eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Wieluń: Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu
Numer ogłoszenia: 278052 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dane techniczne urządzenia: Urządzenie filtrujące i utrzymujące czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku, zbudowane i użytkowane w sposób ograniczający wprowadzanie, powstanie i gromadzenie się zanieczyszczeń. W skład urządzenia ma wchodzić: a) przestrzeń oddzielona przy pomocy elementów budowlanych tak, że jest odizolowana od zewnętrznego środowiska, b) jednostka wyposażona w skuteczną filtrację powietrza (filtry HEPA stałych cząsteczek). Urządzenie wewnątrz pomieszczenia czystego musi być zaprojektowane w taki sposób aby nie generowało dodatkowych zanieczyszczeń, a pomieszczenie wykonać należy z materiałów gładkich i łatwo zmywalnych, odpornych na substancję używane w procesie użytkowania oraz na środki czyszczące. Urządzenie ma gwarantować klasę powietrza B. Dodatkowo urządzenie musi być wyposażone w system całodobowego monitoringu cząsteczek w powietrzu, ciśnienia, temperatury oraz wilgotności. Wymagane parametry urządzenia : Nadciśnienie w trybie pracy - 16 Pa, Nadciśnienie w trybie spoczynku - 12 Pa, Wymiana powietrza w trybie pracy - co najmniej 60 razy/h, Wymiana powietrza w trybie spoczynku - co najmniej 50 razy/h, Oświetlenie = 1000 lux, Filtracja Cząsteczek wg EN1822, Klasa filtra wg EN1822, Wymagane wymiary urządzenia: Szerokość całkowita - co najmniej 3000 mm, Długość całkowita - co najmniej 2200 mm, Wysokość całkowita - 2700 - 3000 mm, Szerokość drzwi - co najmniej 900 mm, Obszar roboczy - co najmniej 6 m2. Materiały, z których wykonane ma być urządzenie to szkło, aluminium stali i laminowane płyty MDF o klasie odporności ogniowej B1. Urządzenie ma być zlokalizowane w Pracowni Cytostatyków oraz służyć do prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi wymogami przygotowywania leków cytostycznych oraz współpracować z będącą na wyposażeniu pracowni lożą laminarną typu ALPINA BIO 120 wykonanej zgodnie z PN-EN 12469, o następujących parametrach: Szerokość całkowita - 1300 mm, Głębokość całkowita -720 mm, Wysokość całkowita -2000 mm, Przepływ powietrza 0,3 - 0,5 m / s. W miesięcznej cenie najmu należy uwzględnić niezbędny serwis i konserwację urządzenia zgodną z instrukcją obsługi i zaleceniami producenta ( uwzględniającą m. in. wymianę filtrów). Czas pracy urządzenia przewiduje się na maksymalnie 7 godzin dziennie. 2. Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej, projektowej itp. oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i zezwoleń wymaganych obowiązującymi normami i przepisami prawa, jak również uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zezwoleń niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzenia m. in. w: a) Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym, b) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Zakres pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Pracowni Cytostatyków ma być zgodny z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami prawa(Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). 3. Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Cytostatyków - zgodnie z opracowaną wcześniej dokumentacją projektowo - techniczną - do instalacji ww. urządzenia. Zakres niezbędnych do wykonania w Pracowni Cytostatyków prac adaptacyjnych: prace rozbiórkowe, nowe ściany i przeróbki murarskie, instalacja wodnokanalizacyjna, centralnego ogrzewania w pracowni, nowe drzwi aluminiowe, instalacja elektryczna w pracowni, ułożenie wykładzin homogenicznych w adaptowanych pomieszczeniach, malowanie pomieszczeń farbą zgodną z zaleceniami technologicznymi,instalacja wentylacyjna z odzyskiem ciepła oraz chłodnicą( Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (adaptacji pomieszczenia, dostawy,zamontowania i uruchomienia urządzenia) - 90 dni od daty podpisania umowy. Termin najmu urządzenia - 60 miesięcy. Termin gwarancji urządzenia - 60 miesięcy. 4. Końcowy wykup urządzenia filtracyjnego po zakończeniu okresu najmu, płatny w czterech miesięcznych ratach.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenie dopuszczone jest do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające jego stosowanie w podmiotach leczniczych - wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16 Dział Obsługi i ZP, pokój nr 205.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16 Sekretariat, pokój nr 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.