eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-16

Kielce: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie
Numer ogłoszenia: 10565 - 2014; data zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły zad. Dorotka - Leśne Chałupy w km 2+550 - 3+460, 3+600 - 5+000 gm. Tarłów, woj. świętokrzyskie w zakresie objętym dokumentacją projektową, opracowaną przez Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne GEOMAP Sp. z o. o., ul. Sandomierska 105, 25 - 324 Kielce, składającą się z: projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót o charakterze wyłącznie informacyjnym. Celem inwestycji jest rozbudowa lewego wału rzeki Wisły na odcinku od wysoczyzny w km 2+468 do połączenia z odcinkiem już zmodernizowanym w km 5+072. Inwestycja będzie polegała na podwyższeniu istniejącego wału do rzędnych wymaganych przepisami dla II klasy budowli hydrotechnicznej z zachowaniem przewyższenia 1,0m ponad wodę miarodajną i 0,30m ponad wodę kontrolną w km 2+468 - 5+023, a także jego uszczelnienie (korpusu i podłoża) przesłoną bentonitowo - cementową wykonaną metodą DSM z korony wału na głębokość 6,0m w km 2+500 - 5+027 objętego projektem wału. Realizowane zadanie polegać będzie na wykonaniu m.in. następujących robót: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i karczunkowe; b) roboty uszczelnieniowe; c) roboty ziemne; d) roboty konstrukcyjne budowli komunikacyjnych; e) roboty wykończeniowe. Rozbudowa polegać będzie na: - Podwyższeniu oraz poszerzeniu korpusu wału; - uszczelnieniu korpusu wału przesłona bentonitowo - cementową wykonaną metodą DSM z korony wału na głębokości 6,0m na długości 2 527m, - wykonanie bezpośrednio przy stopie odpowietrznej drogi powodziowej o szerokości 4,0 m z utwardzonym pasem jezdnym 3,0m, a na odcinku od km 2+485 do km 3+070 o szerokości 6,0m, - przebudowę przejazdów wałowych w km: 2+487, 3+457, 4+150, 5+023 o szerokości 4,0m w tym utwardzony pas jezdny 3,0m, W ramach przedmiotowych robót zostaną także usunięte drzewa z terenu inwestycji w ilości 474 sztuk. Ponadto przewidziane jest ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia - 0,7987ha i ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych - 0,15ha. Wycinka drzew i krzewów może być wykonywana poza sezonem lęgowym ptaków w terminie od 16 października do końca lutego. Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje drewno z wycinki wraz z usunięciem go z terenu budowy. - Wartość drewna Wykonawca zrekompensuje Zamawiającemu poprzez zapłatę kwoty 29 214,95 zł, na podstawie wystawionej noty przez Zamawiającego. Parametry istniejącego wału przedstawiają się następująco: - długość wału - 2 559 m; - średnia szerokość korony 3,43m; - średnia wysokość wału 3,45 m; - średnie nachylenie skarpy odwodnej 1:2,05; - nachylenie skarpy odpowietrznej 1:2,18. Ponadto do zakresu zamówienia należy dostawa (zakup) i zawieszenie w zadrzewieniach lewego wału rzeki Wisły 200 szt. skrzynek lęgowych dla ptaków pod nadzorem specjalisty ornitologa ( w tym 90 skrzynek typu A oraz A-1, 90 szt. typu B, 15 szt dużych (typu E) dla puszczyków, gągołów i traczy oraz 5 szt typu D - zmodyfikowanego z blachy dla dudka) zgodnie z Decyzją Wójta Gminy Tarłów z dnia 03.04.2012r. znak: RRB.7331.2012 i Postanowieniem Wójta Gminy Tarłów z dnia 12.06.2012r. znak: RRB.7331.3.2012. Przedsięwzięcie to realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie 125 schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. Prace budowlane należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w: - Decyzji Wójta Gminy Tarłów z dnia 03.04.2012r. znak: RRB.7331.2012, - Postanowieniu Wójta Gminy Tarłów z dnia 16.04.2012r. znak: RRB.7331.1.2012, - Postanowieniu Wójta Gminy Tarłów z dnia 12.06.2012r. znak: RRB.7331.3.2012, - Decyzji RDOŚ w Kielcach a dnia 18.07.2013r. znak: WPN.I.670.14.2013.DG.2 orzekającą warunki prowadzenia robót na terenach o szczególnych wartościach przyrodniczych, - Decyzja Wójta Gminy Tarłów z dnia 06.05.2011r. znak: ROŚ.7635/30/2011 na usunięcie drzew i krzewów, - Decyzji