eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Sporządzenie analizy finansowej dla gmin będących udziałowcami Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Starogard Gdański: Sporządzenie analizy finansowej dla gmin będących udziałowcami Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o.
Numer ogłoszenia: 320952 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219226 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 775 09 90, faks 58 775 03 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie analizy finansowej dla gmin będących udziałowcami Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Sp. z o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie analizy finansowej dla Gmin będących udziałowcami Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las, zw. dalej opracowaniem. Niniejsze opracowanie jest tworzone w celu podjęcia decyzji w zakresie nowych obowiązków gmin wprowadzonych znowelizowaną ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (zwaną dalej ustawą), przez 20 Gmin regionu gospodarki odpadami Południe województwa pomorskiego, tj. Gminy: Bobowo, miasto Czarna Woda, Kaliska, Karsin, Kościerzyna, miasto Kościerzyna, Liniewo, Lubichowo, Nowa Karczma, Osieczna, Osiek, Przywidz, Skarszewy, miasto Skórcz, Skórcz, Smętowo Graniczne, Stara Kiszewa, Starogard Gdański, miasto Starogard Gdański, Zblewo. Tymi decyzjami są: a) Decyzja w zakresie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, b) Decyzja w zakresie ustalenia stawek opłat, c) Decyzja w zakresie objęcia przez gminę dodatkowych obowiązków, d) Inne decyzje dotyczące systemu gospodarowania odpadami wynikające z ustawy. 2.2. Opracowanie powinno być wykonane w sposób umożliwiający podjęcie powyższych decyzji osobno dla każdej z gmin oraz łącznie dla Związku Gmin Wierzyca zrzeszającego wszystkie ww. Gminy. W tym celu Wykonawca wykona: A) Raport zawierający analizę finansową i instytucjonalną gospodarki odpadami na terenie Gmin, obejmującą w szczególności: 1) Analizę prawną gospodarki odpadami na terenie Gminy: a) Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, b) Obowiązki Gminy wynikające z ustawy, c) Sposób ustalania opłaty, 2) Analizę istniejącego stanu gospodarki odpadami na terenie każdej z Gmin: a) Oszacowanie ilości i strumienia odpadów, b) Oszacowanie liczby mieszkańców zamieszkujących nieruchomości, nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne oraz oszacowanie liczby nieruchomości ogółem, c) Określenie odpadów z uwzględnieniem rodzaju i sposobu transportu, d) Identyfikacja firm wywozowych działających na terenie Gminy oraz określenie kosztów wywozu, e) Ocena stanu bazy danych Gminy pod kątem kompletności oraz pod kątem różnych metod liczenia stawek za gospodarowanie odpadami, f) Rynek odpadów i jego uwarunkowania, g) Ustalenie dotychczasowych kosztów funkcjonowania systemu gospodarki odpadami na terenie Gminy oraz opłat za wywóz odpadów komunalnych, w tym kosztów segregacji, 3) Obliczenie stawek opłat odbiór odpadów na terenie każdej z Gmin oraz na terenie Związku Gmin Wierzyca, we wszystkich wariantach dopuszczanych w art. 6j ust 1 i 2 ustawy: a) Założenia do obliczeń, b) Obliczenia wysokości opłaty dla wszystkich wariantów dla nieruchomości zamieszkałych, w szczególności: Dodatkowe koszty wynikające z każdego z wariantów (np. koszty zakupu licencji dodatkowego oprogramowania wynikającego z wybranego wariantu, koszty stworzenia/zmodyfikowania bazy danych dla wybranego wariantu i podobne), Analizę ściągalności opłat i kosztów windykacji, Zróżnicowanie stawek w przypadku selektywnej zbiórki (art. 6k ust 3 ustawy), c) Analizę płynności systemu dla różnych wariantów częstotliwości uiszczania przez mieszkańców opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d) Zestawienie wyników obliczeń, e) Podsumowanie, 4) Analizę wrażliwości systemu, 5) Analizę spełniania przez gminę limitów, o których mowa w art. 3b i 3c ustawy wobec możliwości przejęcia przez gminę obowiązków zgodnie z art. 6c ust 2 ustawy oraz kalkulację kosztów wprowadzenia takiej zbiórki, 6) Wnioski: a) Propozycje zadań dla Gminy w ramach systemu, b) Wnioski dotyczące osiągnięcia ustawowych poziomów odzysku i recyklingu, c) Projektowany harmonogram działań, d) Przekazywanie obowiązków Gmin do Związku Gmin Wierzyca. B) Skrócony raport w języku niespecjalistycznym, zawierający streszczenie i podsumowanie wyników raportu, o którym mowa w pkt. A) wraz z wnioskami i sugestiami dotyczącymi obejmowania dodatkowych obowiązków. C) Arkusze kalkulacyjne zawierające obliczenia oraz raporty, o których mowa w pkt. A) i B) w wersji elektronicznej z możliwością edycji w powszechnie stosowanych formatach (*.xls, *.doc, *ods, *.odt). D) Opracowanie dotyczące Związku Gmin Wierzyca zawierające proponowaną strukturę związku wraz z kalkulacją kosztów funkcjonowania oraz projekty uchwał wynikających z analizy, o której mowa w pkt. A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o. o., Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75012,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.