eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boles³awiec › ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-11-27

Boles³awiec: ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu
Numer og³oszenia: 322344 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3 , ul. Ceramiczna 5, 59-700 Boles³awiec, woj. dolno¶l±skie, tel. 75 7348410, 6456552.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mp3boleslawiec.szkolnastrona.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Miejskie Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu. 2. Przedmiot zamówienia w szczególno¶ci obejmuje: 2.1 Przygotowanie i dostawê posi³ków: I ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad. 2.2 Przygotowywanie posi³ków i dostarczenie ich do siedziby zamawiaj±cego w ka¿dym dniu roboczym dla oko³o 120 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, korzystaj±cych z I i II ¶niadania oraz obiadu, a tak¿e dla oko³o 10 dzieci korzystaj±cych tylko z I i II ¶niadania. 2.3.Dzienna ilo¶æ posi³ków bêdzie siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od frekwencji dzieci. Zamawiaj±cy nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilo¶ci posi³ków. 2.4 Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ w okresie wykonywania zamówienia ilo¶æ posi³ków dziennych, które maj± byæ przygotowane, a nastêpnie dostarczone przez wykonawcê wyniesie 52.500 sztuk. 2.5 Zamawiaj±cy bêdzie codziennie przekazywa³ wykonawcy liczbê dzieci korzystaj±cych z posi³ków. W przypadku niezgodno¶ci, wi±¿±cym dokumentem jest zapis ewidencji dzieci w dzienniku zajêæ przedszkola. 2.6. Posi³ki musz± byæ dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ przedszkolnych. 2.7. Us³uga nie bêdzie ¶wiadczona w ogóle przez dwa miesi±ce wakacyjne: w lipcu 2016 r. i w sierpniu 2017 r. Natomiast w drugim miesi±cu wakacyjnym ilo¶æ posi³ków mo¿e ulec znacznemu zmniejszeniu. Zmniejszona liczba dzieci mo¿e wyst±piæ równie¿ w okresie ¶wi±t oraz ferii zimowych. 3. Wymagania jako¶ciowe przedmiotu zamówienia 3.1 Jako¶æ posi³ków powinna byæ zgodna z zasadami racjonalnego ¿ywienia dla poszczególnych grup wiekowych. Wykonawca us³ug musi przestrzegaæ przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (Dz. U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 ze zm.), Rozporz±dzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny ¶rodków spo¿ywczych, Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 (Dz. U. z 2015 poz. 1256) oraz innych przepisów szczegó³owych dotycz±cych wymagañ higienicznych i zdrowotnych ¿ywno¶ci. 3.2 Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i bezpieczeñstwem zgodnie z normami HACCAP. Posi³ki musz± spe³niaæ wymogi ¿ywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 do 6 lat. 3.3 Posi³ki musz± byæ wykonywane z naturalnych produktów metod± tradycyjn±, nie mo¿na u¿ywaæ produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mro¿one pierogi, klopsy, go³±bki itp., nie mo¿na u¿ywaæ produktów mas³opodobnych i seropodobnych. 3.4 Wykonawca jest zobowi±zany do pobierania i przechowywania próbek podanych posi³ków w specjalnie do tego przeznaczonych lodówkach przez okres 72 godzin od up³ywu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie zgodnie z wymaganiami Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek ¿ywno¶ci przez zak³ady ¿ywienia zbiorowego typu zamkniêtego (Dz. U. nr 80, poz. 545) 3.5 Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zachowania diet pokarmowych w zale¿no¶ci od indywidualnych potrzeb dzieci. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy pisemnie w momencie uzyskania informacji od rodzica, najpó¼niej na 1 dzieñ przed podaniem posi³ku. 3.6 Posi³ki musz± mieæ w³a¶ciw± warto¶æ energetyczn±, spe³niaæ normy ¿ywienia zbiorowego oraz sk³adaæ siê z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 (Dz. U. z 2015 poz. 1256). Warto¶æ energetyczna posi³ków dziennych powinna wynosiæ: I ¦niadanie - 350-425 kkal II ¦niadanie - 140-170 kkal Obiad - 420-510 kkal 3.7. Reklamacje jako¶ciowe serwowanych posi³ków zamawiaj±cy zg³aszaæ bêdzie wykonawcy w drodze bezpo¶redniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej. 3.8. Wykonawca odpowiada prawnie za ¿ywienie dzieci przed Powiatowym Pañstwowym Inspektorem Sanitarnym dla miasta Boles³awiec. 3.9 Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ cywiln±, administracyjn± i karn± za jako¶æ dostarczanych posi³ków oraz skutki wynikaj±ce z zaniedbañ przy ich przygotowywaniu i transporcie, mog±ce mieæ negatywny wp³yw na zdrowie ¿ywionych dzieci. 3.10 Rozliczenie za realizacjê zamówienia odbywaæ siê bêdzie raz w miesi±cu na koniec miesi±ca na podstawie faktycznej liczby dostarczonych posi³ków. 