eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Realizacja kursów zawodowych mechaniczno-budowlanych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Brzesko: Realizacja kursów zawodowych mechaniczno-budowlanych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
Numer ogłoszenia: 32393 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5995 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kursów zawodowych mechaniczno-budowlanych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów z branży mechanicznej i budowlanej. Kursy przeprowadzone będą dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a który bierze udział w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Przedmiot zamówienia podzielony został na części (Zadania) tj. Zadanie 1: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku.. Zadanie 3: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 4: Kurs spawacz metodą MAG dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 5: Kurs konserwacja i obsługa napędów pneumatycznych i hydraulicznych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 6: Kurs konserwacja i obsługa napędów elektrycznych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadania 7: Kurs fliziarz (posadzkarz, glazurnik) dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 8: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 9: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 10: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 11: Kurs Kosztorysowania dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 12: Kurs pomiary geodezyjne metodą GPS dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Szczegółową specyfikację każdej z części (Zadania) zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Isotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu (zaparafowany) i Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 3) Na potrzeby niniejszego postępowania za termin - godzina - należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minut. 4) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jeśli w załączniku nr 1 do SIWZ określono, iż dany kurs odbywać się będzie na terenie tej właśnie szkoły. 6) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 7) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych lub jakichkolwiek produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 8) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu. 9) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika kursu - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan kursu (tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu kursu (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego jednoznaczny z nie przekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 11) Każdy z uczestników zajęć posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu. Uczniowie, którzy uczestniczyli w kursie, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla Zadania 1: Kurs operator obrabiarek CNC dla uczniów w ZSP nr 2 w Brzesku będzie to sentencja: ,,operator obrabiarek CNC współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. Obok wyżej wymienionych zaświadczeń w przypadku realizacji: Zadania 4 Wykonawca wyda uczestnikom, także zaświadczenie (zawierające treści jak wyżej wymienione) na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012, poz. 186). 12) W przypadku Zadania 8, Zadania 9 i Zadania 10 Wykonawca po zakończeniu kursu zorganizuje na swój koszt dla każdego uczestnika który ukończył kurs egzamin państwowy przed komisją SEP, a po jego zdaniu uczestnicy otrzymają dokument potwierdzający zdobycie uprawnień SEP do 1kV (świadectwo kwalifikacji kat. E). W przypadku Zadania 4 Wykonawca na swój koszt zorganizuje jednokrotne podejście każdego uczestnika który ukończył kurs do państwowego egzaminu spawacza. Uczestnicy, którzy pozytywnie zdadzą egzamin otrzymają dokument uprawniający do wykonywania prac spawalniczych na podstawie - książeczki spawacza ważnej na terenie kraju oraz w krajach Unii Europejskiej, certyfikat z Instytutu Spawalnictwa w wersjach polskoangielskiej i polsko-niemieckiej. 13) W przypadku śmierci lub rezygnacji uczestnika Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 14) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min. 96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. 16) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin. b) obiadu w skład którego wejdzie cieple danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 17) Zajęcia mogą być planowane tylko jako wielokrotność pełnych godzin (tj. odpowiednio 60 min, 120 min, 180 min. itd.). 18) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 19) Wykonawca po zakończeniu zajęć jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w Rozdz. III ust. 2 pkt 11 oraz oryginałów dokumentów, o których mowa w punktach 9, 10 i 13 SIWZ. 20) Jeśli Wykonawca zdecyduje się na realizację kursu dla którego Zamawiający dopuścił możliwość realizacji poza terenem szkoły to wymaga się by Wykonawca na swój koszt zapewnił dla uczestników kursu transport oraz co najmniej jednego opiekuna odpowiedzialnego za kontrolę, nadzór, opiekę nad uczestnikami kursu. Opiekun musi przejąć kontrolę, nadzór i opiekę nad uczestnikami od momentu rozpoczęcia wyjazdu (z parkingu szkoły dla której realizowany jest kurs), aż do momentu powrotu (na parking tej właśnie szkoły). O przypadkach szczególnie istotnych i nadzwyczajnych jak wypadki, choroby, zatrucia zaginięcia itp. opiekun niezwłocznie powiadomi telefonicznie, mailem lub faksem Biuro Projektu. 21) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 22) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów, także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy I w ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZN SOLUTIONS s. c. K. Zamiatała W. Nowacki, Łukanowice 235, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3154,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3154,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9170,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie 3: Kurs elektroniki pojazdowej dla uczniów grupy II w ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZN SOLUTIONS s. c. K. Zamiatała W. Nowacki, Łukanowice 235, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3697,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3697,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9170,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie 4: Kurs spawacz metodą MAG dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39885,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie 5: Kurs konserwacja i obsługa napędów pneumatycznych i hydraulicznych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZN SOLUTIONS s. c. K. Zamiatała W. Nowacki, Łukanowice 235, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4733,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2797,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie 6: Kurs konserwacja i obsługa napędów elektrycznych dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego, ul. Oracka 6, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2075,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2075,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie 8: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5952,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie 9: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5952,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie 10: Kurs na uprawnienia do 1 kV (SEP) dla ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K. Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5952,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie 11: Kurs Kosztorysowania dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o. o., ul. K.Darwina 17, 43-603 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7453,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23770,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.