eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Elektroniczny system sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców na stadionie przy ul. Mickiewicza w Chojnicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Chojnice: Elektroniczny system sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców na stadionie przy ul. Mickiewicza w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 320320 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282172 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczny system sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców na stadionie przy ul. Mickiewicza w Chojnicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Modernizację strefy a) wejścia głównego na stadion - b) wejście dodatkowe na stadion (od skrzyżowania ul.Mickiewicza i Okrężnej) poprzez wyposażenie w czytniki kontroli dostępu i kamery - razem 3 kpl (2kpl pkt a i 1kpl pkt b) 2) Modernizacja strefy wejścia dla kibiców gości od ul.Okrężnej - wyposażenie w czytnik kontroli dostępu, skaner dowodów i kamerę - 1 kpl , komunikacja z serwerem metodą radiową na częstotliwości 5GHz z dostawą dwóch urządzeń 3) Dostawa i instalacja systemu identyfikacji kibiców i sprzedaży biletów spełniającego wymogi ustawowe 4) Dostawa dwóch stanowisk kasowych wyposażonych w system identyfikacji kibica z możliwością sprzedaży internetowej 5) Dostawa serwera i niezbędnego sprzętu aktywnego do realizacji w/w celów 6) System winien umożliwiać sprzedaż biletów bez systemu identyfikacji kibica (inne imprezy masowe np.koncert) 7) Elementy systemu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 8) Dostarczenie 1.000 (słownie: jednego tysiąca) kart zbliżeniowych MIFARE PLUS S1k, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy wykonanych wg uzgodnionego z Zamawiającym wzoru graficznego 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres jednego roku wprowadzał i nadzorował wszelkie konieczne zmiany elektronicznego systemu sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców związane z zaleceniami wynikającymi z aktualnych przepisów - wytycznych wydanych przez PZPN. Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 - ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń, wyposażenia i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyposażenia i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń, wyposażenia i wyrobów. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie i sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 10) Szkolenie obsługi oraz wsparcie powdrożeniowe Ze względu na duży wpływ obsługi na prawidłową pracę systemu przewidywane jest szkolenie min. 6 godzinne dla 5 wskazanych przez Inwestora pracowników obsługujących system. W szkoleniu tym należy przewidzieć m.in. procedury przenoszenia i instalacji elementów kas, obsługi sprzedażowej, tworzenia kopii zapasowych, administracji itp. Wykonawca zagwarantuje wsparcie techniczne na obiekcie w dniu meczu, w kolejnych 4 meczach po wdrożeniu systemu. 11) Doprowadzenie mediów ( energia elektryczna, sieć LAN) zapewnia Zamawiający Wymagania jakościowe dot. stosowanych rozwiązań sprzętowych. obejmować będzie m.in.: a) uruchomienie wszystkich instalacji i przeprowadzenie niezbędnych testów, służących do weryfikacji poprawności konfiguracji i działania z określonymi wymaganiami, szczególnie ujętych w warunkach licencyjnych PZPN odnoszących się do CBDK PZPN (dostępnych na stronie internetowej pod adresem www.pzpn.pl) b) przekazanie systemu do eksploatacji wraz z dokumentacją eksploatacyjno-techniczną zawierającą m.in. szczegółowy opis instalacji i konfiguracji w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku CD c) uruchomienie systemu, przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego do obsługi elektronicznego sytemu sprzedaży biletów i identyfikacji kibica. Szkolenie obsługi oraz wsparcie powdrożeniowe. Ze względu na duży wpływ obsługi na prawidłową pracę systemu przewidywane jest szkolenie min. 30 godzinne dla 5 wskazanych przez Zamawiającego pracowników obsługujących system. W szkoleniu tym należy przewidzieć m.in. procedury przenoszenia i instalacji elementów kas, obsługi sprzedaży, tworzenia kopii zapasowych, administracji itp. d) wdrożenie systemu poprzez nadzór nad zarządzaniem przez Użytkownika w ramach pierwszych czterech meczów ligowych przeprowadzonych wg kalendarza rozgrywek ustalonego przez PZPN e) wykonawca jest zobowiązany w okresie gwarancyjnym do wykonywania przeglądów konserwacyjnych systemu minimum raz na 6 miesięcy i usługa ta musi być uwzględniona i wliczona w ofertę Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WASKO S.A., Berbeckiego 5, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109332,24

  • Oferta z najniższą ceną: 109332,24 / Oferta z najwyższą ceną: 146370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.