eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-20

Kielce: Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500.
Numer ogłoszenia: 275561 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tuszu czarnego wraz z głowicą do drukarki Canon 5500-Canon BC-20 (dopuszczalny symbol BX-20) w ilości 80 szt.. 2. Zamawiający dopuszcza materiał eksploatacyjny równoważny. 3.Tusz musi mieć parametry nie gorsze niż minimalna: a) pojemność - 44 ml, b) wydajność - 900 stron ( przy pokryciu 5%) 4. Produkt musi być fabrycznie nowy ( nowo wytworzony w całości tzn. nowy tusz, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania ) , bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowy, nieregenerowany i nierefabrykowany, posiadający znak firmowy producenta zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym produkcie, zaopatrzony w etykiety zawierające numer katalogowy. Za produkt fabrycznie nowy ( nowo wytworzony w całości ) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu wcześniej przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 5. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie zamiennik charakteryzujący się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny, a także posiadający nie gorsze niż produkt oryginalny (wskazany w opisie przedmiotu zamówienia pkt 1.) parametry w zakresie jakości i wydajności (wskazane w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3). Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanego produktu wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkt równoważny załączył do oferty opis produktu równoważnego potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Dokument potwierdzający, że oferowany produkt równoważny odpowiada wymaganiom Zamawiającego i jest równoważny w stosunku do produktu oryginalnego musi być wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanego produktu równoważnego; lub producenta oferowanego produktu równoważnego. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności oraz parametry tego produktu równoważnego. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie pojemności, wydajności określonej liczbą stron formatu A4 oraz wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego (wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3). Wykonawca składając ofertę na równoważny produkt bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanego produktu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do produktu określonego przez Zamawiającego. W trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktu równoważnego innego producenta, niż wskazany w ofercie. Dopuszczalne jest zastąpienie produktu równoważnego produktem oryginalnym, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji produktu Zamawiający wymaga, aby dostarczane wkład drukujący nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany produkt równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 6. Wykonawca poda w załączniku nr 1 do SIWZ, nazwę producenta oraz symbol i numer katalogowy oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarek oraz jego pojemność i wydajność. 7. Wymaga się, aby produkt współpracował z urządzeniem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia pkt 1 i odpowiadał co najmniej pojemności i wydajności wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3 mierzonym zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24711, ponadto proces produkcji oferowanego produktu powinien być zgodny z normami ISO 9001 i ISO 14001, bez elementów składowych odzyskanych w wyniku refabrykacji lub regeneracji z wcześniej użytkowanego materiału eksploatacyjnego. 8. W przypadku uszkodzenia urządzenia na skutek wad materiału eksploatacyjnego, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów naprawy urządzenia lub wymiany urządzenia na nowe, jeżeli nastąpiła utrata uprawnień gwarancyjnych użytkownika drukarek 9. Wymaga się, aby oferowany produkt posiadał okres przydatności (gwarancji) określony przez producenta i uwidoczniony na opakowaniu na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego o tym samym symbolu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 10. Dostarczony materiał eksploatacyjny do drukarki musi posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, a także logo na samym wkładzie drukującym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarki - w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do drukarki tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany ( załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ). 2. Opisy produktu równoważnego nie gorszy niż produkt oryginalny - w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje równoważny materiał eksploatacyjny do urządzenia tj. wyprodukowany przez innego producenta niż producent sprzętu do którego jest przeznaczony i zalecany (załączyć dokument potwierdzający spełnienie wymogu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanego produktu równoważnego; lub producenta oferowanego produktu równoważnego (zgodnie z pkt. II.2).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 Ustawy Pzp ,zał. nr 2 3.Oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za należyte wykonanie zobowiązania ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedostępności na rynku produktu spowodowanej wstrzymaniem, zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku; zamiana marki produktu, nie może pociągać za sobą zmiany ceny, przy czym jakość proponowanej marki musi być równorzędna lub lepsza. 2.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, w tym przypadku strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia brutto przy niezmienionej cenie netto o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ / wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 08:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.