eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Przasnysz: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 323852 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300578 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu. 2. Wykaz tablic rejestracyjnych: 2.1. Tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, wtórniki tablic rejestracyjnych , tablice zabytkowe - 10.000 szt.2.2. Tablice rejestracyjne motocyklowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne, wtórniki tablic rejestracyjnych i tablice zabytkowe - 700 szt.2.3. Tablice motorowerowe, w tym wtórniki tablic rejestracyjnych - 400 szt.UWAGA !Powyższe ilości tablic rejestracyjnych są wielkościami szacunkowymi , przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wyżej podanych wielkościach.3.3. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkamitechnicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (j.t. Dz.U. z 2007r Nr 186,poz. l322zpóź.zm.)3.4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawy: Referat Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przasnyszu, ul. Św. St. Kostki 53.5. Warunki dostawy:3.5.1. Dostawa tablic rejestracyjnych partiami wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.3.5.2. Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy (w tym odpowiednie opakowanie i ubezpieczenie tablic w czasie transportu).3.5.3. Termin dostawy tablic rejestracyjnych zwyczajnych - w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia.3.5.4. Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.3.5.5. W przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie tablic, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dokona wymiany tablic na nowe w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia.3.5.6. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego dostarczenia tablic niezgodnie z zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakujących tablic lub wymiany na zgodne z zamówieniem na własny koszt w terminie dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia3.6. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru wycofanych oraz zużytych tablic rejestracyjnych i złomować je zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór nastąpi w ciągu 7 dni od daty złożenia pisemnego bądź telefonicznego zlecenia.3.7. Wymagana gwarancja - minimum 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INWEN Paweł Ćwierzyński, Marek Kowalski, Marian Słowik Spółka Jawna, Aleja Krakowska 28, 05-820 Piastów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.