eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Motycz › Organizacja szkoleń i kursów w ramach projektu Bądź samodzielny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Motycz: Organizacja szkoleń i kursów w ramach projektu Bądź samodzielny
Numer ogłoszenia: 320512 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267278 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica, Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń i kursów w ramach projektu Bądź samodzielny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1 Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch spotkań dla osób korzystających z pomocy społecznej w gminie Konopnica oraz ich otoczenia. SPOTKANIE PIERWSZE Pierwsze spotkanie odbędzie się w terminie do 14 dni od podpisania umowy; w sobotę w godzinach od 13.00 do 19.00; na terenie gminy Konopnica pod hasłem Nie bądź obojętny pomóż. Uczestniczyć w nim będą 24 osoby objęte projektem, wskazane przez Zamawiającego oraz ich otoczenie, maksymalnie 80 osób. Spotkanie odbędzie się w formie pikniku. Wykonawca dla uczestników projektu tj. 24 osób zorganizuje instruktaż pierwszej pomocy trwający 2 godziny zegarowe; podzielony na dwie części : podstawowe zabiegi resuscytacyjne - ćwiczenia praktyczne (ocena sytuacji i zabezpieczenie miejsca wypadku; ocena poszkodowanego i kontrola czynności życiowych; wezwanie pomocy; opanowanie krwotoków; podstawowe czynności podtrzymujące życie; ewakuacje ze strefy zagrożenia; ułożenie poszkodowanego w odpowiedniej pozycji; postepowanie przeciwwstrząsowe; zabezpieczenie miejsca wypadku) oraz udzielanie pomocy w różnych sytuacjach (resuscytacja krążeniowo- oddechowa; urazy - głowy, złamania kończyn ; krwotoki; ciała obce w ranie; omdlenia; epilepsja; zawał serca; zadławienia; porażenie prądem elektrycznym; zatrucia; oparzenia; cukrzyca; udar mózgu).Uczestnicy projektu tj. 24 osoby otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, opatrzone obowiązującymi logotypami zgodnymi z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl oraz zawierające informacje o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zapewni uczestnikom projektu materiały szkoleniowe (instrukcja pierwszej pomocy) z obowiązującymi logotypami zgodnymi z wytycznymi dostępnymi na stronie www.efs.gov.pl oraz zawierające informacje o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego Wykonawca dla najmłodszych zorganizuje gry i zabawy (urządzenia rekreacyjne, np. dmuchana zjeżdżalnia; malowanie na szkle; malowanie twarzy; wycinanki). Wykonawca zagwarantuje podkład muzyczny na czas trwania spotkania. Wykonawca zagwarantuje dla maksymalnie 80 osób ciepły posiłek składający się z drugiego dania oraz napoju. Posiłek będzie podany w naczyniach jednorazowych z jednorazowymi sztućcami. Posiłek zostanie podany w trakcie trwania spotkania. Na zakończenie spotkania Wykonawca zorganizuje wspólne ognisko dla 80 osób. Wykonawca zapewni kiełbaski, szaszłyki, chleb, napoje. Wykonawca zapewni transport dla około 50 osób z miejsca zbiórki (Zemborzyce Tereszyńskie- szkoła oraz Motycz - dom kultury) do miejsca spotkania oraz z miejsca spotkania do miejsca zbiórki. W trakcie spotkania Wykonawca będzie prowadził listy obecności uczestników projektu. Z przeprowadzonego spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zdjęciową na płycie CD oraz krótką prezentację w programie Power Point. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ingerencji w plan spotkania. W tym celu Wykonawca i Zamawiający, po podpisaniu umowy, wspólnie ustalą ostateczny plan spotkania. SPOTKANIE DRUGIE Drugie spotkanie odbędzie się po pierwszym spotkaniu, w terminie nie dłuższym niż do 29.09.2012r. na terenie miasta Lublina pod hasłem Nowe formy spędzania czasu wolnego. Spotkanie ma na celu wyjazd rodziców z dziećmi do kina oraz zwiedzania Starego Miasta. W wyjeździe będą uczestniczyć uczestnicy projektu, tj. 24 osoby wraz z ich otoczeniem, maksymalnie 50 osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport uczestników wyjazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (parking przed Urzędem Gminy Konopnica) do Lublina oraz z powrotem. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dla 50 osób na czas trwania wyjazdu. Wykonawca zapewni przewodnika na czas zwiedzania Starego Miasta oraz bilety wstępu do zwiedzanych obiektów (Zamek, Wieża Trynitarska). Uczestnicy wyjazdu zwiedzą także podziemie Starego Miasta. Wykonawca zapewni bilety do kina oraz przekąski (napój, popcorn) dla każdego uczestnika wyjazdu. W trakcie wyjazdu Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika posiłek np. w naleśnikarni. Przedstawiciel Wykonawcy będzie koordynował wszystkie działania oraz opiekował się grupą od momentu zbiórki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego do momentu odwiezienia uczestników wyjazdu w miejsce wskazane przez Zamawiającego po zakończeniu wyjazdu. W trakcie spotkania Wykonawca będzie prowadził listy obecności uczestników projektu. Z przeprowadzonego spotkania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację zdjęciową na płycie CD oraz krótką prezentację w programie Power Point. Wyjazd odbędzie się w sobotę. ZADANIE 2 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów szkoleniowych dla 10 osób korzystających z pomocy społecznej, osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo, które rozpoczną się w ciągu 14 dni od podpisania umowy a zakończą do 30.11. 2012r.: Obsługa kas fiskalnych dla 2 osób - w skład zajęć wchodzą zajęcia teoretyczne i praktyczne min. 50 godzin oraz egzamin końcowy. Zajęcia odbywać się będą na terenie gminy Konopnica. Fryzjer dla 2 osób - min. 50 godzin zajęć. Kucharz małej gastronomii dla 1 osoby- min. 50 godzin zajęć. Obsługa wózków widłowych dla 4 osób - w skład zajęć wchodzą wykłady min. 50 godzin, zajęcia praktyczne min. 17 godzin oraz egzamin UDT. Kurs prawa jazdy kat. C dla 1 osoby - w skład zajęć wchodzą wykłady nim. 20 godzin, zajęcia praktyczne nim. 30 godzin oraz egzamin końcowy. Wykonawca opłaca także pierwszy egzamin w WORD oraz potrzebne badania lekarskie. Kurs spawania metodą MIG/MAG dla 1 osoby - w skład zajęć wchodzą wykłady nim, 20 godzin, zajęcia praktyczne nim. 80 godzin oraz egzamin końcowy. Wykonawca zapewnia książeczkę spawacza, opłaca pierwszy egzamin oraz potrzebne badania lekarskie. Indywidualne spotkanie z psychologiem - 6 godzin indywidualnych zajęć dla 10 osób. Minimalny zakres tematyczny: motywacja do zmian w życiu, praca z aktualnymi problemami. Spotkanie z doradcą zawodowych - 16 godzin indywidualnych zajęć dla 10 osób. Minimalny zakres tematyczny : rozpoznanie istniejących trudności w znalezieniu pacy, określenie predyspozycji i preferencji zawodowych, tworzenie indywidualnego planu działania, przygotowania dokumentów aplikacyjnych. Trening motywacyjny z elementami autoprezentacji - 32 godziny dla 10 osób. Minimalny zakres tematyczny: motywowania do wejścia/powrotu na rynek pracy, poznawania mocnych i słabych stron, sposoby podniesienia samooceny, elementy autoprezentacji (w tym elementy wizażu), przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej Trening prowadzenia gospodarstwa domowego - 20 godzin zajęć dla 10 osób. Minimalny zakres tematyczny : umiejętność planowania dnia codziennego, utrzymanie czystości w domu, racjonalne gospodarowanie budżetem domowym. Wykonawca zapewni ubezpieczenie osobom biorącym udział w szkoleniach. Wykonawca zwróci uczestnikom projektu koszty dojazdu do max. 150 złotych. Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe (także w wersji elektronicznej) oraz materiały dydaktyczne (notatnik, długopis). Materiały te przechodzą na własność szkolonych. Wykonawca zapewni obiad dla każdego z uczestników szkoleń (zupa, II danie, napój) oraz dostęp do kawy, herbaty, ciastek, zimnych napoi podczas przerw. Wykonawca zapewni sale szkoleniowe, które spełniają wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca umożliwi eksponowanie logo realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. Wszelka dokumentacja zostanie oznaczona odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz będzie zawierała informację o współfinansowaniu szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu szkolenia (dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu wewnętrznego, rejestr wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, ankiety ewaluacyjne). Przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216). ZADANIE 3 Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów szkoleniowych dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zagrożonych marginalizacją społeczną - w celu poprawy ich funkcjonowania w środowisku lokalnym oraz powrotu na rynek pracy. Zakres tematyczny: Wsparcie psychologiczne w kontakcie indywidualnym dla 14 osób (indywidualnie, lub w ramach członków rodziny uczestnika - 1 godzina szkoleniowa na jedną osobę lub rodzinę - łącznie 14 godzin.) W terapii indywidualnej w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość przesunięć ilości godzin pomiędzy uczestnikami. Zakres wsparcia w zależności od indywidualnych potrzeb uczestników, w tym m.in.: wsparcie emocjonalne wobec osób z największymi trudnościami wychowawczymi, diagnoza rzeczywistych przyczyn występowania trudności życiowych, doskonalenie umiejętności społecznych i interpersonalnych, wzmocnienie postawy asertywnej. Instrument aktywizacji społecznej. Organizacja i finansowanie treningów kompetencji i umiejętności społecznych, w tym kosztów osoby prowadzącej grupę. Warsztaty umiejętności interpersonalnych- dla 14 osób (20 godzin lekcyjnych) Ramowy program warsztatów: Poznanie mechanizmów psychologicznych rządzących funkcjonowaniem jednostki i grupy, w tym rodziny. Konstruktywny dialog międzyludzki w grupie i rodzinie. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Asertywność. Autoprezentacja. Zyski i straty w konflikcie Debata z udziałem zaproszonych gości Warsztaty umiejętności społecznych i wychowawczych dla 14 osób (20 godzin lekcyjnych) Ramowy program warsztatów: Budowanie relacji dorosły-dziecko: Wyrażanie oczekiwań i ograniczeń tak, aby były przez dziecko respektowane. Rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć. Aktywne, wspierające słuchanie. Motywowanie dziecka do współdziałania. Modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka. Wzmocnienie w dzieciach własnej wartości i rozwijanie zainteresowań Wspieranie procesu usamodzielniania się dziecka. Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów. Warsztaty wspólnej relaksacji dla 14 osób + dzieci max 60 osób (15 godzin lekcyjnych). Warsztaty składają się z części teoretycznej oraz jednodniowego wyjazdu integracyjnego do Zamościa. Ramowy program warsztatów: Techniki relaksacyjne. Skuteczne sposoby radzenia sobie ze stresem w życiu codziennym i zawodowym. Techniki koncentracji uwagi. Efektywne wykorzystywanie czasu- jak zaplanować swój dzień, by mieć swój czas na pracę, odpoczynek, przyjemności. Jak lubię spędzać czas wolny z moją rodziną ? Wspólny wyjazd jednodniowy. Nowe sposoby odpoczynku i relaksacji. Wyjazd zostanie zorganizowany do dnia 01.09.2012r. Wykonawca przedstawi pełny program wycieczki. Zamawiający określa tylko program ramowy wyjazdu. Zamawiający ma możliwość interwencji w plan przedstawiony przez Wykonawcę. Zamawiający musi zaakceptować szczegółowy plan wyjazdu. W skład wyjazdu mają wchodzić: zwiedzania najbardziej znanych i popularnych zabytków i miejsc w Zamościu (np. Muzeum Zamojskie) wraz z przewodnikiem, zwiedzania ZOO, obiad w restauracji dla 60 osób. Wykonawca zapewni transport autokarem z klimatyzacją o podwyższonym standardzie z parkingu przed Urzędem Gminy Konopnica do miejsc docelowych oraz z powrotem na parking przed Urzędem Gminy Konopnica. Wykonawca zapewni obecność licencjonowanego pilota wycieczki - opiekuna wycieczki, który będzie reprezentował Wykonawcę podczas całego pobytu i będzie czuwał nad prawidłową realizacją programu wycieczki. Wykonawca sporządzi sprawozdanie z przebiegu wyjazdu. