eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-19

Krzywda: Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 322181 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247791 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda, ul. Żelechowska 24B, Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, faks 025 7551061.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Do wykonania termomodernizacji przewidziano: -Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekko-mokrą wg świadectwa ITB nr 530.94 -Metoda lekka ocieplenia ścian zewnętrznych budynków. -Wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV -Ocieplenie stropu pod dachem wełną mineralną granulowaną -Wymiana grzejników na stalowe i zaworów na termostatyczne. Metoda lekka-mokra polega na naklejeniu na ściany zewnętrzne budynku styropianu samogasnącego o dużej spoistości, następnie naklejeniu siatki z włókna szklanego oraz nałożeniu masy tynkarskiej. Przed przystąpieniem do ocieplenia należy: -zdemontować rynny, rynny spustowe, podokienniki i inne obróbki blacharskie; - usunąć łuszczące się powłoki malarskie; - sprawdzić przez opukanie przyczepność tynków do podłoża i w miejscach gdzie nie jest on dobrze związany z podłożem należy go usunąć i wykonać nowy z zaprawy cementowej; - całą powierzchnię ścian, ościeży okiennych i drzwiowych oczyścić z kurzu i zmyć wodą. Po wykonaniu robót przygotowawczych można przystąpić do wykonywania robót budowlano montażowych: - wymiana 62,64 m2 stolarki okiennej drewnianej na PCV o współczynniku dla całego okna U=1,6w m2 K wraz z obróbkami i malowaniem ościeży wewnątrz pomieszczeń - wykonanie 459,22 m2 (wartość bez powierzchni okien i drzwi) ocieplenia ścian parteru i piętra budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,5 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - wykonanie 106,95 m2 (wartość bez powierzchni okien i drzwi) ocieplenia ścian piwnic budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk żywiczny mozaikowy dekoracyjny o uziarnieniu 2,0 mm ATLAS DEKO M lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - wykonanie 312,32 m ocieplenia ościeży okiennych i drzwiowych piwnic, parteru i piętra budynku, styropianem grubości 2 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,5 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - Wykonanie 181,91 m obróbek blacharskich (podokienniki i gzymsy) z blachy powlekanej w kolorze brąz. - Wymiana i ewentualne uzupełnienie zniszczonych rynien i rur spustowych w kolorze brąz - wg potrzeb. - Wykonanie przecierek kominów wraz pomalowaniem farbą emulsyjną w kolorze piaskowym i obróbka blacharska celem uszczelnienia przy pokryciu dachowym. - ociepleniu stropu pod dachem wełną mineralną granulowaną na powierzchni 250 m2 średniej grubości 0,2 m, - wymiana 7 szt. grzejników żeliwnych na stalowe, dwupłytowe typu PURMO lub równoważne i montaż 19 szt. zaworów termostatycznych wraz z głowicami: Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Urządzenia winny być wykonane w standardzie zapewniającym nowoczesność i wysoką jakość wykonania zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z urządzeniami i materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego urządzenia) potwierdzających tę równoważność. kod CPV: CPV: 45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne CPV: 45.32.10.00-3 - izolacja cieplna, CPV: 45.32.40.00-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV: 45.42.10.00 -4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, CPV: 45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania,..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 107756.17 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Jerzy Gajownik, ul. Prosta 3, 21-470 Krzywda, ul. Prosta 3, 21-470 Krzywda, 21-470 Krzywda, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 107756.56
  • Oferta z najniższą ceną: 107756.56 oferta z najwyższą ceną: 148377.70
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.