eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Sanok: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.
Numer ogłoszenia: 318670 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253554 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego. Szacunkowa wartość zadania objętego nadzorem wynosi 7.698.594,26 zł netto. W skład nadzoru wchodzi budowa garażu wielopoziomowego wraz z dojazdami dla 98 samochodów w centrum miasta Sanoka. Powierzchnia zabudowy obiektu wynosi 1242,49m2, powierzchnia użytkowa 3003,56 m2, a kubatura całkowita 10179,20m3. Garaż posiada 3 kondygnacje użytkowe - zamknięte. Sklepieniem kondygnacji jest stropodach żelbetowy, na którym zorganizowany zostanie zielony dach z funkcją rekreacyjną. Realizacja zadania obejmuje następujący zakres: 1.Budowa budynku wielopoziomowego, zamkniętego garażu dla samochodów o całkowitej masie z ładunkiem do ok. 1800kg oraz zielony dach. 2.Zmiana organizacji ruchu kołowego ( z jedno na dwukierunkowy ) ul. Łaziennej - na długości między wjazdami do parkingu. 3.Budowa windy towarowo-osobowej, obsługującej projektowany parking. Szyb windowy będzie posiadał konstrukcję żelbetową. Wymiary szybu to 225x220cm. Wymiary kabiny 135,0x168,0x2100cm. 4.Przełożenie, likwidacja i ułożenie nowych sieci uzbrojenia na terenie lokalizacji parkingu ( tj. sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci energetycznej ). 5.Zmiana lokalizacji istniejącej stacji transformatorowej. Zaprojektowano stację kontenerową w obudowie betonowej. 6.Budowa chodników umożliwiających ruch pieszy w kierunkach, które umożliwiały chodniki istniejące na terenie lokalizacji garażu wielopoziomowego ( powierzchnia chodników utwardzonych 142,98m2, szerokości 150cm). Zakres pełnienia funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru będzie obejmował: - Wykonanie pełnego zakresu obowiązków i praw wynikających z ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25-27 (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - Sprawdzenie dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, przed opublikowaniem ogłoszenia o przetargu. - W przypadku zapytań do przetargu w kwestii technicznej pomoc w udzieleniu odpowiedzi. - Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych ofert. - Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. - Udział w cotygodniowych roboczych spotkaniach. - Przygotowywanie co miesięcznych stanów faktycznych zaawansowania robót - ilościowych i finansowych. - Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz z harmonogramem robót. - Obecność na budowie w ciągu całego cyklu budowy w miarę potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Zatwierdzanie rzeczowo - finansowych protokołów odbioru robót i kosztorysów powykonawczych, sporządzanych przez Wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót. - Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. - W przypadku robót dodatkowych przygotowanie protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych na dodatkowy zakres robót. - Przygotowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia o zakończeniu realizacji robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych II-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKADIS,, Przedmieście Czudeckie 439, 38-120 Czudec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126779,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138585,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.