eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › zamówienie uzupełniające na bieżące utrzymanie czystości, należytego stanu sanitarnego, estetyki nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2010-11-10

Szczecin: zamówienie uzupełniające na bieżące utrzymanie czystości, należytego stanu sanitarnego, estetyki nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2
Numer ogłoszenia: 319175 - 2010; data zamieszczenia: 10.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie uzupełniające na bieżące utrzymanie czystości, należytego stanu sanitarnego, estetyki nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Szczecin pozostających w zakresie działania ZBiLK w Rejonie nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)utrzymanie w należytym stanie sanitarno- porządkowym pomieszczeń i urządzeń wspólnego użytku w nieruchomościach komunalnych, terenów komunalnych przyległych do budynków stanowiących własność i współwłasność Gminy Miasto Szczecin (w tym miejsc składowania odpadów bytowych) oraz terenów nie posiadających administratora według wskazania zamawiającego, 2)zimowe utrzymanie terenów - oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota chodników, dojść do budynków i pojemników na odpady komunalne oraz drogi ich wytaczania a także wpustów deszczowych, usypywanie śniegu w pryzmy, strącanie sopli z gzymsów, rynien i rur spustowych, posypywanie po opadach śniegu i w okresie występowania gołoledzi w/w powierzchni piaskiem lub innym środkiem uszorstniającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIZARD Anna Fiedorowicz, ul. Sławomira 9/11, 71-606 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90220,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81880,99

  • Oferta z najniższą ceną: 81880,99 / Oferta z najwyższą ceną: 81880,99

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wolna ręka-zamowienie uzupełniające. Zachodzą łącznie wszystkie przesłanki ustawowe. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, w dniu 30.11.2009r. zatem zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamowień i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług wskazanemu we wniosku. Wartośc zamówień uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamowienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego zostało przewidziane przez zamawiajacego w ogłoszeniu zamówienia podstawowego z dnia 25.06.2009r. Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej nr 2009/s 119-173415. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.