eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-17


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

Ogłoszenie nr 324692 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.

Końskie: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, krajowy numer identyfikacyjny 29102012600000, ul. ul. Staszica  2, 26200   Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 375 08 30, e-mail , faks 41 37227 29.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie , zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 7 SIWZ
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia (Zadania) jest: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 1 - środek transportowy (nośnik) dla piaskarki P1-J ,pojemność załadunku 4 m^3 i pługa jednostronnego . Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 2 - środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku 4 m^3 i pługa (jednostronnego) lemieszowego Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 3 - środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku 4 m^3 i pługa (jednostronnego) lemieszowego Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 4 - środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku 4 m^3 i pługa jednostronnego Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 10 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 5 - środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku 4 m^3 i pługa jednostronnego Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 6 - środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego. Nośnikiem dla pługa lemieszowego (jednostronnego) będzie środek transportowy : ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80,00 kW z tuzem (ramieniem) przednim przystosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 7 - ładowarko - koparka (1 szt.) Wymagana jest koparko - ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m^3 . Wykonawca usług w okresie zimowym zobowiązany będzie do : a) załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą , piasku lub soli), b) wykonania mieszanki piasku z solą (materiały będą sukcesywnie dostarczane do Obwody Drogowego) c) hałdowanie materiałów na składowisko. Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 8 - równiarka do odśnieżania dróg (ulic) Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 9 - równiarka do odśnieżania dróg ( ulic ) Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego . Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg (ulic) powiatowych w systemie interwencyjnym na terenie Powiatu K o n e c k i e g o w sezonie zimowym 2016 / 2017 CZĘŚĆ 10 - spycharka do odśnieżania dróg. Wymagana jest spycharka z silnikiem o mocy powyżej 50 kM . Usługi odśnieżania świadczone będą wówczas gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługi odśnieżne zamontowane na środkach transportu nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg, bądź tworzenia się zasp śnieżnych na drogach . 2.2 Zamówienie na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 z uwagi na zróżnicowanie wymagań w stosunku do środków transportowych - nośników piaskarek z pługami i pługów jak również dla jednostek sprzętowych zamawiający podzielił na części . 2.4 Zamawiający przewiduje okres świadczenia usług ( uzależniony od warunków atmosferycznych ) od dnia 1 listopada 2016 r. do dnia 15 kwietnia 2017 r. System interwencyjny utrzymania zimowego dróg oznacza , że: - Wykonawca, zobowiązany będzie świadczyć usługi na wezwanie telefoniczne, podstawiając jednostkę sprzętową do dyspozycji zamawiającego w przeciągu dwóch godzin od czasu wezwania , - Zamawiający nie zapewnia ośmiogodzinnego czasu zatrudnienia w ciągu doby, jak również ciągłości świadczenia usług. Przy sprzyjających warunkach atmosferycznych, przy których nie będzie zachodzić potrzeba odśnieżania bądź łagodzenia skutków śliskości na nawierzchniach dróg , zamawiający może czasowo zawiesić obowiązek świadczenia usług , - Za okres czasowego zawieszenia obowiązku świadczenia usług, wykonawca nie będzie otrzymywać od zamawiającego żadnego wynagrodzenia. UWAGA: W przypadku udzielenia zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do wyrażenia zgody na wyposażenie nośników w urządzenia do przekazywania danych telemetrycznych (zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami) dotyczy Części 1 - 5 2.5 Wykonawca świadczący usługi przy zimowym utrzymaniu dróg w systemie interwencyjnym musi być przygotowany do : - świadczenia usług w godzinach od 3:00 do 22:00 we wszystkie dni tygodnia nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy a także niedziel i świąt. - świadczenia usług w przeciągu całej doby - w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, zwiewania śniegu powodującego tworzenie się zasp, stanowiących utrudnienie ograniczenia w ruchu drogowym. - Wykonawcom świadczącym usługi środkami transportowymi, zamawiający na okres świadczenia usług przekaże nieodpłatnie posiadane pługi i piaskarki, które wykonawcy własnym staraniem pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego zamontują na środki transportowe w sposób umożliwiający bezpieczne wykonanie usług. Montaż pługów i piaskarek musi być wykonywany pod nadzorem pracownika Obwodu Drogowego w Końskich . Wykonawca będzie odpowiedzialny w pełnym zakresie za użytkowanie i konserwację przekazanego sprzętu (piaskarkę , pługa) i zobowiązany będzie po zakończeniu akcji zimowej do zwrotu sprzętu w stanie nie gorszymy technicznie jak przy przekazaniu. Na okoliczność przekazania i odbioru zostanie sporządzony protokół . - Wykonawcy zobowiązani są utrzymywać w stałej gotowości technicznej własne środki transportowe, przekazane przez zamawiającego pługi i piaskarki . Wykonawcy świadczący usługi usuwania oblodzeń /śliskości na nawierzchni dróg/ ulic - we własnym zakresie dokonuję zakupu oleju napędowego do silnika piaskarki. W przypadku awarii nośnika pługa bądź nośnika piaskarki i pługa wymagającego okresu naprawy powyżej 48 godzin, wykonawca musi zapewnić zastępczy nośnik o parametrach zbliżonych do nośnika uszkodzonego . W przypadku awarii ładowarki, wykonawca usług zobowiązany jest podstawić w ciągu 3 godzin sprawną koparko - ładowarkę . W przypadku awarii piaskarki lub pługa wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii w ciągu 48 godzin po upływie określonego czasu wykonawca musi zapewnić zastępczą piaskarkę i/lub pług . Usługi świadczone środkiem zastępczym realizowane będą wg stawek za świadczenie usług określonych w umowie. 