To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Kawęczyn: Oferta-Dożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Kawęczyn
Numer ogłoszenia: 322592 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300752 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Kawęczyn 48, 62-704 Kawęczyn, woj. wielkopolskie, tel. 63 28 85 930, faks 63 28 85 940.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta-Dożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Kawęczyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa polega na codziennym od poniedziałku do piątku przygotowaniu i dostawie do szkół w dni nauki szkolnej na terenie Gminy Kawęczyn gorących posiłków. Obiady w formie jednodaniowej dla dzieci, młodzieży uczącej się, będących mieszkańcami gminy Kawęczyn. Usługa realizowana ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej. Dowóz do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Kawęczyn, w ilości około 150 posiłków dziennie dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania. Posiłek będzie przyznawany na podstawie zlecenia na zasadach określonych w umowie z wykonawcą. Należność za wydane posiłki będzie przekazywana na konto wykonawcy na zasadach określonych w umowie po przedłożeniu faktury VAT..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maciej Adamczyk PHU ZAJAZD"ZAPIECEK"
jakie przetargi wygrała firma
Maciej Adamczyk PHU ZAJAZD"ZAPIECEK"
- P.H.U. Zajazd Zapiecek Adamczyk Maciej, Marcjanów 1A, 62-704 Kawęczyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4,15
Oferta z najniższą ceną: 4,15 / Oferta z najwyższą ceną: 4,56
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.