eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-02

Krzywda: Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie
Numer ogłoszenia: 247791 - 2008; data zamieszczenia: 02.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzywda , ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 025 7551006, fax. 025 7551061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku SSPZOZ w Krzywdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Do wykonania termomodernizacji przewidziano: -Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku metodą lekko-mokrą wg świadectwa ITB nr 530.94 -Metoda lekka ocieplenia ścian zewnętrznych budynków. -Wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną PCV -Ocieplenie stropu pod dachem wełną mineralną granulowaną -Wymiana grzejników na stalowe i zaworów na termostatyczne. Metoda lekka-mokra polega na naklejeniu na ściany zewnętrzne budynku styropianu samogasnącego o dużej spoistości, następnie naklejeniu siatki z włókna szklanego oraz nałożeniu masy tynkarskiej. Przed przystąpieniem do ocieplenia należy: -zdemontować rynny, rynny spustowe, podokienniki i inne obróbki blacharskie; - usunąć łuszczące się powłoki malarskie; - sprawdzić przez opukanie przyczepność tynków do podłoża i w miejscach gdzie nie jest on dobrze związany z podłożem należy go usunąć i wykonać nowy z zaprawy cementowej; - całą powierzchnię ścian, ościeży okiennych i drzwiowych oczyścić z kurzu i zmyć wodą. Po wykonaniu robót przygotowawczych można przystąpić do wykonywania robót budowlano montażowych: - wymiana 62,64 m2 stolarki okiennej drewnianej na PCV o współczynniku dla całego okna U=1,6w m2 K wraz z obróbkami i malowaniem ościeży wewnątrz pomieszczeń - wykonanie 459,22 m2 (wartość bez powierzchni okien i drzwi) ocieplenia ścian parteru i piętra budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,5 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - wykonanie 106,95 m2 (wartość bez powierzchni okien i drzwi) ocieplenia ścian piwnic budynku styropianem grubości 10 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk żywiczny mozaikowy dekoracyjny o uziarnieniu 2,0 mm ATLAS DEKO M lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - wykonanie 312,32 m ocieplenia ościeży okiennych i drzwiowych piwnic, parteru i piętra budynku, styropianem grubości 2 cm wraz wyprawą tynkarską- tynk akrylowy o uziarnieniu 2,5 mm typu baranek MATRES REVCO lub równoważny w kolorystyce określonej w projekcie budowlanym. - Wykonanie 181,91 m obróbek blacharskich (podokienniki i gzymsy) z blachy powlekanej w kolorze brąz. - Wymiana i ewentualne uzupełnienie zniszczonych rynien i rur spustowych w kolorze brąz - wg potrzeb. - Wykonanie przecierek kominów wraz pomalowaniem farbą emulsyjną w kolorze piaskowym i obróbka blacharska celem uszczelnienia przy pokryciu dachowym. - ociepleniu stropu pod dachem wełną mineralną granulowaną na powierzchni 250 m2 średniej grubości 0,2 m, - wymiana 7 szt. grzejników żeliwnych na stalowe, dwupłytowe typu PURMO lub równoważne i montaż 19 szt. zaworów termostatycznych wraz z głowicami: Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Urządzenia winny być wykonane w standardzie zapewniającym nowoczesność i wysoką jakość wykonania zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów stosowne dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Wykonawca składając ofertę z urządzeniami i materiałami równoważnymi do wymienionych w dokumentacji projektowej zobowiązany jest do udokumentowania tej równoważności poprzez dołączenie odpowiednich dokumentów (wystawionych przez producenta zaproponowanego urządzenia) potwierdzających tę równoważność. kod CPV: CPV: 45.44.30.00-4 - Roboty elewacyjne CPV: 45.32.10.00-3 - izolacja cieplna, CPV: 45.32.40.00-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej CPV: 45.42.10.00 -4 roboty w zakresie stolarki budowlanej, CPV: 45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.42.10.00-4, 45.33.11.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 24-10-2008 r. do godz. 1100 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium; W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 81-9203-0002-0000-1238-2000-0010 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy pok. Nr 6. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1)Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3)Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na ociepleniu i/lub montażu stolarki okiennej, co najmniej jednego przedsięwzięcia o wartości min. 50.000,00 zł.; -Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 5)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6)Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7)Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 4 do oferty potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej,) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 4 do oferty). 5)Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie min. 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł w zakresie ocieplania i/lub montażu stolarki okiennej. (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ- załącznik Nr 5 do oferty). 6)Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, rodzaju i wartości powierzonej im części zamówienia (wykaz-druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 6 do oferty + kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, potwierdzające, że posiadają one kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia) 7)polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 100 000 zł; 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9)Dowód wniesienia wadium, 10)Harmonogram rzeczowo- finansowy, 11)kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiarów robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, opis pozycji, lość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, oraz podać globalną wartość Brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej pod wskazanym adresem strony internetowej - bezpłatnie, W formie papierowej - wydruk - za pobraniem 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Krzywda, ul. Żelechowska 24 B, 21-470 Krzywda, - pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.