eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Bukieciarz - florysta dla 4 osób w ramach realizacji projektu Zmienić siebie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Działdowo: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Bukieciarz - florysta dla 4 osób w ramach realizacji projektu Zmienić siebie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 319820 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie , ul. Władysława Jagiełły 30, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 6972178, faks 23 6870981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Bukieciarz - florysta dla 4 osób w ramach realizacji projektu Zmienić siebie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie Bukieciarz - florysta dla 4 osób w ramach realizacji projektu systemowego pt. Zmienić siebie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Program szkolenia powinien być opracowany z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Program szkolenia powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia: - podstawy roślinoznawstwa i materiałoznawstwa, - pielęgnacja kwiatów i innych roślin, - faza zbioru roślin i przygotowanie do suszenia - technika suszenia roślin, - przygotowanie roślin i desykantów, techniki utrwalania roślin, - dobór materiałów do dekoracji, w tym biżuteria floralna, - zasady doboru kwiatów do kompozycji, - wieniec obręczowy, rzymski, wiązanki i technika wykonania poduszki, dekoracje w kształcie serca i krzyża, - rodzaje wiązanek ślubnych, pogrzebowych i innych okolicznościowych, materiały pomocnicze, wiązanka biedermajerowska, - dekoracje kwiatów doniczkowych, - dekoracja stołów i wnętrz, - artystyczne pakowanie prezentów metodą floralną, - dekoracje przestrzenne wielkoformatowe. 3. Program szkolenia oferowany przez Wykonawcę powinien zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwa i zakres szkolenia b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia c) cele szkolenia d) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej e) niezbędne środki i materiały dydaktyczne 4. Program szkolenia powinien obejmować około 100 godzin zajęć zegarowych dla każdego uczestnika (przy zminimalizowanej liczbie godzin zajęć teoretycznych). Godzina szkolenia teoretycznego liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne licząc 45 minut oraz przerwę, licząc średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Godzina szkolenia praktycznego liczy 60 minut. 5. Szkolenie teoretyczne i praktyczne może odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku; dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych oraz teoretycznych w soboty i niedziele. 6. Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą omówienia zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Część praktyczna musi opierać się na samodzielnym wykonywaniu ćwiczeń przez uczestników szkolenia. 7. Wykonawca zobowiązany jest: a) wyposażyć i przekazać na własność każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis oraz podręcznik lub skrypt z zakresu tematu szkolenia oraz inne dodatkowe proponowane przez jednostkę szkolącą materiały. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. b) przekazać uczestnikom szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia szczegółowy harmonogram zajęć, zawierający godziny zajęć, miejsce zajęć, dane personalne wykładowcy, c) wystawić uczestnikom imienne certyfikaty (zaświadczenia) o ukończeniu szkolenia. Dokument ten winien zwierać informację o realizowaniu zajęć w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestnika na zajęciach oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa na szkoleniu w trakcie jego trwania, e) zapewnić: - salę dydaktyczną, w której będą odbywać się zajęcia teoretyczne wyposażoną w odpowiedni sprzęt i warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, - salę wyposażoną w zaplecze techniczne oraz materiały do zajęć praktycznych (kwiaty żywe, kwiaty sztuczne, wazony, sekatory, ozdobniki,itp), f) miejsce szkolenia: miasto Działdowo, g) oznakować miejsce szkolenia pisemną informacją o finansowaniu szkolenia ze środków EFS ; h) przechowywać wszelkie dokumenty związane z realizacją umowy przez okres co najmniej do 31.12.2020r. i udostępniania ich instytucjom krajowym i Unii Europejskiej upoważnionym do kontroli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. ( Oświadczenie dotyczące aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na dzień 31.01.2011r. prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy) - zał nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przeprowadził co najmniej 2 szkolenia obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia będącego przedmiotem zamówienia dla grupy co najmniej 5 osób każde. - zał nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - co najmniej 1 salą szkoleniową zlokalizowaną na terenie miasta Działdowo, - co najmniej 1 salą wyposażoną w zaplecze techniczne oraz materiały do zajęć praktycznych (kwiaty żywe, kwiaty sztuczne, wazony, sekatory, ozdobniki, itp.). Zał nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia - zał nr 7,8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania - zał nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ.). 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art.22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ) 3.Oświadczenie dotyczące wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych na dzień 31.01.2011r., prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy dla siedziby Wykonawcy (zał. nr 4 do SIWZ) 4.Opis warunków lokalowych (zał. nr 5 do SIWZ) 5.Wykaz wykonywanych usług w ramach kryterium Doświadczenie wykonawcy- (zał. nr 6a do SIWZ) 6.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (zał. nr 8 do SIWZ) 7.Opis programu szkolenia, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 9 do SIWZ 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określił zmiany w zakresie: 1) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z wymiany osób. Zmiana kadry wymaga zgody Zamawiającego. 2) zmiany harmonogramu zajęć - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego. 3) zmiana oznaczenia stron zawartej umowy (np. zmiana nazwy, siedziby, osób reprezentujących Wykonawcę) nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wł.Jagiełły 30 13-200 Działdowo pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wł.Jagiełły 30 13-200 Działdowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt.Zmienić siebie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.