2.6 Zamawiający w załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegółowych specyfikacjach technicznych D-10.10.01b - odśnieżanie dróg D-10.10.01c - zwalczanie śliskości zimowej na drogach zawarł szczegółowe informacje dotyczące : - wymagań w odniesieniu do nośników pługów, piaskarek i pługów a także jednostek sprzętowych koparko-ładowarki , równiarki , spycharki , - zasady świadczenia usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ulic) powiatowych, - obowiązki kierowców, operatorów obsługujących jednostki sprzętowe i środki transportowe przystosowane do świadczenia usług , - warunki rozliczeń należności za świadczone usługi, częstotliwość rozliczeń okresowych z wymaganymi dokumentami a także przypadki upoważniające zamawiającego do naliczania kar umownych . 2.7 Na okres sezonu zimowego w Obwodzie Drogowym w Końskich przy ul. Warszawskiej 56 utworzony zostanie ośrodek dyspozycyjny zimowego utrzymania dróg w którym : - pełnione będą dyżury przez wyznaczonych pracowników Zarządu Dróg Powiatowych , - wydawane będą dyspozycje wykonawcom świadczących usługi , - poświadczane będą świadczone usługi, oraz prowadzona dokumentacja zimowego utrzymania , - odbywać się będzie załadunek materiałów na piaskarki . 2.8 Kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania przeprowadzać będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg. 2.9 Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich posiada następujące ilości piaskarek i pługów, które po zamontowaniu na odpowiednie środki transportowe - nośniki, służyć będą do prowadzenia prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg / ulic : Piaskarki do rozsypywania materiałów łagodzących skutki śliskości zimowej na nawierzchni dróg / ulic - piaskarki typ P1-J o pojemności załadunku 4 m^3 - 5 szt. Pługi odśnieżne montowane na środkach transportowych - pługi jednostronne - 6 szt. , w tym 5 szt. zamontowanych zostanie na nośnikach piaskarek. 2.10 Zamawiający w oparciu o faktyczny zakres usług świadczonych przy zimowym utrzymaniu dróg w minionych sezonach zimowych (uzależnione jest od panujących warunków zimowych) przewiduje, że w sezonie zimowym 2016/2017 zakres usług przez poszczególne jednostki objęte postępowaniem przetargowym oscylować mogą w ilościach - środek transportowy jako nośnik pługa i piaskarki przy zwalczaniu śliskości zimowej - 16000 km przy odśnieżaniu - 3000 km Razem : 19000 km - środek transportowy nośnik pługa lemieszowego - 300 godzin - koparko-ładowarka (załadunek materiałów na piaskarki, wykonywanie mieszanki - około 800 godzin . - sprzęt ciężki przy odśnieżaniu równiarka - 150 godzin spycharka -150 godzin. Określone powyżej przewidywania zakresu usług w zależności od panujących warunków zimowych w sezonie zimowym mogą okazać się w rzeczywistości mniejsze lub mogą ulec zwiększeniu . Wykonawca nabywać będzie prawo do zapłaty należności za faktyczną ilość wykonanych usług . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Zadania) zawarty jest : w SST 2.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt . 6 i 7 ustawy. 2.12 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę poszczególnych Części 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 . 2.13 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał dla każdej Części -minimum 1 osobę w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę, wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia(wykonywanie usług związanych z przedmiotem zamówienia) , których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.13.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia 2.13.2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 2.13.2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób. a) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie wymaganych osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 2.13.2.1 a) SIWZ wykonawca zapłaci zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.13.2.1 a) SIWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, zamawiający ma prawo od umowy odstąpić. 2.14 Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2, 98300000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01/11/2016 data zakończenia: 15/04/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia obowiązuje do wszystkich Części .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w/w warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w/w warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje : a) Dla usług określonych w: CZĘŚCIACH 1,2,3,4,5, - środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J pojemność załadunku 4 m^3 i pługa jednostronnego Środek transportowy posiadać musi aktualne badania techniczne , wykonawcy zobowiązani są do załączenia najpóźniej w dniu podpisania umowy ważnych badań technicznych . CZĘŚCI 6 - środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego. Środek transportowy posiadać musi aktualne badania techniczne , wykonawcy zobowiązani są do załączenia najpóźniej w dniu podpisania umowy ważnych badań technicznych CZĘŚCI 7 - koparko - ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m^3 CZĘŚCI 8 - równiarka do odśnieżania dróg (ulic) wyposażona w czołowy pług dwustronny CZĘŚCI 9 - równiarka do odśnieżania dróg (ulic) wyposażona w czołowy pług dwustronny CZĘŚCI 10 - spycharka do odśnieżania dróg z silnikiem o mocy powyżej 50 kM Wykonawcy zobowiązani są do załączenia w ofertach dowodów dysponowania poszczególnym sprawnymi jednostkami sprzętowymi . Na każdą Część Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje osobnym środkiem transportowym. Środek transportowy na daną Część nie może się powtarzać.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami sporządzonego według załącznika nr 6, 6a do SIWZ b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 5.3.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w lit a) - jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 a) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7-7i do SIWZ. b) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin płatności40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.3 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: środek transportowy (nośnik) dla piaskarki P1-J ,pojemność załadunku 4 m^3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
Termin Płatości 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin płatoności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 10 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 98300000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: środek transportowy ( nośnik ) dla piaskarki P1-J - pojemność załadunku

