eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Kielce: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 31843 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10565 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie w zakresie objętym dokumentacją projektową, opracowaną przez Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne GEOMAP Sp. z o. o., ul. Sandomierska 105, 25 - 324 Kielce, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Celem inwestycji jest rozbudowa lewego wału rzeki Wisły na odcinku od wysoczyzny w km 2+468 do połączenia z odcinkiem już zmodernizowanym w km 5+072. Inwestycja będzie polegała na podwyższeniu istniejącego wału do rzędnych wymaganych przepisami dla II klasy budowli hydrotechnicznej z zachowaniem przewyższenia 1,0m ponad wodę miarodajną i 0,30m ponad wodę kontrolną w km 2+468 - 5+023, a także jego uszczelnienie (korpusu i podłoża) przesłoną bentonitowo - cementową wykonaną metodą DSM z korony wału na głębokość 6,0m w km 2+500 - 5+027 objętego projektem wału. Realizowane zadanie polegać będzie na wykonaniu m.in. następujących robót: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i karczunkowe; b) roboty uszczelnieniowe; c) roboty ziemne; d) roboty konstrukcyjne budowli komunikacyjnych; e) roboty wykończeniowe. Rozbudowa polegać będzie na: - Podwyższeniu oraz poszerzeniu korpusu wału; - uszczelnieniu korpusu wału przesłona bentonitowo - cementową wykonaną metodą DSM z korony wału na głębokości 6,0m na długości 2 527m, - wykonanie bezpośrednio przy stopie odpowietrznej drogi powodziowej o szerokości 4,0 m z utwardzonym pasem jezdnym 3,0m, a na odcinku od km 2+485 do km 3+070 o szerokości 6,0m, - przebudowę przejazdów wałowych w km: 2+487, 3+457, 4+150, 5+023 o szerokości 4,0m w tym utwardzony pas jezdny 3,0m, W ramach przedmiotowych robót zostaną także usunięte drzewa z terenu inwestycji w ilości 474 sztuk. Ponadto przewidziane jest ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia - 0,7987ha i ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych - 0,15ha. Wycinka drzew i krzewów może być wykonywana poza sezonem lęgowym ptaków w terminie od 16 października do końca lutego. Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje drewno z wycinki wraz z usunięciem go z terenu budowy. - Wartość drewna Wykonawca zrekompensuje Zamawiającemu poprzez zapłatę kwoty 29 214,95 zł, na podstawie wystawionej noty przez Zamawiającego. Parametry istniejącego wału przedstawiają się następująco: - długość wału - 2 559 m; - średnia szerokość korony 3,43m; - średnia wysokość wału 3,45 m; - średnie nachylenie skarpy odwodnej 1:2,05; - nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2,18. Ponadto do zakresu zamówienia należy dostawa (zakup) i zawieszenie w zadrzewieniach lewego wału rzeki Wisły 200 szt. skrzynek lęgowych dla ptaków pod nadzorem specjalisty ornitologa ( w tym 90 skrzynek typu A oraz A-1, 90 szt. typu B, 15 szt dużych (typu E) dla puszczyków, gągołów i traczy oraz 5 szt typu D - zmodyfikowanego z blachy dla dudka) zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Tarłów z dnia 03.04.2012r. znak: RRB.7331.2012 i Postanowieniem Wójta Gminy Tarłów z dnia 12.06.2012r. znak: RRB.7331.3.2012. Przedsięwzięcie to realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie 125 schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w: - Decyzji Wójta Gminy Tarłów z dnia 03.04.2012r. znak: RRB.7331.2012, - Postanowieniu Wójta Gminy Tarłów z dnia 16.04.2012r. znak: RRB.7331.1.2012, - Postanowieniu Wójta Gminy Tarłów z dnia 12.06.2012r. znak: RRB.7331.3.2012, - Decyzji RDOŚ w Kielcach a dnia 18.07.2013r. znak: WPN.I.670.14.2013.DG.2 orzekającą warunki prowadzenia robót na terenach o szczególnych wartościach przyrodniczych, - Decyzja Wójta Gminy Tarłów z dnia 06.05.2011r. znak: ROŚ.7635/30/2011 na usunięcie drzew i krzewów, - Decyzji Marszałka Województwa Lubelskiego z dnia 21.02.2013r. znak: RŚ-V.7322.30.2012.AG udzielającą pozwolenia wodnoprawnego, - Postanowieniu Marszałka Województwa Lubelskiego z dnia 18.04.2013r. znak: RŚ-V.7322.30.2012.AG oraz - Decyzji Nr 142/2013 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 08.11.2013. znak: IG-II.7840.3.9.2013 o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w projektowanym specjalnym obszarze ochrony siedlisk NATURA 2000 Przełom Wisły w Małopolsce PLH060045. Odcinek wału na którym mają być prowadzone prace należy do zachodniej granicy obszaru specjalnej ochrony ptaków NATURA 2000 Małopolski Przełom Wisły PLB140006. Roboty przygotowawcze obejmują m.in. usunięcie humusu z korpusu i pasów przyległych. Po usunięciu dodatkowo części gruntu (lub dosypaniu) należy dogęścić korpus wału z korony poprzez ok. 