eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 12 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-08

Opole: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 12 m-cy
Numer ogłoszenia: 323573 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4591800, faks 77 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ MIENIA ZDW W OPOLU NA OKRES 12 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia oraz ubezpieczenia mienia przez okres 12 m-cy. 2. Przedmiot ubezpieczenia obejmuje: ZADANIE A - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ZDW (CPV 66 51 6400-4): - w związku z prowadzoną działalnością, w szczególności zarządzaniem, administrowaniem i utrzymaniem pasa drogowego (dróg, ulic i chodników), oraz - w związku z posiadaniem i użytkowaniem mienia, ZADANIE B - ubezpieczenie mienia ZDW, w tym: - ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych (CPV 66 51 51 00-4; 66 51 54 00 -7), - ubezpieczenie maszyn i urządzeń od ryzyk wszystkich oraz maszyn i urządzeń od awarii (CPV 66 51 5000-3), - ubezpieczenie mienia od kradzieży, kradzieży z włamaniem i rabunku na pierwsze ryzyko, mienia od dewastacji, szyb od stłuczenia (CPV 66 51 5000-3), - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich (CPV 66 51 5000-3). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera DRUK nr 3 - KARTA RYZYKA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego) o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na warunkach określonych w Ustawie o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz. 1151 z późn. zm.), jako krajowy lub zagraniczny Zakład Ubezpieczeń, mający oddział lub przedstawicielstwo w Polsce (jeśli jest to wymagane obowiązującymi przepisami prawa).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że każdy spełnia warunek określony powyżej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zadanie dla jednostek samorządowych (gmin, powiatów województw) lub zarządców dróg, odpowiadające swoim rodzajem usłu?gom stanowiącym przedmiot zamówienia (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zarządcy drogi oraz ubezpieczenia mienia) z poda?niem ich przedmiotu, oraz dat wykonania i odbiorców (DRUK NR 2.2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden spełnia warunek określony powyżej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Projekt umowy ubezpieczenia w tym: - projekt umowy generalnej wg wzoru załączonego do Specyfikacji (DRUK nr 4) - projekt umowy ubezpieczenia na 12 miesięcy ochrony składający się z: wypełnionej umowy ubezpieczenia lub wypełnionej polisy (bez numeru), dołączonych Szczególnych Warunków Ubezpieczenia uwzględniających oczekiwane warunki ubezpieczenia podane w Karcie Ryzyka dla danego rodzaju ubezpieczenia oraz postanowień uwzględniających włączenie do zakresu ochrony Klauzul Brokerskich, Rozszerzeń Ochrony Ubezpieczeniowej (jeżeli są wymagane dla danego rodzaju ubezpieczenia); - Ogólne Warunki Ubezpieczenia, 2. Informacja dotycząca procedur likwidacji szkód (DRUK nr 5) dla każdego rodzaju ubezpieczenia, obejmującą nie mniej niż: - wykaz osób odpowiedzialnych z ramienia Wykonawcy za kontakty z Zamawiającym w sprawach z zakresu likwidacji szkód w okresie trwania umowy, z wskazaniem nr tel. kontaktowego (wg formularza 5 DRUKU NR5) - dokumenty do likwidacji szkody z ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej: a) Informacja dla osoby poszkodowanej - wskazująca nr tel. i osoby z ramienia Wykonawcy do których mają być kierowane osoby poszkodowane celem przeprowadzenia likwidacji szkody wraz z skróconym opisem czynności niezbędnych do wykonania przez osobę poszkodowaną (wg formularza 5.1. DRUKU nr 5 - Procedura Likwidacji Szkód); b) Zgłoszenie szkody z OC (wg formularza 5.2. DRUKU nr 5 - Procedura Likwidacji Szkód) c) Druk (Formularz potwierdzenia) oceny okoliczności zdarzenia (wg formularza 5.3. DRUKU nr 5 - Procedura Likwidacji Szkód) d) Druk/Formularz zgłoszenia szkody w pojeździe - wg formularza Wykonawcy - Zgłoszenie szkody w mieniu (wg formularza Wykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Klauzule dodatkowe - 20
  • 3 - Warunki ubezpieczenia - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków ich zmian określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, ul. Oleska 127, 45-231 Opole w kancelarii (parter - pokój nr 10).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.