eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-06

Kielce: Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500.
Numer ogłoszenia: 318993 - 2011; data zamieszczenia: 06.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275561 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500-Canon BC-20 - dopuszczalny symbol BX-20 w ilości 80 szt.. 2.Zamawiający dopuszcza materiał eksploatacyjny równoważny. 3.Tusz musi mieć parametry nie gorsze niż minimalna: a) pojemność - 44 ml, b) wydajność - 900 stron - przy pokryciu 5% 4. Produkt musi być fabrycznie nowy - nowo wytworzony w całości tzn. nowy tusz, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany i nierefabrykowany, posiadający znak firmowy producenta zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym produkcie, zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy. Za produkt fabrycznie nowy - nowo wytworzony w całości i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu wcześniej przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 5. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie zamiennik charakteryzujący się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny, a także posiadający nie gorsze niż produkt oryginalny - wskazany w opisie przedmiotu zamówienia pkt 1., parametry w zakresie jakości i wydajności -wskazane w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3. Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanego produktu wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkt równoważny załączył do oferty opis produktu równoważnego potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom Zamawiającego i jest równoważny w stosunku do produktu oryginalnego musi być wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanego produktu równoważnego; lub producenta oferowanego produktu równoważnego. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności oraz parametry tego produktu równoważnego. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie pojemności, wydajności określonej liczbą stron formatu A4 oraz wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego - wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3. Wykonawca składając ofertę na równoważny produkt bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do produktu określonego przez Zamawiającego. W trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktu równoważnego innego producenta, niż wskazany w ofercie. Dopuszczalne jest zastąpienie produktu równoważnego produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji produktu Zamawiający wymaga, aby dostarczane wkład drukujący nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ elektroniczny - chip - przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany produkt równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 6. Wykonawca poda w załączniku nr 1 do SIWZ, nazwę producenta oraz symbol i numer katalogowy oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarek oraz jego pojemność i wydajność. 7. Wymaga się, aby produkt współpracował z urządzeniem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 i odpowiadał co najmniej pojemności i wydajności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3 mierzonym zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24711, ponadto proces produkcji oferowanego produktu powinien być zgodny z normami ISO 9001 i ISO 14001, bez elementów składowych odzyskanych w wyniku refabrykacji lub regeneracji z wcześniej użytkowanego materiału eksploatacyjnego. 8. W przypadku uszkodzenia urządzenia na skutek wad materiału eksploatacyjnego, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub wymiany urządzenia na nowe, jeżeli nastąpiła utrata uprawnień gwarancyjnych użytkownika drukarek 9. Wymaga się, aby oferowany produkt posiadał okres przydatności - gwarancji- określony przez producenta i uwidoczniony na opakowaniu na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego o tym samym symbolu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 10. Dostarczony materiał eksploatacyjny do drukarki musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, a także logo na samym wkładzie drukującym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2804,40 / Oferta z najwyższą ceną: 11414,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.