eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto › Postępowanie przetargowe Produkty farmaceutyczne- Leki ogólne Nr. sprawy ZP,PN/ 16 /2008 .Nie otwierać przed dniem 02.12.2008 r godz. 10 00 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Nowe Miasto: Postępowanie przetargowe Produkty farmaceutyczne- Leki ogólne Nr. sprawy ZP,PN/ 16 /2008 .Nie otwierać przed dniem 02.12.2008 r godz. 10 00 .
Numer ogłoszenia: 325657 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie przetargowe Produkty farmaceutyczne- Leki ogólne Nr. sprawy ZP,PN/ 16 /2008 .Nie otwierać przed dniem 02.12.2008 r godz. 10 00 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na zakup wraz z dostawą Produktów farmaceutycznych - Leków ogólnych. 1)zadanie nr 1 - Leki ogólne oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV 33600000-6 wyszczególnione w ofercie cenowej tj. leki układu sercowo-naczyniowego,układu oddechowego, krwiotwórcze, przewodu pokarmowego oraz moczowo-płciowe. 1.2.Przewidywane gwarantowane ilość oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 oferta cenowa . Przewidywaną ilość przedmiotu zamówienia oszacowano na podstawie danych zużycia z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji. 1.3.Przewidywane ilości przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia w zależności od potrzeb zamawiającego w granicach + 5% ilości produktu wymienionego w zadaniu. 1.4.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie przez cały okres trwania umowy w zależności od potrzeb zamawiającego. Dostawy odbywać się mogą do dwóch razy w miesiącu lub w sprawach nagłych na cito. 1.5.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów składu chemicznego nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 1.6.Zamawiający zastrzega ,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i podać jedną cenę. 1.7.W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw po cenach określonych w załączniku oferta cenowa załączonym do oferty. 1.8. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny . 1.9.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą elektroniczną. 1.10.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 67 ust 1 pkt 6 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 1.11.Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek zamieszczenia informacji o zamiarze zlecenia podwykonawcom wykonania części zamówienia w ofercie .W przypadku nie wskazania w ofercie zakresu prac, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamawiający uzna, ze wykonawca samodzielnie wykona przedmiot zamówienia. Pełną odpowiedzialność i konsekwencje między innymi w zakresie wykonania ,terminów realizacji,jakości ponosi wykonawca ,z którym zamawiający podpisze umowę. 1.12.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność na złożone przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego telefoniczne lub faksem zlecenie zawierające ilość produktu asortymentu i termin dostawy. W sytuacjach awaryjnych wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu objętego przedmiotem zamówienia nie później niż w terminie 48 godzin liczonych od dnia otrzymania zamówienia w formie faksu. 1.12.Oferowane przez wykonawcę Produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji. Wartość szacunkowa wynosi 179.366,78 euro. Ceny ustalone w czasie przetragu mogą ulec zmianie w przypadku : zmiany cen urzedowych ,stawek podatkowych lub celnych oraz średniorocznego wskaźnika wzrostu cen i usług. Zmiana cen powinna nastapić na piśmie i być należycie udokumentowana..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00 - 36.60.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający warunki określone w art 22 ust 1 pkt 1-4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia szczególności : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnego oryginału lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczeń aktualnych dokumentów ,informacji potwierdzających, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . 5.3.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków . Spełnienie wymaganych warunków , opisanych w 5.2 będzie dokonane na podstawie sprawdzenia oferty pod względem formalno prawnym oraz załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń , o których mowa niniejszej SIWZ zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ . b)Wypełniony i podpisany formularz (oferta cenowa ) wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ . 1.1.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności określonej przedmiotem zmówienia lub czynności wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; b)Koncesje lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy z 6 września 2001 r Prawo farmaceutyczne ( Dz. U. z 2004 r Nr 53 , poz. 533) oraz ustawy z 6 września 2001 r Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne ,ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ( Dz. U. Nr Nr.126 ,poz.1382 ).Dołączyć do oferty koncesję lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej; c)oświadczenie ,iż dostarczany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie warunki i normy zawarte w ustawie Prawo farmaceutyczne (Dz.U z 2004 r, Nr 53 poz 5331 z póź. zm.) i przepisach ją wprowadzających (Dz. U. Nr 126, poz.1382) - załącznik nr 7 do SIWZ . 1.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów zawartych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 października 2008 r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- zamiast dokumentów podanych w pkt. 1.1. lit. a, składa aktualny dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: b) nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat ,składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie: 2.Dokumenty ,o których mowa w pkt. 1.2.lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału o udzielenie zamówienia albo składania ofert . Dokumenty , o których mowa w w pkt.1.2. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem ,właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający wymaga : a)wykazu wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych w okresie 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane (co najmniej jednej dostawy) . 1.4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga złożenia : a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej , a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia . 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie sporządzonego odpisu . 3.Dokumenty, są składane w formie oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, stosownie do obowiązujących przepisów. 4.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-nowemiasto.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S P Z O Z ul. Tomaszowska 43 24-420 Nowe-Miasto n/P po złożeniu faksem wniosku. Koszt 30 zł płatne w Banku Spłdzielczym Belsk Duży nr k-ta 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 26-420 Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43 (budynek administracyjny -sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.