eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Remont pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjno-socjalnym PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-17

Włocławek: Remont pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjno-socjalnym PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Numer ogłoszenia: 322430 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. , ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, faks 054 4121804.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saniko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjno-socjalnym PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń socjalnych znajdujących się w budynku administracyjno-socjalnym (stary biurowiec) przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. Zakres remontu obejmuje: zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń biurowych na jadalnię, remont pomieszczeń socjalnych na parterze budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach socjalnych i jadalni, wykonanie instalacji wod.-kan., co oraz wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach socjalnych i jadalni, malowanie na zewnątrz całego budynku, wraz z uzupełnieniem braków tynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.700,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wymagania szczegółowe: a) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w zakresie realizacji prac będących przedmiotem niniejszego postępowania tj. w zakresie prac remontowych w obiektach i udokumentuje wykonanie minimum 5 robót o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto za roboty będące przedmiotem oferty. c) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny brutto za roboty będące przedmiotem oferty - Informacja z banku. d) Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym minimum jedną osobę na stanowisku kierownika z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca1994 r. tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm). 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w trybie art. art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. oświadczenie w trybie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wypełniony kosztorys Wykonawcy. 4. Wypełniony formularz cenowy. 5. Zaakceptowany projekt umowy. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 10. Wykaz minimum 5 robót budowlanych o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2a SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto za roboty będące przedmiotem oferty, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2b SIWZ. 12. Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na łączną kwotę nie mniejszą niż wartość oferowanej ceny brutto za roboty będące przedmiotem oferty, zgodnie z warunkiem określonym w rozdz. IV. pkt. 2c SIWZ, [wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 13. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z innych ustaw lub dokumentów. 14. Kopia dowodu wpłacenia wadium w formie pieniężnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.saniko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.