To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-08
Ostróda: Świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych
Numer ogłoszenia: 323427 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284899 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ostróda, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, faks 089 6429401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć wspierających indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w ostródzkich szkołach podstawowych, w częściach- jak niżej: - Część 1- Szkoła Podstawowa nr 1. - Część 2- Szkoła Podstawowa nr 2. - Część 3- Szkoła Podstawowa nr 3. - Część 4- Szkoła Podstawowa nr 4. - Część 5- Szkoła Podstawowa nr 5. - Część 6- Szkoła Podstawowa nr 6. 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Świadczenie w roku szkolnym 2011/12, 2012/13 i 2013/14 usług edukacyjnych objętych zamówieniem, tj. zapewnienie realizacji dodatkowych zajęć pozalekcyjnych przez osoby posiadające kwalifikacje określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz), zgodnie z założeniami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz), w okresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. Nr 46 poz. 432 z późn. zm.). 2) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Dyrektorowi Szkoły oraz Koordynatorowi Projektu: a) programu dydaktycznego zajęć dodatkowych, który będzie zawierał propozycję działań w powiązaniu ze zdiagnozowanymi problemami i potrzebami, w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy; b) szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć dodatkowych, z uwzględnieniem założeń zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia(zał. nr 4 do siwz), uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły i przez niego zatwierdzonego, w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy planów zajęć na każdy semestr. Zmiany w zatwierdzonym planie zajęć mogą następować tylko i wyłącznie w porozumieniu po pisemnej akceptacji Dyrektora Szkoły i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w realizacji harmonogramu zajęć. Harmonogram zajęć nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach. 3) Systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem danego rodzaju zajęć (tj. dziennika zajęć oraz listy obecności uczniów). 4) Opracowanie i bieżące prowadzenie kart ewidencji czasu pracy wskazujących liczbę zrealizowanych godzin dydaktycznych. Kwartalne karty czasu pracy będą składane w ostatnim dniu kwartału którego dotyczą (przekazywane w formie papierowej informacji Dyrektorowi Szkoły). 5) Opracowanie, w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły, i bieżące prowadzenie kart obserwacji uczniów i innej dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów Projektu, zapisanych we wniosku o dofinansowanie Projektu. 6) Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 7) Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonych zajęć dodatkowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Na wniosek Wykonawcy Dyrektor Szkoły udostępni diagnozę dotyczącą problemów i potrzeb uczniów uczestniczących w zajęciach objętych niniejszym zamówieniem. 3. Zajęcia dydaktyczne prowadzone będą w pomieszczeniach Szkoły, udostępnionych Wykonawcy na potrzeby realizacji przedmiotu umowy. 4. Dyrektor Szkoły udostępni Wykonawcy pozostające na wyposażeniu Szkoły programy, materiały edukacyjne, sprzęt i pomoce dydaktyczne, z których osoba prowadząca zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Działanie 9.1. Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161280,00
Oferta z najniższą ceną: 161280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 211680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39168,00
Oferta z najniższą ceną: 39168,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55985,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk ,, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46848,00
Oferta z najniższą ceną: 46848,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65011,36
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42624,00
Oferta z najniższą ceną: 42624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60046,56
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31680,00
Oferta z najniższą ceną: 31680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44286,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Szkoła Podstawowa nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk
- Centrum Kształcenia Kadr Anita Graczyk, ul. Pionierska 1a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53760,00
Oferta z najniższą ceną: 53760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73136,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi na rok 2024
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.