Marszałka Województwa Lubelskiego z dnia 21.02.2013r. znak: RŚ-V.7322.30.2012.AG udzielającą pozwolenia wodnoprawnego, - Postanowieniu Marszałka Województwa Lubelskiego z dnia 18.04.2013r. znak: RŚ-V.7322.30.2012.AG oraz - Decyzji Nr 142/2013 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 08.11.2013. znak: IG-II.7840.3.9.2013 o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych. Przedmiotowa inwestycja znajduje się w projektowanym specjalnym obszarze ochrony siedlisk NATURA 2000 Przełom Wisły w Małopolsce PLH060045. Odcinek wału na którym mają być prowadzone prace należy do zachodniej granicy obszaru specjalnej ochrony ptaków NATURA 2000 Małopolski Przełom Wisły PLB140006. Roboty przygotowawcze obejmują m.in. usunięcie humusu z korpusu i pasów przyległych. Po usunięciu dodatkowo części gruntu (lub dosypaniu) należy dogęścić korpus wału z korony poprzez ok. 10 - krotny przejazd po jednym śladzie walca wibracyjnego o masie powyżej 10 t oraz dogęszczenie zagęszczarką płytową skarpy odwodnej do Id >0,50. Po wykonaniu tych robót można przystąpić do uszczelnienia wału. Uwzględniając stan techniczny istniejącego wału oraz brak miejsca w strefie przywałowej, szczególnie od strony odwodnej przewidziano wykonanie przesłony wodoszczelnej z korony wału. Transport suchej masy należy zapewnić cementowozami i upłynniać w szczelnych kontenerach, z których masę należy tłoczyć rurociągami do miejsca wbudowania, tj. w koronę wału. Zdjętą warstwę humusową ponownie wykorzystać przy formowaniu korpusu wału, a jej nadmiar rozplantować w granicach pasów roboczych, jedynie po stronie odwodnej w km 2+468 - 3+620 i 4+230 - 4+330 obszar rozplantowania ograniczyć do szerokości 3m. wskazane jest aby prace w bezpośrednim sąsiedztwie koryta rzeki Wisły oraz w sąsiedztwie starorzeczy były prowadzone w czasie niskich stanów wód. Prace należy prowadzić w sposób nie powodujący nadmiernego zanieczyszczenia zawiesiną wód. Zgodnie z informacją zawarta w dokumentacji starorzecza znajdujące się w sąsiedztwie inwestycji nie zostaną naruszone, ponieważ na tych odcinkach projektowane nachylenie skarpy będzie bardziej strome i wyniesie 1:1,7. W przypadku wystąpienia awarii, wycieku substancji ropopochodnych zanieczyszczony grunt należy jak najszybciej zebrać i zabezpieczyć, a następnie jako odpad przekazać do unieszkodliwienia firmie posiadającej odpowiednie zezwolenia. Odpady powstałe w trakcie robót należy magazynować w wydzielonym miejscu (zlokalizowanym z uwzględnieniem zasady minimalizacji zajętości terenu), zabezpieczonym przed wpływem czynników atmosferycznych. Zastosowane materiały będą bezpieczne dla środowiska i nie spowodują zmian jakościowych wody. Ponadto z przedłożonej dokumentacji wynika, że realizacja inwestycji nie wpłynie negatywnie na stan wód na gruntach sąsiednich, w tym starorzecza. W związku z faktem, iż maszyny będą pracowały na terenie wrażliwym przyrodniczo należy zabezpieczyć środowisko gruntowo - wodne przed przenikaniem zanieczyszczeń z terenu budowy. Nakłada się obowiązek stałej kontroli stanu technicznego środków transportu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie budowy, utrzymania ich w pełnej sprawności zapewnić pełną sprawność maszyn i urządzeń, ograniczyć zbędne przestoje. W celu zabezpieczenia podłoża przed przedostaniem się substancji chemicznych, substancje pędne i smary należy zmagazynować i odpowiednio zabezpieczyć na zapleczu robót. Zaplecze budowy zlokalizować poza terenami międzywala. Pasy robocze na etapie realizacji inwestycji zaprojektować: - po stronie odwodnej szer. do 5,0m, - po stronie odpowietrznej szer. do 6,0m. 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - wykonanie dróg technologicznych - dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony wału na odcinku, na którym wykonywane będą roboty wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej - uzgodnieniami. 