4. Uzgodnienia jad³ospisu 4.1 Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia Zamawiaj±cemu tygodniowego jad³ospisu z 5-dniowym wyprzedzeniem. Po uzgodnieniu i zatwierdzeniu nale¿y wywieszaæ jad³ospis w wyznaczonym miejscu. 4.2 Przy planowaniu posi³ków nale¿y uwzglêdniaæ zalecan± warto¶æ energetyczn± i normy produktów. 4.3 Dzienny posi³ek obejmuje: 4.3.1 I ¶niadanie powinno byæ wysokokaloryczne i pe³nowarto¶ciowe. Nale¿y podawaæ ró¿norodne zupy mleczne (np.: p³atki kukurydziane, ry¿owe, jêczmienne, owsiane, kasza manna, kukurydziana, zacierka), do tego kanapki z ró¿nego rodzaju pieczywa z np.: mas³em, twarogiem, serem ¿ó³tym, chud± wêdlin±, ryb± wêdzon±, d¿emem, serem topionym i warzywami np.: pomidorem, ogórkiem kiszonym, ogórkiem ¶wie¿ym , sa³at± , szczypiorkiem , rzodkiewk±; a tak¿e jajecznicê, chude kie³baski na gor±co , napoje ( np.: herbaty zio³owe, owocowe, herbatê z cytryn±, kakao , kawa zbo¿owa) 4.3.2 II ¶niadanie powinno byæ lekkie, ma siê sk³adaæ np. z: bu³ki s³odkiej (jagodzianka, bu³eczki ma¶lane, z serem, jab³kiem , marmolad±) lub kanapki z wêdlin±, jajkiem, serem bia³ym, ¿ó³tym, miodem, soków owocowo-warzywnych, warzyw i owoców, deserów np: budyñ, kisiel, galaretka, ciasta, ciep³ych napojów w okresie pó¼no-jesiennym i zimowym; 4.3.3 obiad jest najbardziej energetycznym posi³kiem w ci±gu dnia, powinien sk³adaæ siê z dwóch dañ, kompotu z owoców mro¿onych lub ¶wie¿ych, soku lub deseru. Uk³adaj±c jad³ospis nale¿y pamiêtaæ, ¿e je¿eli w sk³ad zupy wchodz± produkty zbo¿owe, to nie mog± one siê powtarzaæ w drugim daniu. Zupa powinna byæ przyrz±dzana na wywarze jarskim lub miêsnym. Drugie danie powinno zawieraæ pe³nowarto¶ciowe bia³ko, które znajdziemy w miêsie, rybach, jajach, serach, warto je po³±czyæ z ziemniakami, makaronem itp. Na talerzu z drugim daniem obowi±zkowo musi byæ porcja warzyw, gotowanych lub surowych. 4.4 Jad³ospis powinien byæ dostosowany do pory roku. 4.5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza, ¿eby w ci±gu tygodnia wyst±pi³a powtarzalno¶æ tego samego rodzaju posi³ków. 5. Dowóz posi³ków: 5.1 Wykonawca bêdzie dowozi³ posi³ki we w³asnych termosach i pojemnikach oraz w³asnym transportem dopuszczonym przez w³a¶ciwy organ Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, przystosowanym do przewo¿enia ciep³ej ¿ywno¶ci co najmniej na 30 minut przed wydawaniem posi³ków. Posi³ki musz± posiadaæ formê gotowych potraw. 5.2 Godziny wydawania posi³ków zgodnie z ramowym rozk³adem dnia, tj.: 5.2.1 MPP Nr 3, ul. Ceramiczna 5, Boles³awiec - 800, 1100, 1330. 5.2.2 Filia MPP Nr 3, ul. Dolne M³yny 42a, Boles³awiec - 800, 1100, 1330. 5.3. Na wykonawcy ci±¿y obowi±zek takiej organizacji dostawy, aby wydawanie posi³ków odby³o siê o ustalonych porach. 5.4. Posi³ki nie mog± byæ dostarczane jednorazowo do przedszkola. 5.5. Pó³produkty lub ca³e dania dostarczane przez Wykonawcê winny byæ transportowane w odpowiednich, przeznaczonych do tego celu pojemnikach, zapewniaj±cych temperaturê ¿ywno¶ci zgodn± z wymogami, tzn. minimalna temperatura zup winna wynosiæ 75 o C, drugiego dania 65 o C, p³ynów 80 o C, a maksymalna temperatura produktów zimnych ( sa³atki, pasty, sery itp.) 15 o C. 6. Obowi±zki wykonawcy. 6.1. Do obowi±zków wykonawcy nale¿y: 6.1.1. Przygotowanie i terminowe dostarczenie posi³ków do przedszkola. 6.1.2. Mycie i wyparzanie termosów oraz pojemników, w których bêd± dostarczane posi³ki. 6.1.3. Codzienny odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych i odpadków we w³asnym zakresie i na w³asny koszt zgodnie z przepisami o ochronie ¶rodowiska. 6.1.4. Comiesiêczne rozliczanie wsadu do kot³a. 6.2 Wykonawca powinien przygotowywaæ posi³ki sam i specjalizowaæ siê w ¿ywieniu ma³ych dzieci oraz posiadaæ odpowiednie zaplecze produkcyjne..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.23.10.00 - 55.23.10.00 55.52.40.00 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³ .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ od wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê posiadania aktualnej decyzji w sprawie spe³nienia wymagañ sanitarnych i zdrowotnych do prowadzenia w obiekcie dzia³alno¶ci gospodarczej, wydanego przez organ Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w³a¶ciwy dla miejsca przygotowywania posi³ków.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê: - wykonania us³ugi, tj. zakontraktowania, odebrania (potwierdzonego jej nale¿yte wykonanie) i rozliczonej w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy, polegaj±cej na przygotowywaniu i dostarczaniu posi³ków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, co najmniej 1 us³ugi o warto¶ci co najmniej 100 tys. z³ brutto oraz trwaj±cej co najmniej 10 miesiêcy, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. lub: - wykonywania us³ugi, tj. zakontraktowania w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy, polegaj±cej na przygotowywaniu i dostarczaniu posi³ków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, co najmniej 1 us³ugi o warto¶ci co najmniej 100 tys. z³ brutto oraz trwaj±cej co najmniej 10 miesiêcy, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. Wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu odnosz± siê do zamówieñ tzw. G£ÓWNEJ US£UGI.