eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-30

Nadarzyn: KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka
Numer ogłoszenia: 323124 - 2014; data zamieszczenia: 30.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 288294 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIA PROBLEMÓW TERMOMODERNIZACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: Docieplenia ścian zewnętrznych, stropu nad ostatnią kondygnacją ścian klatki schodowej w poziomie poddasza, dokończenie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remont instalacji odgromowej wraz z robotami towarzyszącymi. Modernizacje instalacji c.o. , cwu i ccwu wraz z remontem kotłowni. Roboty budowlane: - remont elewacji, - termomodernizacje ścian klatki schodowej, - termorenowacje stropu nad parterem, - termomodernizacja stropu nad klatka schodową, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - remont instalacji odgromowej, Modernizacja instalacji c.o.: - roboty modernizacyjne, - demontaż rurociągu i grzejników, - wymiana rurociągów i grzejników, Modernizacja instalacji CWU i CCWU: - demontaże - roboty ogólnobudowlane, - modernizacja Remont kotłowni: - roboty rozbiórkowe, - roboty ogólnobudowlane i instalacje elektryczne/ostrzegawcze, - modernizacja kotłowni, - system magazynowania pelletu - kotłownia powinna spełniać następujące wymogi: - Kotłownia o modulowanej mocy w przedziale 40kW - 320kW. - Kotłownia ma zasilać ciśnieniową instalacje CO. - Kotłownia wykonana zgodnie z zaleceniami UDT. - Kotły umożliwiające zależnie od zastosowanego palnika, spalanie biopaliw stałych, ciekłych lub gazowych. - Kocioł powinien być wyposażony w palnik zasilany automatycznym systemem podawania i magazynowania biopaliw stałych o łącznej pojemności 31ton w przypadku granulatu drzewnego. - Kotłownia ma spalać biopaliwa stałe w postaci granulatu drzewnego, granulatu agro, pestek, łusek i tym podobnych. - Wysoka czystość spalin dzięki spalaniu zgazowanego paliwa. - Wymagany system zabezpieczeń przed zanikiem ciągu kominowego. - Wielostopniowe zabezpieczenie przed cofnięciem płomienia do podajnika granulatu. - Wymagany wbudowany system odpopielania - Wydłużone okresy pomiędzy konserwacjami ze względu na system spalania zgazowanego paliwa. - System kontroli CO w pomieszczeniu kotłowni. - Płaszczowy zasobnik CWU - Automatyka pogodowa 2 obiegów z podmieszaniem. - Automatyka ładowania zasobnika płaszczowego CWU wraz z obiegiem hydraulicznym ładowania. - Automatyka pompy cyrkulacji CCWU. - Zbiornik na granulat przystosowany do tankowania ciśnieniowego z typowych cyster ładowności 24ton - Automatyczny system transportu granulatu z silosów do zbiorników pośrednich kotłów. - System musi umożliwiać jednorazowe tankowanie granulatu w ilości 24ton (minimum logistyczne z zachowaniem 7 ton rezerwy na wypadek opóźnień dostaw granulatu) - Łączna pojemność systemu powinna wynosić 31ton w przypadku granulatu drzewnego. - Wymagany 24 godzinny dyżur serwisu reagującego na wezwanie gwarancyjne w maksimum 24 godziny. 2. Zmiana instalacji gazowej w zakresie zabezpieczenia gazu dla celów socjalnych po stronie Wykonawcy, w tym wszelkie uzgodnienia z gazownią na podstawie upoważnienia udzielonego przez Zamawiającego. 3. Wykonywanie robót po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem placówki w godzinach i dniach wolnych od pracy placówki. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. 5. Zapewnienie terenu pod zaplecze budowy. 6. Ubezpieczenie terenu budowy. 7. Zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy we własnym zakresie Wykonawcy. 8. Wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlanej, przedmiarach, normach branżowych, w tym wszelkie uzgodnienia i odbiory w tym UDT po stronie Wykonawcy. 9. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 8. Na wykonane roboty udzielą co najmniej: - 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady - oświadczenie w formularzu oferty. - 60 miesięcy gwarancji na kocioł - oświadczenie w formularzu oferty. 9. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 9 : 1) projekt budowlany termomodernizacji, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót - remont kotłowni 4) przedmiar robót - modernizacja instalacji cwu i ccwu 5) przedmiar robót - modernizacja instalacji co 6) przedmiar robót - roboty budowlane 7) wzór umowy. 10. Zamówienie dofinansowane w ramach działania: Projekt pn. Kompleksowe rozwiązania problemów termomodernizacyjnych Szkoły Podstawowej w Kostowcu. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kompleksowe rozwiązania problemów termomodernizacyjnych Szkoły Podstawowej w Kostowcu. Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM), Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.3 ochrona powietrza, energetyka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano- Instalacyjno - usługowo - Handlowe Marian Pancer, ul. Rzgowska 100/102, 93-153 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 825200,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 598434,04

  • Oferta z najniższą ceną: 598434,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1171747,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.