eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Adaptacja budynków zlewni mleka na świetlice wiejskie w msc. Leszkowy i Stanisławowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-18

Cedry Wielkie: Adaptacja budynków zlewni mleka na świetlice wiejskie w msc. Leszkowy i Stanisławowo
Numer ogłoszenia: 323036 - 2009; data zamieszczenia: 18.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie , ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 058 6836164, faks 058 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynków zlewni mleka na świetlice wiejskie w msc. Leszkowy i Stanisławowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja dwóch budynków zlewni mleka na świetlice wiejskie w Leszkowach i Stanisławowie; budynek w Leszkowach - planowana jest rozbudowa od strony północnej o salę świetlicy, przedsionek, hol i sanitariaty. Budynek po adaptacji i rozbudowie uzyska pow. zabudowy 158,97 m2 (pow. istniejąca 74,84 m2), budynek w Stanisławowie - planowana jest przebudowa przy zachowaniu dotychczasowej pow. tj; 95,65 m2. Zakres prac obejmuje również utwardzenie terenu kostką betonową przed dwoma budynkami i wykonaniem zieleni. Przedmiot zamówienia należy wykonać, wg załączonych do SIWZ projektów i przedmiarów robót dostępnych do wglądu w siedzibie urzędu oraz do pobrania ze strony internetowej www.cedry-wielkie.pl. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w ww projekcie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności; - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie ww warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i informacji przedłożonych przez Wykonawców na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1.- wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. - oświadczenie Wykonawcy Załącznik Nr 2, 3.- aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz określający osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. - polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. - kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, 6. - kserokopię zaświadczenia o wpisie kierownika budowy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 roku Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.), 7. - informacje o liczbie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym wykaz tych osób wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ, 8. - wykaz zamówień minimum 2 zamówienia - każde odpowiadające swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat ( a jeżeli okres jest krótszy to za ten okres ) poprzedzających termin otwarcia ofert - na formularzu zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), 9. - wykazanie w złożonej ofercie tych części zamówienia, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom - Załącznik Nr 5 do SIWZ, 10. - wzór umowy podpisany na wszystkich stronach przez upoważnionego (-nych ) przedstawiciela (-li ) Wykonawcy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 11. - kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną uwzględniający wszystkie elementy przedmiarów robót przedłożonego Wykonawcy wraz z SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. Krasickiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, pok. nr 17 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków unijnych w ramach programu Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.