eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-14

Ogłoszenie nr 323558 - 2016 z dnia 2016-10-14 r.

Pruszków:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 316979 - 2016
Data: 03/10/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Sąd Rejonowy w Pruszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32506700000, ul. ul. Kraszewskiego  22, 05800   Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, faks 0-22 759-96-04.
Adres strony internetowej (url): http://www.pruszkow.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt:
W ogłoszeniu jest: ZAMAWIAJĄCY Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających tak Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Sąd Apelacyjny w Warszawie
W ogłoszeniu powinno być: ZAMAWIAJĄCY Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających tak Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, krajowy numer identyfikacyjny 32506700000, ul. ul. Kraszewskiego 22, 05800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 758-60-43, 7588346, e-mail pruszkow2@o2.pl, srpruszkow@warszawa.so.gov.pl, faks 0-22 759-96-04. Adres strony internetowej (URL): www.pruszkow.sr.gov.pl Sąd Apelacyjny w Warszawie Plac Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, Adres strony internetowej: www.waw.sa.gov.pl

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 1,4)
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie Adres:
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak, pisemnie Adres: Sąd Rejonowy w Pruszkowie, ul. Kraszewskiego 22, pok. 205

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.1)
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/SR/9/16 Numer referencyjny: Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDZIELENIE I ODDYMIENIE KLATEK SCHODOWYCH, WYKONANIE INSTALACJI HYDRANTOWEJ, PRZEBUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE ORAZ WYKONANIE PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO Numer referencyjny: ZP/SR/9/16 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.2.2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
W ogłoszeniu powinno być: III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp TAK Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2)wystąpienia zmian będących następstwem wystąpienia w czasie realizacji umowy konieczności wykonania robót zamiennych, gdy wykonanie robót zamiennych wynika z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wykonanie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikającego z treści oferty, 3)rezygnacji z części robót, jeżeli brak rezygnacji spowodowałby szkodę po stronie Zamawiającego lub rezygnacja wynikałaby z braku lub zmiany decyzji administracyjnych, lub rezygnacja wynikałaby ze stanu faktycznego w terenie uniemożliwiającego prowadzenie robót a taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji umowy; wówczas skutkować będzie to także zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót; 4)konieczności wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wysokość podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto; 5)wprowadzenie zmian do umowy będzie następstwem wystąpienia w trakcie realizacji umowy konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 Ustawy Pzp.; 6)zmiany technologii wykonania robót w szczególności, gdy: a)jest ona korzystna finansowo dla Zamawiającego, wpływa korzystnie na termin realizacji robót lub jest niezbędna dla uniknięcia kolizji lub w sytuacji, gdy prowadzone roboty wywierają niekorzystny wpływ na otoczenie b)w obrocie handlowym pojawią się nowe materiały lub urządzenia nowszej generacji pozwalające na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, c)zastosowanie przewidzianych w dokumentacji rozwiązań, materiałów lub urządzeń groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1)terminu wykonania umowy w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2, 5,6; 2)wynagrodzenia za wykonanie umowy w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2,3, 4,6; 3)zakresu robót w przypadkach, o których mowa w pkt 1, 2,3,6; 4)sposobu odbioru robót; 5) sposobu dokonywania rozliczenia

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 18/10/2016, godzina: 13:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 19/10/2016, godzina: 13:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do specyfikacji. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający nie wymaga zamieszczenia informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, oraz dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. Informacje o doświadczeniu osób podane w Wykazie nie mogą pozostawać w sprzeczności z informacjami o doświadczeniu podanymi uprzednio w Formularzu oferty (załącznik nr 2 do specyfikacji). Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny oferty. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. Dodatkowe informacje znajdują się we wzorze umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.