eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › ROA.271.24.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce - zadanie nr 1 meble szkolne i biurowe - zadanie nr 2 pomoce dydaktyczne - zadanie nr 3 sprzęt sprzątający

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Dopiewo: ROA.271.24.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce - zadanie nr 1 : meble szkolne i biurowe - zadanie nr 2 : pomoce dydaktyczne - zadanie nr 3 : sprzęt sprzątający
Numer ogłoszenia: 323324 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168281 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROA.271.24.2012 Dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce - zadanie nr 1 : meble szkolne i biurowe - zadanie nr 2 : pomoce dydaktyczne - zadanie nr 3 : sprzęt sprzątający.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa , montaż i ustawienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Dąbrówce (ul. Malinowa 41 , 62-070 Dąbrówka). Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: - zadanie nr 1 : meble szkolne i biurowe - zadanie nr 2 : pomoce dydaktyczne - zadanie nr 3 : sprzęt sprzątający Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39160000-1 Meble szkolne 39130000-2 Meble biurowe 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 39.22.40.00-8 Sprzęt sprzątający Zakres rzeczowy przedmiotu niniejszego zamówienia , w szczególności poszczególne elementy wyposażenia, określone zostały w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1.1, 1.2. i 1.3 do niniejszej SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego , rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych) i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy, odebrać opakowania związane z dostawą i montażem, b) dostarczyć wyposażenie nowe oraz kompletne. 2. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz dopuszczenie do stosowania w szkołach podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty i atesty przy dostawie . Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wymiarów mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie +/- 3 cm, przy zachowaniu zasady, że w danym pomieszczeniu zachowana będzie jednolitość wymiarów. 4 Dostawa obejmuje transport , montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia do Szkoły Podstawowej Dąbrówce - ul. Malinowa 41 , 62-070 Dąbrówka. 5. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.22.40.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: - zadanie nr 2 : pomoce dydaktyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K., ul. Graniczna 46, Łódź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10666,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12180,90

  • Oferta z najniższą ceną: 12180,90 / Oferta z najwyższą ceną: 12180,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: - zadanie nr 3 : sprzęt sprzątający

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Handlowe BAS Sławomir Ciszewski, Ul. Królewiecka 195, Elbląg, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15258,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18444,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18444,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26838,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.