To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Warszawa: Zakup i dostawa oprogramowań komputerowych z przeznaczeniem
dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym
Jednostki Wojskowej 2063
Część I - zakup i dostawa oprogramowań komputerowych
Część II - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego
Część III - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania graficznego
Numer ogłoszenia: 324173 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269029 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063, ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oprogramowań komputerowych z przeznaczeniem dla instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej 2063 Część I - zakup i dostawa oprogramowań komputerowych Część II - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego Część III - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania graficznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowań komputerowych, przeznaczonych na potrzeby Instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej nr 2063. Zamówienie podzielono na trzy części: część I zamówienia - zakup i dostawa oprogramowań komputerowych, część II zamówienia - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego, część III zamówienia - zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania graficznego. 2. Zakres przedmiotowy: wg: (CPV: 48 000000-8 pakiety oprogramowań systemów informatycznych).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy/oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania WYKONAWCY standardów jakimi powinien kierować się on przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zakup i dostawa oprogramowań komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
jakie przetargi wygrała firma
PRIMAR - Information Technology, Grzegorz Pałczyński
- PRIMAR - Information Technology, ul. Meksykańska 6/1, 03-948 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19311,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19311,00
Oferta z najniższą ceną: 19311,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20330,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FANTOM SERWIS, Tomasz Niewiadomski, ul. Płońska 36, 03-683 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22477,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22131,00
Oferta z najniższą ceną: 22131,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22131,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego do projektowania graficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESTOR Sp. J., ul. Dworkowa 2/107A, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16036,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9420,00
Oferta z najniższą ceną: 9420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9926,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.