Lębork: obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork, w tym Urzędu Miejskiego w Lęborku i gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 323170 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Gminy Miasto Lębork, w tym Urzędu Miejskiego w Lęborku i gminnych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wybór banku wykonującego obsługę bankową budżetu Gminy Miasto Lębork, w tym Urzędu Miejskiego w Lęborku i gminnych jednostek organizacyjnych w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 885 ze zm.). 2.Wykaz jednostek organizacyjnych podległych gminie (wszystkie mają siedzibę w Lęborku): 1) Urząd Miejski 2) Przedszkole Nr 1 3) Przedszkole Nr 2 4) Przedszkole Nr 5 5) Przedszkole Nr 6 6) Przedszkole Nr 9 7) Przedszkole Nr 10 8) Szkoła Podstawowa Nr 3 9) Szkoła Podstawowa Nr 5 10) Szkoła Podstawowa Nr 8 11) Gimnazjum Nr 1 12) Gimnazjum Nr 2 13) Zespół Szkół Nr 3 14) Centrum Sportu i Rekreacji 15) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16) Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej Obsługa bankowa dotyczy również nowo tworzonych jednostek w trakcie trwania umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1) Obsługę rachunków bieżących i pomocniczych; 2) Automatyczne lokowanie środków codziennego salda; 3) Lokaty standardowe i krótkoterminowe; 4) Wykonywanie dyspozycji gotówkowych i bezgotówkowych; 5) Udzielanie kredytów w rachunku bieżącym; 6) Usługi bankowe według sytemu home-banking / systemu bankowości telefonicznej i internetowej; 7) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego w Lęborku. 4. Warunki obsługi bankowej: 1) Prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i pomocniczych dla miasta oraz podległych jednostek organizacyjnych; 2) Prowadzenie rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym; 3) Uruchomienie programów w ramach systemu home- banking / systemu bankowości telefonicznej i internetowej - umożliwiających elektroniczne przekazywanie dyspozycji i pozyskiwanie informacji oraz wyciągów, łącznie z oprogramowaniem i przeszkoleniem personelu; 4) Możliwość korzystania z systemu przez wielu użytkowników; 5) Elektroniczne przyjmowanie i realizacja zleceń; 6) Zapewnienie realizacji przelewów / w tym samym dniu co złożona dyspozycja/; 7) Dyspozycje z rachunku bankowego będą realizowane również z bieżących wpływów danego dnia; 8) Możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych (w tym również typu overnight); 9) Możliwość telefonicznego zamawiania odbioru gotówki od Zamawiającego; 10) Możliwość zlecania wypłat gotówkowych w kasie banku na terenie kraju; 11) Termin kapitalizacji odsetek na rachunku bankowym - 1 miesiąc; 12) Przekazanie naliczonej kapitalizacji odsetek jednostek podległych i Urzędu (ze wskazanych rachunków) automatycznie na rachunek podstawowy budżetu Gminy Miasto Lębork; 13) Oprocentowanie rachunku zostanie ustalone jako ułamek według zmiennej stopy procentowej WIBID 1M + marża; 14) Oprocentowanie kredytu zostanie ustalone jako ułamek według zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M + marża; 15) Odsetki od kredytu spłacane będą w okresach miesięcznych. 16) Wykonawca nie będzie pobierał opłat od Zamawiającego (miasta i jednostek organizacyjnych podległych gminie) ani od interesantów za: a) Wpłaty gotówkowe na rachunki zamawiającego dokonywane w punkcie kasowym; b) Realizację czeków / dyspozycję wypłaty z rachunku zamawiającego; c) Przelewy pomiędzy rachunkami zamawiającego; d) Przelewy na rachunek prowadzony przez inny bank; e) Przelewy z rachunków walutowych; f) Abonament za system home-banking / system bankowości telefonicznej i internetowej; g) Wydawanie blankietów czeków / dyspozycji wypłaty; h) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych; i) Wydanie zaświadczeń; j) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego. 17) Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank nie będzie pobierał opłaty i prowizji. 18) Możliwość zaciągania kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym do kwoty 6 000 000,00 PLN określonej w uchwale budżetowej; 19) Siedziba banku, oddziału banku albo filii lub ekspozytury banku w Lęborku; 20) Prowadzenie punktu obsługi kasowej Urzędu Miejskiego w Lęborku: a) Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.), zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej; b) Prowadzenie pełnej obsługi kasowej Urzędu Miejskiego, tj. przyjmowanie wpłat gotówkowych, realizowanie wypłat gotówkowych, czeków / dyspozycji wypłaty itp., w pomieszczeniach udostępnionych przez Urząd Miejski; c) Punkt obsługi kasowej musi być otwarty co najmniej w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, tj. - od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00; - w terminach płatności podatków i opłat lokalnych w godzinach od 8.00 do 15.30; d) Do prowadzenia czynności obsługi kasowej Zamawiający wyznacza pomieszczenie usytuowane na parterze (hol główny) w budynku stanowiącym siedzibę Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14; e) Za pomieszczenie na punkt kasowy Wykonawca będzie zobowiązany do płacenia ryczałtu za media (energia elektryczna, energia cieplna, woda i zrzuty kanalizacyjne) w kwocie 50,00 złotych netto plus VAT miesięcznie. f) Bank wybrany przez Zamawiającego do wykonywania bankowej obsługi budżetu wykona na własny koszt niezbędne prace związane z dostosowaniem w/w pomieszczenia do wymogów związanych z prowadzeniem punktu obsługi kasowej oraz wyposaży je w niezbędny sprzęt; g) Inne usługi świadczone przez punkt obsługi kasowej: - bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług; 21) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu możliwość wykonania wszystkich niezbędnych czynności / zleceń w punkcie kasowym; 22) Bank ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z jego winy na skutek nieterminowej lub nieprawidłowej realizacji zlecenia płatniczego posiadacza rachunku w wysokości odsetek ustawowych od kwoty niezrealizowanego w terminie zlecenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest Bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1376 ze zm.); Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz załączonego dokumentu: metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie Aneksu do umowy w następujących przypadkach: - włączenia nowo tworzonych jednostek budżetowych w trakcie trwania umowy; - utworzenia nowych subkont - rachunków pomocniczych w trakcie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14
84-300 Lębork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Lęborku ul. Armii Krajowej 14 84-300 Lębork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Dostawa zestawów komputerowych i laptopów wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - narzędzi endoskopowych
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna obsługa bankowa budżetu jednostki samorządu terytorialnego - Powiatu Żywieckiego, tj. Starostwa Powiatowego w Żywcu i jednostek organizacyjnych
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.