eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Zabrze: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 18203 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w ramach miesięcznego abonamentu, od daty zawarcia umowy do 31.12.2013 r. lub do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację powyższego zadania z Wykonawcą. 2. Świadczenie usługi sportowo - rekreacyjnej polega na umożliwieniu pracownikom Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, dostępu do obiektów sportowo - rekreacyjnych oraz korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, imiennej karty wstępu lub innego sposobu identyfikacji użytkownika - do obiektów sportowo - rekreacyjnych, z którymi Wykonawca związany jest umową o współpracy. 3. Karta powinna upoważniać jej użytkownika do korzystania z zajęć sportowych i rekreacyjnych w wyznaczonych obiektach, przez 7 dni w tygodniu, bez ograniczeń czasowych podczas korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w ramach godzin pracy obiektu, w tym co najmniej, do korzystania z zajęć typu: aerobic, basen, gimnastyka, joga, fitness, nauka tańca, pilates, ścianka wspinaczkowa, sauna, squash, tenis ziemny, itp. 4. Przez określenie obiekt sportowo - rekreacyjny, należy rozumieć obiekt, który umożliwia korzystanie z minimum jednego z typów zajęć sportowo - rekreacyjnych. 5. Karta powinna umożliwiać dostęp do co najmniej 50 obiektów świadczących ww. usługi na terenie województwa śląskiego, w tym co najmniej dostęp do 25 obiektów zlokalizowanych na terenie miast Zabrze, Gliwice, Ruda Śląska, Bytom, Tarnowskie Góry, Świętochłowice, Chorzów, Katowice, Sosnowiec, Czeladź, Dąbrowa Górnicza i w tej liczbie, Karta powinna umożliwiać dostęp do co najmniej 10 basenów i 20 siłowni. 6. Karta powinna umożliwiać również korzystanie z nowo dostępnych typów zajęć sportowych i rekreacyjnych, oferowanych przez podmioty z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia minimum 60 maksymalnie 100 karnetów imiennych na okaziciela, uprawniających do wstępu na teren obiektów i korzystania z jego zasobów w sposób przewidziany w Regulaminie.. Zamawiający zaznacza jednocześnie, że podana ilość osób, jest wielkością szacunkową i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zapewnienia określonej powyżej ilości użytkowników karty zajęć sportowo - rekreacyjnych. Zamawiający przewiduje dofinansowanie kart z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczeń

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy wykaz punktów sportowo - rekreacyjnych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana ilości zamawianych abonamentów - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. - zmiana stawki podatku VAT,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPR Zabrze pokój nr 216, II piętro, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria pokój nr 117, I piętro, ul. Roosevelta 40, 41 - 800 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.