eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Czesko-polskie ścieżki pod Smrkem w Górach Izerskich - 2 etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 323714 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Świeradów-Zdrój: Czesko-polskie ścieżki pod Smrkem w Górach Izerskich - 2 etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
INTERREG V 2014-2020, Program INTERREG V-A Republika Czeska - Polska  Fundusz Mikroprojektów Euroregionu Nysa

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308624


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31445


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada  35, 59850   Świeradów-Zdrój, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 757 816 471, faks 757 816 585, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.swieradowzdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Czesko-polskie ścieżki pod Smrkem w Górach Izerskich - 2 etap

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-27/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotowe ścieżki zlokalizowane są na terenach stanowiących własność Skarbu Państwa będących w zarządzie Nadleśnictwa Świeradów, położonych w Świeradowie-Zdroju, udostępnionych gminie na podstawie umowy dzierżawy gruntu leśnego nr 1/IN/2016 z dnia 07.03.2016 na czas nieoznaczony o następujących numerach ewidencyjnych gruntów: - 255/4, 256/3, 257/7 - obręb Izera, gmina Mirsk, - 1/254, am. 6, obr. II Świeradów-Zdrój, - 36/256 am. 9, obr. II Świeradów-Zdrój. 2. W ramach przedmiotowego zadania wykonana zostanie: wybudowanie ścieżek rowerowych typu singltrek o szerokości do 1,00 m i długości 2600 m (SEKCJA I - 0,516 km; SEKCJA II - 2,084 km), o przekroju poprzecznym, jednostronnym bądź dwustronnym z pochyleniem w kierunku zgodnym ze spadkiem ze stoku do 5%, konstrukcja jezdni o nawierzchni dwuwarstwowej kamiennej. Przepusty o 400 mm - 6 mb., o 300 mm - 4 mb, i kładki z bali drewnianych 40 mb. Po zakończeniu robót budowlanych należy sporządzić geodezyjna inwentaryzację powykonawczą w celu zebrania aktualnych danych o przestrzennym rozmieszczeniu elementów zagospodarowania działku lub terenu. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, SIWZ, STiBOR i umowie. Zamawiający uszczegółowił opis przedmiotu zamówienia załączając projekt wykonawczy. UWAGA: Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje oznakowania szlaków słupkami drewnianymi.C. Zamawiający nie zastrzega sobie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby osoby skierowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę i przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (umowy) wykonywały w szczególności następujące czynności, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 1502 z późn. zm.): - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników, - ścinanie drzew piłą mechaniczną, - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, - odspojenie gruntu w miejscach niedostępnych dla sprzętu mechanicznego, - rozplantowanie ręczne ziemi wydobywanej z wykopów, - naprawy dróg gruntowych polegających na zagęszczeniu dna wykopu, - układanie na sucho murków z kamienia łamanego, - czyszczenie rowów, - wypełnienie przestrzeni między korzeniami kamieniami z wykopu, - wykonanie przepustu, - budowa kładki drewnianej na palach. Wszystkie czynności niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane są w dokumentacji technicznej stanowiącej integralną cześć Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożyć Wykaz zatrudnionych pracowników (Załącznik nr 7 do SIWZ). Nie spełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy PZP spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP.E. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z Podręcznikiem Wnioskodawcy Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska, wersja 1, Załącznik 35, zamieszczonymi na stronie internetowej Euroregionu Nysa w zakładce Programy i fundusze - INTERREG V 2014-2020, Program INTERREG V-A Republika Czeska - Polska  Fundusz Mikroprojektów. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. F. Wykonawca podczas realizacji umowy zobowiązany jest do takiego działania na rzecz i w imieniu Zamawiającego, aby najkorzystniej zrealizować zamówienie tj. przy utrzymaniu standardów jakości działać na rzecz terminowego zakończenia realizacji zamówienia. G. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. H. Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy Pzp w treści opisu przedmiotu zamówienia odniesiono się do Polskich Norm przenoszących normy europejskie. W nawiązaniu do powyższego (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jednocześnie, o czym mowa w art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana, dostawa, usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powziąwszy informację, o której mowa w zdaniu poprzednim zobowiązuje się do realizacji przedmiotu niniejszej umowy zgodnie z następującymi zasadami wykorzystania Polskich Norm użytych w treści dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający w dokumentacji technicznej stanowiącej przedmiot zamówienia posłużył się Polskimi Normami i wskazał, czy dana norma przenosi normy europejskie (literowo- cyfrowe oznaczenie normy). Jeżeli wykorzystana w treści dokumentacji technicznej Polska Norma nie przenosi normy europejskiej, to obowiązkiem Wykonawcy w miejscu podanej Polskiej Normy nie przenoszącej normy europejskiej jest uwzględnienie w podanej kolejności: (1) europejskich aprobat technicznych, (2) wspólnych specyfikacji technicznych, (3) norm międzynarodowych, (4) innych technicznych systemów odniesienia ustanowionych przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku aprobat, specyfikacji, norm i innych technicznych systemów odniesienia, o których mowa w lit. b obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w podanej kolejności: (1) Polskich Norm, (2) polskich aprobat technicznych, (3) polskich specyfikacji technicznych. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. I. W przypadku niejasności w zakresie praw i obowiązków Wykonawcy ustala się, iż celem niniejszego projektu jest: a) w miejscowości Lázne Libverda - zwiększenie ruchu rowerzystów pomiędzy Bikecentrum Libverda i siecią ścieżek singletrekowych, poprzez wybudowanie 1170 m ścieżek rowerowych, w tym: 190 metrów obustronnej ścieżki z Bikecentrum Libverda, 550 m jednokierunkowej ścieżki singletrekowej i 430 m zjazdowej jednokierunkowej ścieżki singletrekowych oraz umieszczenie 10 słupków drewnianych z kierunkowskazami, kodami bezpieczeństwa i numerem telefonu do pogotowia górskiego, tablica informacyjna o projekcie. Ponadto umieszczenie dwóch stojaków mapowych w 4 wersjach językowych, wydrukowanie 20 tys. egz. map w formacie A4. b) w Gminie Świeradów-Zdrój - wybudowanie 2600 m nowych ścieżek rowerowych, łącznik do istniejących tras, łącznik na Tewie, tablica informacyjna z mapą tras rowerowych (drewniana z daszkiem) - 1 szt., 20 000 szt. obustronnych ulotek w formacie w czterech wersjach językowych (PL, CZ, N, A, każda wersja 5000 sz.), mapy rowerowe z krótkim opisem - 5000 szt. zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z Podręcznikiem Wnioskodawcy Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska, wersja 1, Załącznik 35, zamieszczonymi na stronie internetowej Euroregionu Nysa w zakładce Programy i fundusze - INTERREG V 2014-2020, Program INTERREG V-A Republika Czeska - Polska  Fundusz Mikroprojektów. J. Roboty będące przedmiotem umowy wykonane zostaną z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Wszelkie zastosowane materiały budowlane muszą być nowe, nieużywane, oraz odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U., Nr 92, poz. 881), a także wymaganiom jakościowym określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej.K. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: SEKCJA 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT32785.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Ogólno- Budowlana Marcin Skoczeń,  ,  ul.Kamienna 29/31,  53-307,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33431.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33431.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42853.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: SKCJA 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115388.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Ogólno- Budowlana Marcin Skoczeń,  ,  ul.Kamienna 29/31,  53-307,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135060.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135060.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135060.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.