10 - krotny przejazd po jednym śladzie walca wibracyjnego o masie powyżej 10 t oraz dogęszczenie zagęszczarką płytową skarpy odwodnej do Id >0,50. Po wykonaniu tych robót można przystąpić do uszczelnienia wału. Uwzględniając stan techniczny istniejącego wału oraz brak miejsca w strefie przywałowej, szczególnie od strony odwodnej przewidziano wykonanie przesłony wodoszczelnej z korony wału. Transport suchej masy należy zapewnić cementowozami i upłynniać w szczelnych kontenerach, z których masę należy tłoczyć rurociągami do miejsca wbudowania, tj. w koronę wału. Zdjętą warstwę humusową ponownie wykorzystać przy formowaniu korpusu wału, a jej nadmiar rozplantować w granicach pasów roboczych, jedynie po stronie odwodnej w km 2+468 - 3+620 i 4+230 - 4+330 obszar rozplantowania ograniczyć do szerokości 3m. wskazane jest aby prace w bezpośrednim sąsiedztwie koryta rzeki Wisły oraz w sąsiedztwie starorzeczy były prowadzone w czasie niskich stanów wód. Prace należy prowadzić w sposób nie powodujący nadmiernego zanieczyszczenia zawiesiną wód. Zgodnie z informacją zawarta w dokumentacji starorzecza znajdujące się w sąsiedztwie inwestycji nie zostaną naruszone, ponieważ na tych odcinkach projektowane nachylenie skarpy będzie bardziej strome i wyniesie 1:1,7. W przypadku wystąpienia awarii, wycieku substancji ropopochodnych zanieczyszczony grunt należy jak najszybciej zebrać i zabezpieczyć, a następnie jako odpad przekazać do unieszkodliwienia firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia. Odpady powstałe w trakcie robót należy magazynować w wydzielonym miejscu (zlokalizowanym z uwzględnieniem zasady minimalizacji zajętości terenu), zabezpieczonym przed wpływem czynników atmosferycznych. Zastosowane materiały będą bezpieczne dla środowiska i nie spowodują zmian jakościowych wody. Ponadto z przedłożonej dokumentacji wynika, że realizacja inwestycji nie wpłynie negatywnie na stan wód na gruntach sąsiednich, w tym starorzecza. W związku z faktem, iż maszyny będą pracowały na terenie wrażliwym przyrodniczo należy zabezpieczyć środowisko gruntowo - wodne przed przenikaniem zanieczyszczeń z terenu budowy. Nakłada się obowiązek stałej kontroli stanu technicznego środków transportu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie budowy, utrzymania ich w pełnej sprawności zapewnić pełną sprawność maszyn i urządzeń, ograniczyć zbędne przestoje. W celu zabezpieczenia podłoża przed przedostaniem się substancji chemicznych, substancje pędne i smary należy zmagazynować i odpowiednio zabezpieczyć na zapleczu robót. Zaplecze budowy zlokalizować poza terenami międzywala. Pasy robocze na etapie realizacji inwestycji zaprojektować: - po stronie odwodnej szer. do 5,0m, - po stronie odpowietrznej szer. do 6,0m. Wykonawca według własnej oceny ustali zakres oraz sposób wykonania tymczasowych dróg techno-logicznych (z zachowaniem przepisów BHP oraz ustawy Prawo Budowlane), co będzie miało odpowiednie przełożenie na cenę oferty 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - wykonanie dróg technologicznych - dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony wału na odcinku, na którym wykonywane będą roboty wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej - uzgodnieniami. 5. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz. 907 z późn. zm. - zwana dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2. 6. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym): do dnia 15-05-2015 r. Zamawiający zakłada, że inwestycja będzie realizowana w cyklu dwuletnim: od podpisania umowy z Wykonawcą w 2014 r. do dnia 15-05-2015 r. Zamawiający zakłada do wykorzystania w terminie do dnia 30-09-2014 r. środki na przedmiotowe zadanie w kwocie minimalnej 2 423 100,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany będzie do: ­ wykonania robót o wartości co najmniej 2 423 100,00 zł brutto w terminie do dnia 30-09-2014 r. oraz ­ niezależnie od powyższego do wykonania robót o wartości co najmniej 30 % kwoty całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminie od dnia 01-10-2014 r. do dnia 15-01-2015 r. oraz ­ wykonania w terminie od dnia 16-01-2015 r. do dnia 30-04-2015 r. robót budowlanych o wartości stanowiącej różnicę wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wartości wszystkich robót wykonanych w okresie do dnia 15-01-2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-WOD Sp. z o.o., ul. Bogucka 17, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9526378,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3440000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3440000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6419857,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.