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW do kwoty 30.000 tysięcy złotych na każdą osobę uczestnicząca w wyjeździe. Warsztaty gospodarowania budżetem domowym dla 14 osób(15 godzin lekcyjnych) Ramowy program warsztatów: Efektywne planowanie finansów domowych Systematyczne oszczędzanie Jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi Jak racjonalnie pożyczać. Warsztaty z zakresu umiejętności poruszania się po rynku pracy dla 14 osób (24 godziny lekcyjne) Ramowy program warsztatów: Aktywne i efektywne metody poszukiwania pracy Sporządzanie podstawowych dokumentów aplikacyjnych Przygotowywanie się do rozmowy kwalifikacyjnej Analiza rynku pracy Formy zatrudnienia istniejące na rynku pracy. Warsztaty stylizacji własnego wizerunku dla 14 osób (15 godzin lekcyjnych) Warsztaty mają pomóc w kreowaniu własnego wizerunku i rozwijać w uczestnikach umiejętności społeczne i interpersonalne oraz niwelować wycofanie i bezradność w znalezieniu pracy. Ramowy program warsztatów: Określenie typu urody i sylwetki Dobór fryzury i ubioru Korelacja stylu figury, twarzy Dostosowanie kolorystyki i fasonu do sylwetki i urody. Zajęcia odbywać się będą 2 lub 3 razy w tygodniu w dni od poniedziałku do soboty w godzinach od 9.00 do 15.00 Wykonawca zapewnieni lokal na terenie gminy Konopnica z odpowiednimi pomieszczeniami spełniającymi standardy bhp oraz p. poż. - oświetlenie dzienne, zaplecze kuchenne, wc, ogrzewanie w sezonie grzewczym na potrzeby przeprowadzenia warsztatów i szkoleń (dla grupy 14 osób).Wykonawca zapewni utrzymanie w czystości pomieszczeń oraz zaopatrzenie w podstawowe artykuły jak mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy. Wykonawca zapewni odpowiednie (uzgodnione z zamawiającym) oznakowanie sal dydaktycznych, poprzez umieszczenie informacji o realizowaniu warsztatów, szkoleń w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, symboli Unii Europejskiej i EFS. Wszelkie dokumenty związane z realizacją projektu, jak również materiały przekazane uczestnikom muszą być odpowiednio oznakowane. Wykonawca zapewni zorganizowanie transportu dla uczestników projektu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem na terenie gminy Konopnica. Wykonawca zapewnieni uczestnikom projektu pomocy dydaktycznych takich jak np. skrypty, broszury, książki, art. piśmiennicze (długopis, notatnik), które przechodzą na ich własność. Wykonawca zapewnieni uczestnikom przerw miedzy zajęciami w trakcie, których dostępny będzie catering (kawa, herbata, napoje, drobne przekąski) w tym jedną dłuższą przerwę, w trakcie której otrzymają posiłek w postaci jednodaniowego obiadu. Gorący posiłek (tzw. drugie danie) musi być świeży, tj. codziennie gotowany, dostarczany w jednorazowych opakowaniach . Wykonawca ma obowiązek informowania pisemnie Zamawiającego o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez OPS, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania, nie później niż w ciągu 3 dni - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. Powiadomienie pisemne powinno być poprzedzone zgłoszeniem telefonicznym. W przypadku rezygnacji uczestnika Zamawiający skieruje inną osobę na to miejsce. Wykonawca zapewni ubezpieczenie grupowe uczestników projektu w trakcie zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca będzie prowadził w trakcie warsztatów i szkoleń listy obecności uczestników z każdego dnia szkolenia oraz dokumentację przebiegu szkolenia (dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, imię i nazwisko wykładowcy) oraz ankiety ewaluacyjnej Wykonawca wyda certyfikaty na zakończenie działań opatrzonych odpowiednimi logotypami oraz zawierających informacje o współfinansowaniu warsztatów szkoleń z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów szkoleniowych dla 10 osób korzystających z pomocy społecznej, osoby bezrobotnej, nieaktywnej zawodowo..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CREATOR Sp. z o.o., ul. Kołłątaja 5/3b, 20-006 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35570,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 40000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów szkoleniowych dla osób bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo i zagrożonych marginalizacją społeczną - w celu poprawy ich funkcjonowania w środowisku lokalnym oraz powrotu na rynek pracy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34384,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.