eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaśliska › Przebudowa drogi gminnej do Biłasa (dz. nr ewid. 3087) w km 0+000-0+100 wraz z remontem mostu koło Farbańca łączącego drogę (dz. nr ewid. 3292, 3291) z drogą (dz. nr ewid. 2708) w miejscowości Posada Jaśliska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-02

Jaśliska: Przebudowa drogi gminnej do Biłasa (dz. nr ewid. 3087) w km 0+000-0+100 wraz z remontem mostu koło Farbańca łączącego drogę (dz. nr ewid. 3292, 3291) z drogą (dz. nr ewid. 2708) w miejscowości Posada Jaśliska
Numer ogłoszenia: 325832 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 293662 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej do Biłasa (dz. nr ewid. 3087) w km 0+000-0+100 wraz z remontem mostu koło Farbańca łączącego drogę (dz. nr ewid. 3292, 3291) z drogą (dz. nr ewid. 2708) w miejscowości Posada Jaśliska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej do Biłasa (dz. nr ewid. 3087) w km 0+000-0+100 wraz z remontem mostu koło Farbańca łączącego drogę (dz. nr ewid. 3292, 3291) z drogą (dz. nr ewid. 2708) w miejscowości Posada Jaśliska, obejmuje m. in.: Projektuje się remont mostu z wykorzystaniem konstrukcji stalowej ustroju nośnego oraz częściowego wykorzystania istniejących podpór mostu. Podczas remontu most zostanie zamknięty. Zostaną wyznaczone objazdy tymczasowe, w tym z możliwością wykorzystania sąsiedniego brudu rzecznego, przy niskich stanach wody (przejazd brodem ok 35 m przed obiektem z działki drogowej nr 3292 przez działkę wodną 3226 do działki nr drogowej nr 2708 i 3087. W czasie prowadzenia robót korpus drogi w obrębie przyczółków zostanie podany częściowym rozkopom, z odtworzeniem drogi na dojazdach na długości do 20 m (brzeg lewy) i do 20,0 m (brzeg prawy - skrzyżowanie dwóch dróg gminnych). W ramach powyższego wykonana zostanie nowa nawierzchnia drogi oraz uzupełniony ubytek nasypu w zakresie wykonanych uprzednio rozkopów za podporami mostu. W/w długość wynika z konieczności adaptacji dojazdów w zakresie robót przy obiekcie. W ramach remontu i odtworzenia dojazdów przewidziano także lokalne profilowanie niwelety, z dostosowaniem jej do niwelety mostu po dokonaniu jego remontu. W obrębie rozkopów za przyczółkami przewidziano uzupełnienie (odtworzenie nasypów) gruntem piaszczystym. Remont przewiduje także wykonanie nowej nawierzchni na obciążenie KR-1, o następującej konstrukcji (TYP A1) i: * warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 20cm, * podbudowa/w-wa wyrównawcza: kamień łamany stabilizowany mechanicznie gr 20 cm, * podbudowa zasadnicza: BA 0/25 gr 5 cm, * w-wa ścieralna: BA 0/12.8 gr. 4 cm. Przewidziano przekrój poprzeczny obiektu (w ramach szerokości mostu istniejącego), z obustronną opaską bezpieczeństwa wyniesioną ponad poziom jezdni poprzez wykonanie kap żelbetowych, ograniczonych krawężnikami kamiennymi i gzymsami prefabrykowanymi. Krawędzie mostu zabezpieczone zostaną bariero-poręczami stalowymi. Po remoncie przewiduje się uzyskanie mostu o konstrukcji stalowej z projektowaną płytą żelbetową, mocowaną w istniejących belkach stalowych. Belki oparte będą na łożyskach stalowych, mocowanych w korpusach przyczółków, pozwalających na właściwą pracę termiczną belek stalowych. Płyta pomostowa, żelbetowa wykonana zostanie z betonu kl. B35 gr. 18-21 cm. Przewidziano tu także wymianę uszkodzonych poprzecznic na nowe wraz z