eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Gorlice: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły.
Numer ogłoszenia: 326120 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice , ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 353 77 66, faks 18 353 77 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w klasach I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach projektu pn. Jasne barwy szkoły..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w zależności od rozpoznanych potrzeb uczniów klas I - III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.02-12-075/11 Jasne barwy szkoły współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Celem głównym usługi jest wsparcie w okresie realizacji projektu indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III z sześciu szkół podstawowych w Gminie Gorlice, dostosowanego do zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych tych uczniów oraz ich możliwości psychofizycznych. 3.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie zajęć dla dzieci z klas I - III szkół podstawowych z terenu Gminy Gorlice w ramach realizacji projektu systemowego Jasne barwy szkoły, w okresie od września 2012 r. do czerwca 2013 r. w łącznym wymiarze 276 godzin. Ilość i rodzaj zajęć w poszczególnych szkołach określają, niżej wymienione, szczegółowe zadania, stanowiące części zamówienia: Działanie 1. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Klęczanach: Zadanie nr 1 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 33 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 1 grupa x 33 godz. w roku 2012/2013, Działanie 2. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Kobylance: Zadanie nr 1 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 3. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Ropicy Polskiej: Zadanie nr 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: edukacja szachowa - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 4. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Stróżówce: Zadanie nr 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: edukacja szachowa -1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 5. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Szymbarku: Zadanie nr 1 - zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Działanie 6. Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Zagórzanach: Zadanie nr 1 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, Zadanie nr 2 - zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: teatralne - 1 grupa x 30 godz. w roku 2012/2013, 4.Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: 1)Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: -godzinę zegarową (60 minut) w przypadku zajęć specjalistycznych, wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.), -godzinę lekcyjną (45 minut) w przypadku zajęć dydaktyczno - wyrównawczych wymienionych w w/w Rozporządzeniu oraz zajęć pozostałych, które nie zostały wskazane w powyższym akcie prawnym. 2)Liczba uczniów / uczennic w grupach jest zgodna z w/w Rozporządzeniem. 3)Kwalifikacje nauczycieli / instruktorów: - do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - uprawnienia w zakresie logopedii oraz kwalifikacje pedagogiczne; - do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych: edukacja szachowa - uprawnienia do prowadzenia zajęć szachowych oraz kwalifikacje pedagogiczne; - do prowadzenia pozostałych zajęć, tj. dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych, rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie: teatralne - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje należy dołączyć do oferty. 4) Do obowiązków prowadzących zajęcia dodatkowe będzie należało: a)opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b)prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora Szkolnego (dyrektora szkoły) i zatwierdzonym przez Koordynatora Projektu, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c)racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d)przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów sprawdzających / diagnostycznych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu, e)przygotowywanie opinii o postępach uczniów i przedkładanie jej wychowawcom klas i Koordynatorowi Szkolnemu, f)systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach, g)prowadzenie kart pracy (zał. nr 1 do umowy .....) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Koordynatorowi Szkolnemu wraz z rachunkiem / fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy ......) w terminach ustalonych przez Koordynatora Projektu, h)sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć: na koniec roku 2012 oraz na zakończenie zajęć w roku szkolnym 2012/2013 i przekazanie Koordynatorowi Szkolnemu, i)realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, j)poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, k)wspomaganie działań promocyjnych projektu. 5) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 5.Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od nr 1 do nr 5 stanowią jej integralną część..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie - załącznik Nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ, 2)Wzór umowy parafowany na każdej stronie i potwierdzony na ostatniej stronie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy- zał. Nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz - opis doświadczenia zawodowego w zakresie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice, 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6 - I piętro,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice, 38-300 Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, dziennik podawczy - I piętro,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy nr WND-POKL.09.01.02-12-075/11 Jasne barwy szkoły współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.