eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Sanok: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego.
Numer ogłoszenia: 253554 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-sanok.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania : pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania: pn. Poprawa atrakcyjności turystycznej miasta Sanoka poprzez renowację polichromii w kościele przyklasztornym O.O. Franciszkanów oraz budowę wielopoziomowego parkingu w okolicach rynku miejskiego. Szacunkowa wartość zadania objętego nadzorem wynosi 7.698.594,26 zł netto. W skład nadzoru wchodzi budowa garażu wielopoziomowego wraz z dojazdami dla 98 samochodów w centrum miasta Sanoka. Powierzchnia zabudowy obiektu wynosi 1242,49m2, powierzchnia użytkowa 3003,56 m2, a kubatura całkowita 10179,20m3. Garaż posiada 3 kondygnacje użytkowe - zamknięte. Sklepieniem kondygnacji jest stropodach żelbetowy, na którym zorganizowany zostanie zielony dach z funkcją rekreacyjną. Realizacja zadania obejmuje następujący zakres: 1.Budowa budynku wielopoziomowego, zamkniętego garażu dla samochodów o całkowitej masie z ładunkiem do ok. 1800kg oraz zielony dach. 2.Zmiana organizacji ruchu kołowego ( z jedno na dwukierunkowy ) ul. Łaziennej - na długości między wjazdami do parkingu. 3.Budowa windy towarowo-osobowej, obsługującej projektowany parking. Szyb windowy będzie posiadał konstrukcję żelbetową. Wymiary szybu to 225x220cm. Wymiary kabiny 135,0x168,0x2100cm. 4.Przełożenie, likwidacja i ułożenie nowych sieci uzbrojenia na terenie lokalizacji parkingu ( tj. sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej oraz sieci energetycznej ). 5.Zmiana lokalizacji istniejącej stacji transformatorowej. Zaprojektowano stację kontenerową w obudowie betonowej. 6.Budowa chodników umożliwiających ruch pieszy w kierunkach, które umożliwiały chodniki istniejące na terenie lokalizacji garażu wielopoziomowego ( powierzchnia chodników utwardzonych 142,98m2, szerokości 150cm). Zakres pełnienia funkcji Generalnego Inspektora Nadzoru będzie obejmował: - Wykonanie pełnego zakresu obowiązków i praw wynikających z ustawy z dn.7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane art. 25-27 (Dz.U. z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). - Sprawdzenie dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej oraz uaktualnienie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, przed opublikowaniem ogłoszenia o przetargu. - W przypadku zapytań do przetargu w kwestii technicznej pomoc w udzieleniu odpowiedzi. - Sprawdzanie kosztorysów ofertowych złożonych ofert. - Udział w uzgodnieniach harmonogramu robót sporządzonego przez Wykonawcę. - Udział w cotygodniowych roboczych spotkaniach. - Przygotowywanie co miesięcznych stanów faktycznych zaawansowania robót - ilościowych i finansowych. - Kontrola terminowości wykonania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z wykonawcą robót oraz z harmonogramem robót. - Obecność na budowie w ciągu całego cyklu budowy w miarę potrzeb oraz na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót. - Zatwierdzanie rzeczowo - finansowych protokołów odbioru robót i kosztorysów powykonawczych, sporządzanych przez Wykonawcę, będących podstawą fakturowania robót. - Rozliczenie końcowe rzeczowo - finansowe robót budowlanych zgodnie z umową z wykonawcą robót. - W przypadku robót dodatkowych przygotowanie protokołów konieczności oraz kosztorysów ofertowych na dodatkowy zakres robót. - Przygotowanie kompletnej dokumentacji do zgłoszenia o zakończeniu realizacji robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) należy przedłożyć wykaz wykonanych co najmniej dwóch usług w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2). należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z którego wynika, że co najmniej jedna z osób : 1. Posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności : a) architektonicznej bez ograniczeń, b) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) sanitarnej bez ograniczeń, d) elektrycznej bez ograniczeń, e) drogowej bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). należy przedłożyć oświadczenie w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość, zmiany treści zawartej umowy dotyczącej: 1. Ceny: a) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT. 2. Terminu wykonania zamówienia (skrócenie lub wydłużenie terminu): a) wskutek zmian terminów wykonania zadania pn. Budowa wielopoziomowego garażu w okolicach rynku miejskiego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowych II-VII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.