unormowaniem i usystematyzowaniem ich rozstawów, w tym wykonanie poprzecznic nad podporami, których złe mocowanie powodowało znaczne utrudnienia w pracy dźwigarów głównych i ich nadmierne przeciążenie w strefach podporowych. Poprzecznice przewidziano z I NP 200 w rozstawie co ok. 3,4 m. Belki stalowe zostaną oczyszczone, wyprostowane i zabezpieczone antykorozyjnie powłokami malarskimi. Z uwagi na korozje wżerową belki zostaną wzmocnione nakładkami w obrębie pasów dolnych belek. Wzmocnienie pasów realizowały będą nakładki z płaskowników stalowych, Remont podpór mostu przewidziano poprzez częściową wymianę uszkodzonych w stanie awaryjnym korpusów i skrzydeł obiektu na nowe elementy, mocowane w istniejącej konstrukcji. Od strony koryta rzeki odtworzona zostanie opaska ławy fundamentowej pogłębiona do ok. 75 cm poniżej dna w celu zabezpieczenia podpory przed podmyciem. Podpora posadowiona w skalnym podłożu gruntowym. Korpus przyczółka od strony wody zostanie skuty do głębokości 20 cm i odtworzony z żelbetowego płaszcza kotwionego do korpusu. Górna część istniejącego przyczółka zostanie rozebrana do projektowanych rzędnych i wykonana zostanie nowa ława podłożyskowa z wspornikiem pod płytę przejściową i ścianką zapleczną. Nowa ława podłożyskowa kotwiona zostanie w istniejącym korpusie przyczółka. Skrzydła obiektu zostaną wykonane z koszy siatkowo-kamiennych, stanowiących jednocześnie odtworzone umocnienia skarpy rzeki. Planuje się wykonanie uciąglenia nawierzchni na styku ustroju nośnego i ścianki zaplecznej. Podstawowe parametry mostu po remoncie: 1. Nawierzchnia mostu: * szerokość jezdni: 1 x 3,00 m, * szerokość opaski bezpieczeństwa: 2 x 0,20 m, * balustrady i gzymsy: 2 x 0,40 m, Razem szerokość mostu: 4,20 m 2. Konstrukcja obiektu: * długość całkowita mostu: Lc=10,85 m, * długość płyty pomostu: Lpł=10,85 m, * rozpiętość teoretyczna przęsła: Lt=1x10,30 m, * długość mostu w świetle: Bśw=9,60 m (analogicznie jak istn.), * kąt skrzyżowania podpór i dźwigarów głównych z przeszkodą: alfa=75 st., * nośność obiektu: klasa C wg PN-85/S-10030, tj. 30 t. - analogicznie jak przed ograniczeniem nośności na obiekcie. Nawierzchnia jezdni na obiekcie wykonana zostanie bitumiczna. Przewidziano tu warstwę ochronną z BA gr 4,0 cm, układną na izolacji płyty oraz warstwę ścieralną z BA o gr. 4,0 cm. Na kapach żelbetowych przewidziano izolacjo-nawierzchnie o gr. ok. 6 mm. Spadek poprzeczny jezdni jednostronny i=2%, a na kapach i=3% w kierunku jezdni mostu. Most posiadał będzie odwodnienie analogicznie jak poprzednio, tj. grawitacyjne za pomocą spadku poprzecznego j.w. i spadku podłużnego o i=0,5%. W skład realizacji prac wchodzi także przebudowa drogi poprzez wykonanie: a) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego (tłuczeń 4-63 mm), gr. w-wy 15 cm , b) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego (kliniec 0-31,5 mm), gr. w-wy 8 cm, c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa wiążąca na dojazdach gr. w-wy 5 cm, d) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO-BUD Sp. z o.o. PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH, ul. Górnicza 5B, 39-402 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 276422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 337910,15

  • Oferta z najniższą ceną: 337910,15 / Oferta z najwyższą ceną: 633829,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.