Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-14
Ogłoszenie nr 323558 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.
Pruszków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 316979 - 2016
Data: 03/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Sąd Rejonowy w Pruszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32506700000, ul.
ul. Kraszewskiego
22,
05800
Pruszków, woj.
mazowieckie, tel.
0-22 758-60-43, 7588346, faks
0-22 759-96-04.
Adres strony internetowej (url): http://www.pruszkow.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt:
W ogłoszeniu jest: ZAMAWIAJĄCY
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Sąd Apelacyjny w Warszawie
W ogłoszeniu powinno być: ZAMAWIAJĄCY
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Sąd Rejonowy w Pruszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 32506700000, ul. ul. Kraszewskiego 22, 05800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, e-mail pruszkow2@o2.pl, srpruszkow@warszawa.so.gov.pl, faks 0-22 759-96-04.
Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.sr.gov.pl
Sąd Apelacyjny w Warszawie
Plac Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie,
Adres strony internetowej: www.waw.sa.gov.pl
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 1,4)
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak, pisemnie
Adres: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 22, pok. 205
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.1)
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/SR/9/16
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDZIELENIE I ODDYMIENIE KLATEK SCHODOWYCH, WYKONANIE INSTALACJI HYDRANTOWEJ, PRZEBUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE ORAZ WYKONANIE PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO
Numer referencyjny: ZP/SR/9/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
W ogłoszeniu powinno być: III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp TAK
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty
w przypadku:
1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2)wystąpienia zmian będących następstwem wystąpienia w czasie realizacji umowy konieczności wykonania robót zamiennych, gdy wykonanie robót zamiennych wynika z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wykonanie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia
w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty,
3)rezygnacji z części robót, jeżeli brak rezygnacji spowodowałby szkodę po stronie Zamawiającego lub rezygnacja wynikałaby z braku lub zmiany decyzji administracyjnych, lub rezygnacja wynikałaby ze stanu faktycznego w terenie uniemożliwiającego prowadzenie robót a taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji umowy; wówczas skutkować będzie to także zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót;
4)konieczności wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto;
5)wprowadzenie zmian do umowy będzie następstwem wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 Ustawy Pzp.;
6)zmiany technologii wykonania robót w szczególności, gdy:
a)jest ona korzystna finansowo dla Zamawiającego, wpływa korzystnie na termin realizacji robót lub jest niezbędna dla uniknięcia kolizji lub w sytuacji, gdy prowadzone roboty wywierają niekorzystny wpływ na otoczenie
b)w obrocie handlowym pojawią się nowe materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
c)zastosowanie przewidzianych w dokumentacji rozwiązań, materiałów lub urządzeń groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie:
1)terminu wykonania umowy w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2, 5,6;
2)wynagrodzenia za wykonanie umowy w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2,3, 4,6;
3)zakresu robót w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2,3,6;
4)sposobu odbioru robót;
5) sposobu dokonywania rozliczenia
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18/10/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/10/2016, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, oraz dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. Informacje o doświadczeniu osób podane w Wykazie nie mogą pozostawać w sprzeczności z informacjami o doświadczeniu podanymi uprzednio w Formularzu oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji). Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny oferty. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. Dodatkowe informacje znajdują się we wzorze umowy.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego doświetlenia przejścia dla pieszych w pasach drogowych dróg gminnych w Pruszkowie .
- Budowa ulicy bocznej (sięgacz) od ul. Prusa w Pruszkowie
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.