eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Wieluń: Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 321598 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 278052 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dane techniczne urządzenia: Urządzenie filtrujące i utrzymujące czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku, zbudowane i użytkowane w sposób ograniczający wprowadzanie, powstanie i gromadzenie się zanieczyszczeń. W skład urządzenia ma wchodzić: a) przestrzeń oddzielona przy pomocy elementów budowlanych tak, że jest odizolowana od zewnętrznego środowiska, b) jednostka wyposażona w skuteczną filtrację powietrza (filtry HEPA stałych cząsteczek). Urządzenie wewnątrz pomieszczenia czystego musi być zaprojektowane w taki sposób aby nie generowało dodatkowych zanieczyszczeń, a pomieszczenie wykonać należy z materiałów gładkich i łatwo zmywalnych, odpornych na substancję używane w procesie użytkowania oraz na środki czyszczące. Urządzenie ma gwarantować klasę powietrza B. Dodatkowo urządzenie musi być wyposażone w system całodobowego monitoringu cząsteczek w powietrzu, ciśnienia, temperatury oraz wilgotności. Wymagane parametry urządzenia : Nadciśnienie w trybie pracy - 16 Pa, Nadciśnienie w trybie spoczynku - 12 Pa, Wymiana powietrza w trybie pracy - co najmniej 60 razy/h, Wymiana powietrza w trybie spoczynku - co najmniej 50 razy/h, Oświetlenie = 1000 lux, Filtracja Cząsteczek wg EN1822, Klasa filtra wg EN1822, Wymagane wymiary urządzenia: Szerokość całkowita - co najmniej 3000 mm, Długość całkowita - co najmniej 2200 mm, Wysokość całkowita - 2700 - 3000 mm, Szerokość drzwi - co najmniej 900 mm, Obszar roboczy - co najmniej 6 m2. Materiały, z których wykonane ma być urządzenie to szkło, aluminium stali i laminowane płyty MDF o klasie odporności ogniowej B1. Urządzenie ma być zlokalizowane w Pracowni Cytostatyków oraz służyć do prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi wymogami przygotowywania leków cytostycznych oraz współpracować z będącą na wyposażeniu pracowni lożą laminarną typu ALPINA BIO 120 wykonanej zgodnie z PN-EN 12469, o następujących parametrach: Szerokość całkowita - 1300 mm, Głębokość całkowita -720 mm, Wysokość całkowita -2000 mm, Przepływ powietrza 0,3 - 0,5 m / s. W miesięcznej cenie najmu należy uwzględnić niezbędny serwis i konserwację urządzenia zgodną z instrukcją obsługi i zaleceniami producenta ( uwzględniającą m. in. wymianę filtrów). Czas pracy urządzenia przewiduje się na maksymalnie 7 godzin dziennie. 2. Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej, projektowej itp. oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i zezwoleń wymaganych obowiązującymi normami i przepisami prawa, jak również uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zezwoleń niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzenia m. in. w: a) Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym, b) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Zakres pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Pracowni Cytostatyków ma być zgodny z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami prawa(Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). 3. Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Cytostatyków - zgodnie z opracowaną wcześniej dokumentacją projektowo - techniczną - do instalacji ww. urządzenia. Zakres niezbędnych do wykonania w Pracowni Cytostatyków prac adaptacyjnych: prace rozbiórkowe, nowe ściany i przeróbki murarskie, instalacja wodnokanalizacyjna, centralnego ogrzewania w pracowni, nowe drzwi aluminiowe, instalacja elektryczna w pracowni, ułożenie wykładzin homogenicznych w adaptowanych pomieszczeniach, malowanie pomieszczeń farbą zgodną z zaleceniami technologicznymi,instalacja wentylacyjna z odzyskiem ciepła oraz chłodnicą( Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (adaptacji pomieszczenia, dostawy,zamontowania i uruchomienia urządzenia) - 90 dni od daty podpisania umowy. Termin najmu urządzenia - 60 miesięcy. Termin gwarancji urządzenia - 60 miesięcy. 4. Końcowy wykup urządzenia filtracyjnego po zakończeniu okresu najmu, płatny w czterech miesięcznych ratach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QleanAir Scandinavia AB, ul. Högbergsgatan nr 26 B, Sztokholm, kraj/woj. Szwecja.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493795,80

  • Oferta z najniższą ceną: 493795,80 / Oferta z najwyższą ceną: 493795,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.