eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Zabrze: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 32345 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18203 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w ramach miesięcznego abonamentu, od daty zawarcia umowy do 31.12.2013 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację powyższego zadania z Wykonawcą. 2. Świadczenie usługi sportowo - rekreacyjnej polega na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, imiennej karty wstępu lub innego sposobu identyfikacji użytkownika - do obiektów sportowo - rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy. 3. Karta powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z zajęć sportowych i rekreacyjnych w wyznaczonych obiektach, przez 7 dni w tygodniu, bez ograniczeń czasowych podczas korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w ramach godzin pracy obiektu, w tym co najmniej, do korzystania z zajęć typu: aerobic, basen, gimnastyka, joga, fitness, nauka tańca, pilates, ścianka wspinaczkowa, sauna, squash, tenis ziemny, itp. 4. Przez określenie obiekt sportowo - rekreacyjny, należy rozumieć obiekt, który umożliwia korzystanie z minimum jednego z typów zajęć sportowo - rekreacyjnych. 5. Karta powinna umożliwiać dostęp do co najmniej 50 obiektów świadczących ww. usługi na terenie województwa śląskiego, w tym co najmniej dostęp do 25 obiektów zlokalizowanych na terenie miast Zabrze, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom, Tarnowskie Góry, Świętochłowice, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Czeladź, Dąbrowa Górnicza i w tej liczbie, Karta powinna umożliwiać dostęp do co najmniej 10 basenów i 20 siłowni. 6. Karta powinna umożliwiać również korzystanie z nowo dostępnych typów zajęć sportowych i rekreacyjnych, oferowanych przez podmioty z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia minimum 60 maksymalnie 100 karnetów imiennych na okaziciela, uprawniających do wstępu na teren obiektów i korzystania z jego zasobów w sposób przewidziany w Regulaminie.. Zamawiający zaznacza jednocześnie, że podana ilość osób, jest wielkością szacunkową i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zapewnienia określonej powyżej ilości użytkowników karty zajęć sportowo - rekreacyjnych. Zamawiający przewiduje dofinansowanie kart z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OK. SYSTEM POLSKA Spółka Akcyjna, ul. Tamka 38, 00-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64291,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 105000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.