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla tego typu piaskarki i pługa lemieszowego może być środek transportowy o ładowności minimum 12 Mg posiadający dwie osie napędowe . Wykonawca usług takimi środkami transportowymi będzie zobowiązany do zamontowania piaskarki w sposób zapewniający bezpieczną pracę i przewóz środkiem transportu . Czołownica z pługiem po uprzednim zdemontowaniu zderzaka mocowana będzie do ramy nośnej środka transportowego (nośnik pługa lemieszowego) musi być obciążony, tak aby spełniał wymóg określony powyżej (masy całkowitej ) .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9, 90630000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: środek transportowy ( nośnik ) dla pługa lemieszowego jednostronnego.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nośnikiem dla pługa lemieszowego (jednostronnego) będzie środek transportowy : ciągnik rolniczy o mocy silnika min. 80,00 kW z tuzem (ramieniem) przednim przystosowanym do montażu pługa lemieszowego jednostronnego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: ładowarko - koparka (1 szt.)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagana jest koparko - ładowarka na podwoziu kołowym o pojemności łyżki o pojemności załadunku nie mniejsza niż 1,0 m^3 . Wykonawca usług w okresie zimowym zobowiązany będzie do : a) załadunku materiałów (mieszanki piasku z solą , piasku lub soli), b) wykonania mieszanki piasku z solą (materiały będą sukcesywnie dostarczane do Obwody Drogowego) c) hałdowanie materiałów na składowisko. Ponadto w razie wystąpienia takiej konieczności może być wykorzystana przy załadunku śniegu nagromadzonego przy ulicach powiatowych na środki transportu, a także przy odśnieżaniu dróg .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6, 90620000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: równiarka do odśnieżania dróg (ulic)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: równiarka do odśnieżania dróg ( ulic )

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga aby równiarka wyposażona była w czołowy pług dwustronny. Świadczenie usług obejmować będzie odśnieżanie dróg w okresie wystąpienia obfitych opadów śniegu nagromadzonego przy krawędzi jezdni w kierunku rowu przydrożnego , usuwania z jezdni błota pośniegowego .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin płatności 40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: spycharka do odśnieżania dróg.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagana jest spycharka z silnikiem o mocy powyżej 50 kM . Usługi odśnieżania świadczone będą wówczas gdy będące w dyspozycji zamawiającego pługi odśnieżne zamontowane na środkach transportu nie będą w stanie zapewnić utrzymania przejezdności dróg, bądź tworzenia się zasp śnieżnych na drogach .
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena 60
Termin płatności40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.