenta, 3 oferentów, sprawdzenie ceny rynkowej, formy zakupu/, 6. Współpraca z biurem projektu przy realizacji zakupów w oparciu o ustawę PZP, 7. Nadzór nad dokumentacją przekazania, 8. Bieżąca współpraca z koordynatorami gminnymi realizującymi zajęcia w ramach projektu , 9. Bieżąca weryfikacja realizacji zajęć pozalekcyjnych, 10. Nadzorowanie dokumentacji i pracy nauczycieli, 11. Przestrzeganie zasad promocji w jednostce realizującej projekt, 12. Sporządzanie kwartalnego sprawozdania z osiągniętych rezultatów twardych i miękkich, 13. Rozliczanie wkładu własnego /kwartalnie/, 14. Przestrzeganie obowiązków, terminów i zaleceń wynikających z realizacji umowy; 15. Aktualizowanie danych osobowych w Biurze Projektu /np. zmiana adresu, numeru konta bankowego,/ 16.Utrzymywanie osobistych i telefonicznych kontaktów z Koordynatorem projektu i koordynatorem gminnym, 17.Gotowość do przyjazdu do Biura Projektu (Żnin, ul. 700-lecia 39) w przeciągu 12 godzin od wezwania Koordynatora Projektu, 18. Prowadzenie karty czasu pracy w wymiarze 40godz/miesiąc.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiada min. 1-roczne doświadczenie w pracy w oświacie na obszarach wiejskich lub miejsko-wiejskich, b) posiada wiedzę o przepisach dot. projektów unijnych realizowanych w ramach POKL Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ , dokumentu, o którym mowa w pkt 4 ( Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 5 ( Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiada wykształcenie średnie lub wyższe. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ oraz pkt 4 ( załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz osób)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 ŻNIN, pokój nr 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowy ze środków unijnych - Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:"Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie"
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.