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê posiadania aktualnej decyzji Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu ¶rodka/ów transportu do przewozu posi³ków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy, i¿ osoby, którymi dysponuje wykonawca przy przygotowaniu, pakowaniu, przewo¿eniu posi³ków posiadaj± aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazañ do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje mo¿liwo¶æ przeniesienia zaka¿enia na inne osoby oraz o¶wiadczenia, i¿ osoby s± przeszkolone z zakresu przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • - potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - za³±cznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Odno¶nie wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - nale¿y zgodnie z SIWZ przed³o¿yæ wykaz ¶rodków transportu dostêpnych wykonawcy, które bêd± u¿ywane do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi decyzjami Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu ¶rodka.ów transportu do przewozu posi³ków - za³±cznik nr 3. 2. Odno¶nie o¶wiadczenia, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ - nale¿y zgodnie z SIWZ przed³o¿yæ o¶wiadczenie wykonawcy, i¿ osoby, którymi dysponuje wykonawca przy przygotowaniu, pakowaniu, przewo¿eniu i wydawaniu posi³ków posiadaj± aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazañ do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje mo¿liwo¶æ przeniesienia zaka¿enia na inne osoby oraz o¶wiadczenia, i¿ osoby s± przeszkolone z zakresu przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) - za³±cznik nr 4. 3. Formularz ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin p³atno¶ci faktury - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli zajdzie którykolwiek z ni¿ej wymienionych warunków. 1.1 zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy; 1.2 przy zawieraniu umowy nie mo¿na by³o przewidzieæ rozmiaru lub kosztów prac; 1.3 ustawowej zmianie stawki podatku VAT; 1.4 zajdzie konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia; 1.5 zmiany wynagrodzenia wykonawcy; 1.6 wyst±pienia us³ug dodatkowych, 1.7 przed³u¿aj±cego siê oczekiwania na uzgodnienia, zgody, decyzje administracyjne, itp., 1.8 dzia³ania si³y wy¿szej, 1.9 zmiana zasad finansowania zamówienia; 1.10 zmiany osób reprezentuj±cych zamawiaj±cego/wykonawcê w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynik³ych z przyczyn losowych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, polegaj±cych na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy (odpowiednie zmniejszenie albo zwiêkszenie), w przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia: 2.1 stawki podatku od towarów i us³ug (wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy bêdzie podlega³o zmianie odpowiednio o kwotê podatku VAT, wynikaj±c± ze stawki tego podatku, obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury, (powstania obowi±zku podatkowego), 2.2 wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 2.3 zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 3. Wynagrodzenie w 2016 i 2017 roku, bêdzie podlega³o waloryzacji w stopniu odpowiadaj±cym ¶redniorocznemu wska¼nikowi wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, podanych przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w Dzienniku Urzêdowym Rzeczpospolitej Polskiej Monitor Polski za rok poprzedni, nie czê¶ciej ni¿ raz w roku, wy³±cznie w sytuacji, je¿eli wska¼nik ten przekroczy 3%. 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców) oraz zmiany danych teleadresowych i zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami. 3. W przypadku ¿±dania wprowadzenia zmian do umowy zostanie przeprowadzona nastêpuj±ca procedura: 2.1 Wykonawca prze¶le Zamawiaj±cemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed dat± up³ywu terminu zakoñczenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, 2.2 Zamawiaj±cy udzieli pisemnej odpowiedzi lub ode¶le podpisany aneks do umowy przed up³ywem terminu wykonania umowy. 4. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=87472
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3, ul. Ceramiczna 5, 59-700 Boles³awiec (kancelaria)..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Miejskim Przedszkolu Publicznym nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.