5. Dokumentacja techniczna, SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. Podane w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz. 907 z późn. zm. - zwana dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania całego zamówienia (wraz z odbiorem końcowym): do dnia 15-05-2015 r. Zamawiający zakłada, że inwestycja będzie realizowana w cyklu dwuletnim: od podpisania umowy z Wykonawcą w 2014 r. do dnia 15-05-2015 r. Zamawiający zakłada do wykorzystania w terminie do dnia 30-09-2014 r. środki na przedmiotowe zadanie w kwocie minimalnej 2 423 100,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany będzie do: ­ wykonania robót o wartości co najmniej 2 423 100,00 zł brutto w terminie do dnia 30-09-2014 r. oraz ­ niezależnie od powyższego do wykonania robót o wartości co najmniej 30 % kwoty całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w terminie od dnia 01-10-2014 r. do dnia 15-01-2015 r. oraz ­ wykonania w terminie od dnia 16-01-2015 r. do dnia 30-04-2015 r. robót budowlanych o wartości stanowiącej różnicę wartości całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całego przedmiotu zamówienia ustalonego na podstawie rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz wartości wszystkich robót wykonanych w okresie do dnia 15-01-2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem 30 dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. posiadania wiedzy i doświadczenia, w realizacji robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.: 1.1. Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (w ramach co najmniej jednego zamówienia) porównywalnych pod względem rozmiaru i rozwiązań technologicznych do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za porównywalne uważa się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie (w rozumieniu art. 3 ustawy Prawo budowlane) budowli piętrzących, regulacyjnych, przeciwpowodziowych lub rzek o łącznej wartości brutto co najmniej 5 mln zł, w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto obejmujące budowę lub rozbudowę wałów przeciwpowodziowych co najmniej II klasy z uszczelnieniem korpusu i podłoża wału p.powodziowego. 1.2. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć poniższe dokumenty. 2. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale pkt. 1 muszą być: 2.1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1.1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.2. dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, z zastrzeżeniem zapisów par. 1 ust. 2 oraz par. 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 poz. 231).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1.1. Kierownikiem budowy, posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia budowlane wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. Osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy winna posiadać doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budowli piętrzących, regulacyjnych, przeciwpowodziowych, w tym co najmniej jeden obiekt o wartości 3 mln zł brutto (w ramach którego wykonywana była przesłona hydroizolacyjna metodą DSM lub CDMM). Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale pkt.1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX SIWZ. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. Wykonawca, w przypadku oferowania wyrobów lub urządzeń równoważnych stosownie do zapisu w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał 1.6. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 5 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.6.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał 1.6.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) - Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.6.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o którym mowa w pkt. 1.6.2. 1.7. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 10 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1. Ewentualne roboty zamienne lub zmniejszające będą rozliczane wg zasad określonych w rozdz. XVI pkt. 7 specyfikacji . 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach §14 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.